Do jakých kampaní se můžete aktivně zapojit do konce roku?

Snažíme se našim partnerům přinášet nové příležitosti jak maximalizovat svůj dosah a prodeje v posledních měsících roku 2024. Listopad a prosinec jsou pro nás obchodně nejsilnější měsíce, během kterých jen naše hlavní stránka Slevomat.cz získává až 150 tisíc zobrazení denně.

Připravili jsme pro vás do konce roku několik kampaní zaměřených na zvýšení viditelnosti, zlepšení prodejních výkonů a získání nových zákazníků v tomto klíčovém období, do kterých se můžete aktivně zapojit. Níže najdete přehled všech akcí, včetně jejich výhod, marketingové podpory a podmínek.

Předvánoční akční nabídka na vybrané balíčky Slevomat Ads

Přínos a marketingová podpora: V období nejvyšší prodejní aktivity (tj. listopad a prosinec) máte možnost získat extra viditelnost za zvýhodněné ceny. Nabízíme čtyři balíčky, které zahrnují výkonnostní kampaně, reklamu primárně na stránkách Slevomatu a tvorbu kvalitního obsahu. Balíčky vám pomohou efektivně zacílit na vaši cílovou skupinu v nejsilnějším období roku.

Podmínky a deadline: Fakturace musí být dokončena do 30. 9. 2024. Realizace kampaní proběhne během listopadu nebo prosince, podle dostupných kapacit.

Týden extra slev (7.–14. 10. 2024)

Přínos a marketingová podpora: Týden extra slev nabízí partnerům možnost více než zdvojnásobit návštěvnost jejich nabídek a téměř ztrojnásobit prodeje. Kromě toho můžete extra slevu prodloužit o týden déle, což zvýší efektivitu akce. Televizní spoty tentokrát nahradíme intenzivní reklamou na YouTube. Neopomeneme online výkonnostní kampaň a reklamu v rádiu, která ještě více podpoří zapojené nabídky.

Podmínky a deadline: Pro účast je potřeba poskytnout minimálně 15% extra slevu na celou nabídku. Rozhodnutí o zapojení je nutné učinit do 30. 9. 2024.

Black Friday extra slevy (26.–29. 11. 2024)

Přínos a marketingová podpora: Zapojením do Black Friday kampaně máte možnost výrazně zvýšit své prodeje. Loni zapojení partneři zaznamenali 2,5× vyšší prodeje. Letos očekáváme ještě lepší výsledky díky vyšším slevám a silnější marketingové podpoře. Televizní kampaň s rozpočtem 10 milionů Kč je pro celé Black Friday, extra slevy z ní získají přibližně třetinu. Plánujeme i online reklamu a speciální spoty v rádiu.

Podmínky a deadline: Podmínkou účasti je poskytnutí minimálně 15% slevy na celou nabídku. Rozhodnutí o zapojení do kampaně je nutné provést do 8. 11. 2024.

Adventní kalendář (1.–24. 12. 2024)

Přínos a marketingová podpora: Adventní kalendář je další skvělá příležitost k získání extra viditelnosti v období, kdy jsou návštěvnost i prodeje na svém vrcholu. Loni adventní kalendář zaznamenal průměrně 117 000 zobrazení denně, zatímco hlavní stránka Slevomatu dosáhla 129 000 zobrazení denně. To je více než jednou tolik oproti průměrnému dni v roce.

Staňte se partnerem dne a nabídněte do okénka kalendáře atraktivní výhru. Nabídky loňských partnerů získaly v dané dny o 151 % vyšší návštěvnost. Vaši nabídku budeme ten den komunikovat i 12 rádiovými spoty, zobrazíme ji v banneru na hlavní stránce a připojíme ji do článku v našem magazínu.

Celý adventní kalendář bude podpořen intenzivní TV reklamou, rádiovými spoty a online reklamou.

Podmínky a deadline: Pro účast je nutné uhradit fixní poplatek 20 000 Kč a poskytnout atraktivní výhru do adventního kalendáře (v případě pobytů minimálně voucher na 2 noci pro 2 osoby s polopenzí). Rozhodnutí o zapojení musí být učiněno do 31. října 2024.

Další možnosti, jak být více vidět během Q4

Kromě výše uvedených kampaní nabízíme další placené způsoby, jak zvýšit viditelnost vašich nabídek během posledního čtvrtletí roku. Od speciálních balíčků po marketingové akce na míru, můžete využít různých možností pro maximalizaci prodejů a oslovit více zákazníků. Nezmeškejte příležitost být vidět ve vrcholné sezóně! Pro více informací se nám ozvěte na ads@slevomat.cz

Zpět na výpis článků
Nahoru