Stížnosti partnerů rozdělené podle témat Slevomat.cz v roce:
2024
1 stížnost
Celkový počet vyřešených
Výsledek vyřešených stížností partnerů stížností v roce 2024
Nevyřešeno – 0% (0)
Vyřešeno – 100% (1)
Výsledek vyřešených stížností partnerů
Vyřešili jsme 100 % stížností. Průměrně jsme stížnosti vyřešili:
- 100 % vyřešeno do dvou dnů
- V 100 % případů jsme dosáhli dohody s partnerem
Souhrnné informace o výsledku stížností
Celkovým výsledkem vyřizování stížností prodávajících je pozitivní výsledek. Od zpřístupnění systému pro vyřizování stížností prodávajících byla podána pouze 1 stížnost. Ta se týkala zamítnutí žádosti o předání osobních údajů, které náš partner nepotřeboval pro poskytování svých služeb. Jelikož jsme chtěli postupovat v souladu s GDPR, Partnera jsem obratem kontaktovali a po krátké diskuzi a komunikaci s naším právním oddělením byla stížnost po vzájemné dohodě vyřešena.