Vážení partneři,
rádi bychom vás informovali o několika novinkách, které jsme pro vás nedávno zavedli v rezervačním systému Termino. Zasíláme jejich stručný přehled.
Role a práva zaměstnanců
Nyní máte možnost v Terminu nastavit konkrétní role a práva pro vaše zaměstnance. Zaměstnancům můžete přiřadit jednu ze čtyř rolí: manažer, recepční, zaměstnanec nebo brigádník. Role nastavíte v detailu každého zaměstnance, kde také najdete podrobný popis toho, co která role umožňuje spravovat a zobrazovat.
Individuální pracovní doba zaměstnanců
Dosud jste mohli svým zaměstnancům nastavovat pouze pravidelnou nebo nepravidelnou pracovní dobu (lichý/sudý týden). Nyní máte možnost nastavit zcela individuální pracovní dobu, kdy pro každé období určíte, které dny a hodiny bude zaměstnanec k dispozici.
Omezení prodeje služeb
Poslední novinkou je možnost omezení prodeje u jednotlivých služeb. Tuto funkci využijete zejména u služeb, které chcete nabízet pouze v určité hodiny. Často se využívá například pro Happy hours, kdy je služba nabízena v určitém čase za nižší cenu. Můžete například vytvořit službu „Relaxační masáž – Happy Hours do 14:00“ a nastavit omezení prodeje tak, aby nebyla k dispozici po 14:00.
Věříme, že vám tyto nové funkce usnadní správu a organizaci vašich rezervací.
Děkujeme za spolupráci.
Tým Termino