Historický hotel přímo v centru Českého Krumlova: snídaně či polopenze a lahev sektu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
máme ve vašem hotelu rezervován pobyt 22.3 do 23.3.
Požádala jsem o zajištění parkování a chtěla bych vědět,
jak je to s vjezdem do centra a s vlastním parkovacím místem.
Děkuji Pavla Skrčená
Dobrý den, Pavlo,
pokud máte parkování rezervované, doplatíte za něj 350,– Kč/noc přímo na recepci. Vjezd do centra k hotelu by tak měl být bez problémů. :) Pro více informací vám doporučím se obrátit přímo na hotel na tel. čísle +420 380 711 671.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den prosím o info cena za psa ? Děkuji
Dobrý den, Dagmar, děkuji za dotaz.
Příplatek za domácího mazlíčka činí 200 Kč/noc.
S přáním hezkého dne, Eva
Může tam pejsek ? Dekuji
Dobrý den,
Ano, za poplatek 500,– /noc.
Děkuji
Jakub Šmída
Dobrý den. Jak to je, prosím, s parkováním pro ZTP/P? Děkuji
Hezký den, Vladimíre, děkuji za dotaz.
Pokud máte modrou invalidní kartu za okénkem, není problém parkovat kdekoliv na náměstí přímo před hotelem.
S přáním hezkého dne, Eva
Dobrý den
Ve dnech 24.12.-26.12. máme ve Vašem hotelu zaplacen pobyt.
Sdělte nám, prosím, kde je možné zaparkovat v tyto dny a za jaký
poplatek.
Děkujeme
Sýkorovi
Dobrý den, Jaromíre, děkuji vám za dotaz.
Parkování je možné u hotelu za poplatek 350 Kč/noc – ten se platí až po příjezdu na recepci hotelu.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
dobrý den,prosím o info,jak je to s parkováním.děkuji,bittner
Dobrý den, Jiří, děkuji vám za dotaz. Parkování je za příplatek 350 Kč/noc, který uhradíte na místě. Přeji krásný den, Klára
Je možný pobyt se psem – bernský salašnický – hodný a přátelský.
Krásný den, Jaroslavo, děkuji vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný za příplatek 200 Kč/noc. Mějte moc hezký den, Kristýna
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den. Manželka mi koupila k narozeninám voucher na pobyt ve Vašem hotelu. Chtěl bych se zeptat, jestli by bylo možné voucher zrušit z vážných rodinných duvodu Když ještě neproběhla rezervace pobytu. Děkuji za odpověd Martin
Dobrý den, Martine,
případné zrušení se řídi storno podmínkami, které jsou uvedené přímo v nabídce.
V tomto případě zní storno podmínky následovně:
Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě zrušení rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Pokud tedy splňujete výše zmíněné podmínky, může se kupující obrátit na naši zákaznickou podporu přes kontaktní formulář.
S přáním hezkého zbytku dne, Tereza