Zveřejněné údaje o stížnostech stanovené v čl. 11 odst. 4 Nařízení P2B, které podnikatelští uživatelé podali postupem uvedeným v čl. X. VOP

Stížnosti partnerů rozdělené podle témat Slevomat.cz v roce:

2024 

1 stížnost

Celkový počet vyřešených

Výsledek vyřešených stížností partnerů stížností v roce 2024
Nevyřešeno – 0% (0)
Vyřešeno – 100% (1)

Výsledek vyřešených stížností partnerů

Vyřešili jsme 100 % stížností. Průměrně jsme stížnosti vyřešili:

  • 100 % vyřešeno do dvou dnů
  • V 100 % případů jsme dosáhli dohody s partnerem

Souhrnné informace o výsledku stížností

Celkovým výsledkem vyřizování stížností prodávajících je pozitivní výsledek. Od zpřístupnění systému pro vyřizování stížností prodávajících byla podána pouze 1 stížnost. Ta se týkala zamítnutí žádosti o předání osobních údajů, které náš partner nepotřeboval pro poskytování svých služeb. Jelikož jsme chtěli postupovat v souladu s GDPR, Partnera jsem obratem kontaktovali a po krátké diskuzi a komunikaci s naším právním oddělením byla stížnost po vzájemné dohodě vyřešena. 

Zpět na výpis článků
Nahoru