Bookolo system je komplexní řešení nabízející moderní online produkty určené pro přímý prodej hotelových kapacit (například Channel Manager nebo Booking Engine) s přehlednou intuitivní administrací pro správu ubytovacích kapacit a nastavování cen. Bookolo system tým působí v hospitality segmentu řadu let a díky svým zkušenostem je schopen každému klientovi nastavit Bookolo produkty tak, aby byl co nejlépe využit online potenciál hotelových webových stránek a maximalizace online výnosů. Co Bookolo nabízí? |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce?
Napojení ubytovacího zařízení na Slevomat je potřeba domluvit s vaším obchodním zástupcem. K dokončení propojení vašeho systému se Slevomatem, potřebujeme získat ID vašeho hotelu v systému Bookolo. Pokud už jako hoteliér BOOKOLO používáte, stačí v systému najít sekci Nastavení hotelu. V horní liště si otevřete Nastavení, poté si rozkliknete pole Systém (první odshora) a sjedete na konec stránky. Tam naleznete ID vašeho hotelu, které sdělíte obchodnímu zástupci při domlouvání akce. Zároveň prosíme o informování Bookolo na e‑mailu support@bookolosystem.com a napojení vám bude připraveno v extranetu Bookolo system. Propojení je úspěšně dokončené ve chvíli, kdy zadáme vaše ID do našeho systému. Budeme vás o tom samozřejmě informovat. V případě jakýchkoliv dotazů se na náš můžete obrátit na e‑mailu rezervace@slevomat.cz, případně se s námi spojte na tel. čísle 222 703 629. |
1) Zákazník žádá o storno rezervace Nasměrujte ho k nám na zákaznické oddělení Slevomatu, tel.: 222 745 354. Případně zašlete žádost o storno s číslem voucheru na e‑mail rezervace@slevomat.cz a my se o storno postaráme. Storno není možné provést ze strany ubytovacího zařízení. Rezervace, prosíme, v žádném případě nemažte, po provedení storna v našem systému vám dorazí e‑mail s potvrzením a rezervace vám ze systému automaticky zmizí. 2) Zákazník chce změnit termín pobytu Pokud vás zákazník kontaktuje a chce termín změnit, můžete se s ním rovnou domluvit na novém termínu. Po provedení změny nás prosím ještě informujte na e‑mailu rezervace@slevomat.cz, abychom nový termín upravili i v našem systému. Změna se k nám bohužel automaticky nepropíše. 3) Zákazník chce změnit typ pokoje Když chce zákazník změnit typ pokoje, změnu provedete sami v Bookolo. O změně pokoje nás není nutné informovat. 4) Co dělat, když mi přijde e‑mail o nové rezervaci/změně/stornu? E‑mail je jen informace pro vás a posílá se jako potvrzení o změně, kterou Slevomat udělal ve vašem systému. Pokud chcete mít 100% jistotu, doporučujeme její provedení zkontrolovat přímo v Bookolo. 5) Co dělat, když mi přijde objednávka e‑mailem, ale v Bookolo ji nevidím? Seřaďte si prosím v Bookolo své objednávky podle data vytvoření a pošlete nám snímek obrazovky na e‑mail rezervace@slevomat.cz. My vše prověříme a ozveme se vám nazpět. |