Zboží: doprava u objednávek

  • Zákazník platí za zboží i dopravu na účet Slevomatu, který si od nás pronajímáte. Platbu vám po odečtení provize a po uplynutí 19 dní od potvrzení převzetí zákazníkem pošleme na váš účet. Z platby za poštovné si nepočítáme provizi, celá částka za dopravné směřuje k vám.
  • Akce vystavujete sami a zadáváte i jednotlivé možnosti dopravy podle toho s jakými dopravními společnostmi spolupracujete (u osobního odběru je možné zvolit vlastní výdejnu, Zásilkovnu, WE|DO ULOŽENKU, PPL ParcelShop, DPD Pickup, Českou poštu – služba Balík Na poštu nebo Balíkovna). Uvádíte zde také předpokládanou dobu pro jednotlivá dodání. Zákazníkům zobrazujeme předpokládané datum dodání zboží na základě vámi zadaných lhůt pro doručení. Z tohoto důvodu je nutné tyto lhůty uvádět přesně.
  • U objednávek s dodáním přes spediční firmu a u osobního odběru na vaší provozovně zákazníka informujeme o všech změnách stavů. U osobního odběru u třetí strany (Zásilkovna, Česká pošta, WE|DO ULOŽENKA apod.) je to stejné, neposíláme však zprávu, že jsou objednávky připraveny k vyzvednutí. Výzvu k odběru totiž posílá přímo daná firma.
  • V rozhraní můžete využít exportu objednávek ve formátu určeném pro Zásilkovnu, Českou poštu, DPD, PPL či Olza Logistic.

  • Vyúčtování, faktury, přehled plateb akcí a přehled částek za dopravné (či poštovné) najdete v části Vyúčtování.

  • Platby jsou seskupeny podle dne a typu dopravy. Seznam plateb můžete exportovat do CSV.

  • U každého řádku je zobrazena zaplacená a stornovaná částka. Pokud dojde ke stornování objednávky v jiný den, než byla zaplacena, bude se její řádek v přehledu opakovat s datem stornování.
Den Doprava Zaplaceno Stornováno
13. 1. ČP 89 Kč 0 Kč
14. 1. ČP 0 Kč 89 Kč

Více k práci s objednávkami

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru