📧Nová funkce – spojování období

Vážení partneři,

již brzy spustíme novou funkcionalitu pro vouchery bez termínu (otevřené vouchery). Jedná se o možnost spojování období , která přinese spoustu výhod vám i zákazníkům.

Tato nová funkce pomáhá zvýšit prodej otevřených voucherů , které jsou právě v předvánočním čase nejoblíbenějšími dárky .

Jak to vypadalo doposud? Pokud používáte členění cen do období, zákazník si nyní může koupit voucher bez termínu pouze na jedno konkrétní období.

Co se zlepšuje? Zákazníci si díky spojování období budou moci vouchery různě kombinovat. Tedy spojit si například sezónu jaro a podzim a prodloužit si tak možnost využití . Díky tomu, že počet spojovaných období nebude limitován, si zákazníci budou moci sestavit například i voucher s roční platností nebo vámi nastavenou maximální platnost využití.

I s touto novou funkcí myslíme na správné cenové hladiny nabídek. U voucherů se spojeným obdobím se bude vždy přejímat cena za nejdražší období, které zákazník zvolí.

Pokud tedy zákazník zvolí termín pobytu v původně levnějším pásmu, cenový rozdíl zůstane vám.

Díky spojování období si tedy zákazník vytvoří vlastní dárkový voucher s dlouhou platností a je na něm, kdy voucher využije.

V rozhraní uvidíte, do jakých období voucher zasahuje, a budete mít přehled o zakoupených kusech pro plánování volných kapacit rezervací.

Nastavení zapneme automaticky u všech akcí. Ověřit si to můžete přímo v partnerském rozhraní v detailu každé varianty.

Kdybyste i přes veškeré uvedené výhody chtěli tuto novou funkci vypnout, zanechte nám zde vaše kontaktní údaje a my se vám ozveme. V takovém případě budete i nadále prodávat vouchery bez termínu (otevřené vouchery) jen pro dané období. Vypnutí si ale dobře promyslete, mohlo by vás zbytečně připravit o případný zisk.

Zpět na výpis článků

Související články


Nahoru