RateDock propojuje online prodejce k široké škále hotelů, které využívají různé channel managery, pomocí jednoho jednoduchého propojení. Jde v jednoduchosti o datový HUB, který zabezpečuje propojení na desítky vybraných channel managerů bez nutnosti napojovat se na každého zvlášť. Ve svém portfoliu má například Siteminder, RateGain, Yieldplanet, Mews, CloudBeds, RateTiger ale i další zde. Díky tomu Slevomat razantně zvyšuje počet možností pro své partnery. Více na www.ratedock.com |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce a jak to funguje?
Pokud již využíváte možnosti prodeje přes Slevomat i Channel manager, na který se díky RateDock umí Slevomat napojit (např. Siteminder, RateGain, Yieldplanet, Mews, CloudBeds, RateTiger a další zde), ale nemáte oba produkty propojené, obraťte se na svého obchodního zástupce Slevomatu či kontaktní osobu svého channel manageru. |
Slevomat registruje partnera v systému RateDock Důležité informace k mappingu: Partner předává RateDocku ideálně všechny typy pokojů, které může chtít na Slevomatu prodávat. – U každého pokoje je třeba sdělit pro kolik je maximálně osob a zda má možnost přistýlky. V tabulce, kterou vyplňuje obchodní zástupce s partnerem, je tedy potřeba vyplnit počet lůžek i přistýlek, který je následně sečten do sloupce, který určuje maximální možnou obsazenost pokoje. U dvoulůžka s možností jedné přistýlky to je např. "max. occupancy allowed = 3 a extra beds = 1. - U každého typu pokoje je třeba nastavit jen jeden Rateplan ID |
1) Zákazník žádá o storno rezervace
2) Zákazník chce změnit termín pobytu
3) Zákazník chce změnit typ pokoje
4) Co dělat, když mi přijde email o nové rezervaci/změně/stornu?
5) Co dělat, když mi přijde notifikace o nové rezervaci e‐mailem, ale ve svém systému
6) Co dělat, když chci přidat typ pokoje nový typ pokoje do prodeje? |