Marketingová komunikace Slevomatu na rok 2024

Jaké máme plány na rok 2024? Ambiciózní! Letošní rok byl velmi úspěšný, proto v příštím roce opět navyšujeme marketingové investice a plánujeme další obchodní růst. Očekáváme, že vám naše partnerství přivede spoustu nových nadšených zákazníků i v roce 2024.

Kde nás zákazníci uvidí?

🌐 V online prostoru. Na online marketing máme v příštím roce připraveno téměř 180 milionů Kč. Relevantní reklamu budeme zobrazovat potenciálním zákazníkům napříč všemi online kanály, ať už jsou to sociální sítě, vyhledávače, YouTube nebo online magazíny. Budeme pokračovat i v intenzivní spolupráci s influencery a vytváření kvalitního obsahu, který promuje nabídky jednotlivých partnerů.

Letos jsme pracovali s přibližně 50 influencery, kteří mají od 10 do 250 tisíc sledujících. Celkem jsme s nimi zrealizovali na 150 kampaní a zpětná vazba od partnerů i zákazníků byla velmi pozitivní. Společně s externí agenturou jsme u našich partnerů vytvořili okolo 40 profesionálních videí (tzv. testovaček) a stovky fotek. To vše pomáhá lépe prodávat vaše nabídky.

📺 Vidět budeme také v televizi. Letos jsme se v Česku stali nejznámější značkou na trhu v oblasti cestování a tuto pozici si plánujeme udržet, proto budeme nadále využívat TV jako jeden z hlavních marketingových kanálů. V příštím roce máme na televizní reklamu ještě větší rozpočet než letos. Částka přesahuje 170 milionů Kč. Díky tomu se nám při každé kampani daří zasáhnout alespoň jednou 80 % naší cílové skupiny.

Jaké kampaně budeme nejvíce komunikovat?

  • ❄️ Zimní pobyty (leden)
  • 💘 Valentýn (začátek února)
  • ​​🌟 Týden hvězdných slev (březen)
  • 🎂 Narozeniny Slevomatu (duben)
  • 🗺️ Cestování obecně (květen–červen)
  • 🏖️ Letní pobyty (červenec–srpen)
  • 🌟 Týden hvězdných slev (září)
  • 🎄 Vánoce (listopad–prosinec)

Vedle toho se zaměříme i na spoty podporující dobré vnímání Slevomatu jako toho nejlepšího místa pro inspiraci a nákup dárků a zážitků.

O všech kampaních se včas dozvíte od svého obchodního zástupce nebo z mého pravidelného newsletteru.

💸 V rámci kreditovek rozdáme dalších 60 milionů Kč. Co je kreditovka? Krátká obchodní akce, která motivuje naše zákazníky k okamžitému nákupu. Každý den časově ohraničeného období rozdáváme kredity (1 kredit = 1 Kč) nebo extra slevy, které mohou zákazníci v daný den využít na nákupy na Slevomatu. Jedná se vždy o úspěšnou obchodní kampaň a každý rok takto rozdáme miliony kreditů.

V příštím roce plánujeme kreditovky k těmto kampaním:

  • Valentýn (první týden v únoru)
  • Týden hvězdných slev (březen)
  • Slevomat slaví narozeniny (duben)
  • Cestování (červen)
  • Týden hvězdných slev (září)
  • Black Friday (listopad) 
Zpět na výpis článků
Nahoru