Online hotelový systém Plazaro je určený ke kompletní správě ubytovacího zařízení. Na trhu existuje již více než 9 let a v posledních dvou letech si získal přes 90 nových klientů a vyřídil přes 100 000 rezervací. Plazaro je díky novým funkcím vždy o krok před konkurencí, za což vděčí především nápadům a připomínkám od svých uživatelů. Již 98 % těchto požadavků bylo také realizováno. Můžete se tedy neustále těšit na nové funkce, líbivější vzhled a rychlejší práci se systémem. Vše automaticky a zdarma. Modul Slevomat automatizovaně propojuje rezervace vytvořené uživateli/hosty na Slevomatu přímo s hotelovým systémem Plazaro. Rezervace ze Slevomatu jsou okamžitě přeneseny do Plazara. |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce?
Napojení ubytovacího zařízení na Slevomat je potřeba domluvit s vaším obchodním zástupcem. Pokud už jako hoteliér Plazaro používáte, můžete si v nastavení zapnout modul Slevomat (Nastavení – Moduly – Slevomat). Při konfiguraci se vám zobrazí jedinečný API klíč, který obchodnímu zástupci sdělíte při domlouvání vaší akce. Žádost o propojení systému je možné zaslat na e‑mail rezervace@slevomat.cz, případně se s námi spojte na tel. čísle 222 703 629. Propojení je úspěšně dokončené ve chvíli, kdy máte na straně Plazara zapnutý modul Slevomat a API klíč je vložen v našem systému. |
1) Zákazník žádá o storno rezervace Nasměrujte ho k nám na zákaznické oddělení Slevomatu, tel.: 222 745 354. Případně zašlete žádost o storno s číslem voucheru na e‑mail rezervace@slevomat.cz a my se o storno postaráme. Storno není možné provést ze strany ubytovacího zařízení. Rezervace, prosíme, v žádném případě nemažte, po provedení storna v našem systému vám dorazí e‑mail s potvrzením a rezervace vám ze systému automaticky zmizí. 2) Zákazník chce změnit termín pobytu Pokud vás zákazník kontaktuje a chce termín změnit, rovnou se s ním domluvte a rezervaci si posuňte sami v Plazaru na nový termín. Jakmile bude změna dokončena, přijde vám e‑mail, ve kterém bude uvedená změna původní objednávky a zároveň nová rezervace na daný termín, vše se automaticky aktualizuje v Plazaru i v našem systému. 3) Zákazník chce změnit typ pokoje Když chce zákazník změnit typ pokoje, změnu provedete sami v Plazaru. 4) Co dělat, když mi přijde objednávka e‑mailem, ale v Plazaru ji nevidím? Seřaďte si prosím v Plazaru své objednávky podle data vytvoření a pošlete nám snímek obrazovky na e‑mail rezervace@slevomat.cz. My vše prověříme a ozveme se vám nazpět. 5) Co znamená, když mi do Plazara chodí prázdné objednávky? To jsou objednávky, které zákazníci zatím jen vložili do košíku, a ještě je neuhradili – v košíku je takto držíme cca hodinu. Tyto rezervace jsou označené jako „dočasně nepotvrzená rezervace ze Slevomatu“. Nic s nimi nemusíte dělat, jakmile zákazník voucher uhradí, rezervace se vám propíše do systému. Pokud zákazník objednávku neuhradí, rezervace vám ze systému zmizí. Pokud takovou objednávku máte v systému déle než hodinu, napište nám prosím na rezervace@slevomat.cz a my rezervaci prověříme. Technicky není možné, aby si zákazník udělal online rezervaci pobytu na Slevomatu, pokud ji v plné výši neuhradil. Číslo voucheru se klientovi vygeneruje až po uhrazení celé částky. |