Hotres je důvěryhodným partnerem v hotelovém průmyslu, pokud jde o poskytování jednoho z nejlepších systémů rezervací hotelů. Zpravování hotelového objektu nikdy nebylo tak jednoduché! Ušetřete čas, automatizujte prodej a získávejte rezervace ze svých webových stránek bez provizí prostředníků. |
Na koho se obrátit pro zahájení spolupráce a jak to funguje?
Pokud již využíváte možnosti prodeje přes Slevomat i Channel manager Hotres, ale nemáte oba produkty propojené, obraťte na svého obchodního zástupce Slevomatu či kontaktní osobu za Hotres. Pro zahájení spolupráce je možné kontaktovat support Hotres na emailu admin@hotres.pl nebo kontakt@hotres.pl. Přímo v rozhraní HotRes je možnost " To Connect to Slevomat". V další fázi integrace si připravíte strukturu Vašich pokojů, které budete přes Slevomat prodávat. Jedná se o typ pokojů, počet postelí ke každému z nich, počet přistýlek a počet pokojů daného typu např. takto: Je důležité, aby údaje v tabulce odpovídaly kategorizaci pokojů v Hotres, tedy měly by být typy pokojů nastavené ve všech systémech stejně kvůli synchronnímu propojení, které je vždy 1:1. Seznam pokojů sdělíte Vašemu obchodnímu zástupci Slevomat, který Vám již pomůže s nastavením. |
1) Zákazník žádá o storno rezervace Storno je možné provést pouze ze strany Slevomatu. Zákazníka prosím nasměrujte na naši zákaznickou péči (podpora@slevomat.cz, tel. 222 745 354) nebo pošlete informaci o stornu voucheru přímo na e‑mail rezervace@slevomat.cz. My se o vše postaráme. Rezervace prosím v žádném případě ze systému nemažte. Jakmile voucher stornujeme, přijde vám e‑mail s potvrzením. 2) Zákazník chce změnit termín pobytu Pokud vás zákazník kontaktuje a chce termín změnit, můžete se s ním rovnou domluvit na novém termínu. Po provedení změny nás prosím ještě informujte na e‑mailu rezervace@slevomat.cz, abychom nový termín upravili i v našem systému. Změna se k nám bohužel automaticky nepropíše. 3) Zákazník chce změnit typ pokoje Když chce zákazník změnit typ pokoje, změnu provedete sami v rozhraní Hotres. 4) Co dělat, když mi přijde e‑mail o nové rezervaci/změně/stornu? E‑mail je jen informace pro vás a posílá se jako potvrzení o změně, kterou Slevomat udělal a zaslal do vašeho systému. Pokud chcete mít 100% jistotu, doporučujeme její provedení zkontrolovat přímo v systému Hotres. 5) Co dělat, když mi přijde objednávka e‑mailem, ale v Hotres ji nevidím? Seřaďte si prosím v Hotres své objednávky podle data vytvoření a pošlete nám snímek obrazovky na e‑mail rezervace@slevomat.cz. My vše prověříme a ozveme se vám nazpět. |