Rezervační systém Profitroom vám nabízí více možností napojení jak na vaše současné rezervační systémy, tak i na ostatní rezervační online kanály. Z jednoho místa potom pomocí Profitroom spravujete dostupnost a rezervace z vašich webových stránek, ale i na jiných místech, kde prodáváte své služby (např. Slevomat, AirbnB, Booking.com, Expedia a další), aniž byste je museli kamkoli zadávat vícenásobně. Ušetříte tím velké množství času. |
Výhody používání Profitroom Channel manager:
„Z jednoho programu si tak budete řídit kapacitu jak na Slevomatu, tak u dalších prodejních portálů.“ Specifické jsou pouze ceny balíčků – na stránkách Slevomatu si je nastavujete se svým obchodním zástupcem a upravují se přímo ve Vašem profilu na Slevomatu. Z toho důvodu se neřídí změnami, které provedete v Channel manageru. U ostatních prodejních kanálů si ceny budete řídit přes Channel manager. Abyste využili plně funkcí a možností Profitroom, musíte mít aktivní produkt Channel Manager. |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce a jak to funguje?
Pokud již využíváte možnosti prodeje přes Slevomat i Channel manager Profitroom, ale nemáte oba produkty propojené, obraťte na svého obchodního zástupce Slevomatu či kontaktní osobu za Profitroom. Produkty ProfitRoom zatím nemáte, ale nabídka vás zaujala? Ozvěte se nám: spoluprace@profitroom.eu, tel.: 724 149 322. Další možnosti, které Vám nabízí Profitroom jsou Booking Engine, CRM, WebAssitant, Webové stránky, Marketingové služby a je na Vás, zda je využijete. V další fázi integrace si připravíte strukturu Vašich pokojů, které budete přes Slevomat prodávat. Jedná se o typ pokojů, počet postelí ke každému z nich, počet přistýlek a počet pokojů daného typu např. takto: Je důležité, aby údaje v tabulce odpovídaly kategorizaci pokojů v Profitroom, tedy měly by být typy pokojů nastavené ve všech systémech stejně kvůli synchronnímu propojení, které je vždy 1:1. Seznam pokojů sdělíte Vašemu obchodnímu zástupci Slevomat, který Vám již pomůže s nastavením. Nastavením na straně ProfitRoom se věnuje e‑manuál, který naleznete zde: Možnosti otevírání a uzavírání prodeje (CHM) přes Centrum pomoci přímo ve Vašem profilu Profitroom Suite. |
1) Zákazník žádá o storno rezervace Storno je možné provést pouze ze strany Slevomatu. Zákazníka prosím nasměrujte na naši zákaznickou péči (podpora@slevomat.cz, tel. 222 745 354) nebo pošlete informaci o stornu voucheru přímo na e‑mail rezervace@slevomat.cz. My se o vše postaráme. Rezervace prosím v žádném případě ze systému nemažte. Jakmile voucher stornujeme, přijde vám e‑mail s potvrzením. 2) Zákazník chce změnit termín pobytu Pokud vás zákazník kontaktuje a chce termín změnit, můžete se s ním rovnou domluvit na novém termínu. Po provedení změny nás prosím ještě informujte na e‑mailu rezervace@slevomat.cz, abychom nový termín upravili i v našem systému. Změna se k nám bohužel automaticky nepropíše. 3) Zákazník chce změnit typ pokoje Když chce zákazník změnit typ pokoje, změnu provedete sami v Profitroom. 4) Co dělat, když mi přijde e‑mail o nové rezervaci/změně/stornu? E‑mail je jen informace pro vás a posílá se jako potvrzení o změně, kterou Slevomat udělal ve vašem systému. Pokud chcete mít 100% jistotu, doporučujeme její provedení zkontrolovat přímo v Profitroom. 5) Co dělat, když mi přijde objednávka e‑mailem, ale v Profitroom ji nevidím? Seřaďte si prosím v Profitroom své objednávky podle data vytvoření a pošlete nám snímek obrazovky na e‑mail rezervace@slevomat.cz. My vše prověříme a ozveme se vám nazpět. |