Pobyt ve Špindlerově Mlýně: snídaně a 4chodové večeře i vstup do wellness a aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
Chtěli bychom k vám přijet v srpnu s větším pejskem (labrador). Je to
možné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano, je to možné. Příplatek za pejska činí 250,– Kč/noc.
S pozdravem
Lukáš, recepce
Dobrý den, lze v hotelu např. od dopoledne uložit zavazadla? A dále lze na pokoj zapůjčit rychlovarná konvice, abych pro dítě mohla připravit čaj? Děkuji Kolářová
Dobrý den, Renáto, děkuji za dotaz.
Ano, je možné si uložit zavazadla v hotelu dříve, ale ubytování je možné až od 14 hodin. Rychlovarnou konvici bohužel nelze zapůjčit na pokoj.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den, Eva
Dobrý den, když chci pobyt pro dvě osoby s polopenzí a wellness, tak
mám koupit dva vouchery a napsat do hotelu, že to bude jen jeden společný
pokoj s manželskou postelí místo dvou jednolůžkových?
Děkuji,
Milada Kraus
Dobrý den,
na portálu Slevomat prodáváme i dvoulůžkové pokoje.
Pokud se Vám dvoulůžkové pokoje v některém termínu nezobrazují,
znamená to, že nejsou dostupné.
S pozdravem
Lukáš, recepce
Dobrý den, když si zakoupím balíček pro dvě osoby, je vstup do wellness pouze pro jednu osobu a druhá se dokupuje nebo je 1× vstup pro dvě osoby? Děkuji moc
Dobrý den, Terezo, děkuji za váš dotaz.
Pokud si zakoupíte wellness pobyt pro dvě osoby, v ceně pobytu budete mít 1× výběr z wellness procedur (relaxační místnost, lymfatická masáž, robotická masáž, privátní vstup do finské sauny nebo infrasauny) pro každou osobu. :-)
Přeji vám hezký den!
Ivett, Slevomat
Dobrý den, jak se prosím dostanu od vás na sjezdovku?
Děkuji.
Dobrý den,
přímo od našeho hotelu jezdí v pravidelných intervalech skibus. Využít
můžete i taxi, které Vám z recepce rádi zavoláme. Samozřejmě můžete
jet i vlastním autem a nechat auto na parkovišti Hromovka, nebo
Medvědín.
S pozdravem Petra, recepce
Dobrý den, lze dokoupit stravu pro 2 leté dítě? Děkuji
Dobrý den,
děti do tří let věku u nás mají ubytování včetně stravy zdarma.
Předpokládáme, že takto malé dítě toho moc nesní a nají se společně
s rodiči.
S pozdravem Petra, recepce
Dobry den,
rada bych navstivila Vas hotel v lednu nebo unoru, nejsem ale moc zkusena
ridicka a tak bych se rada zeptala, jaka je k Vam cesta? Lze prijet
i autobusem etc.?
Jak je to u Vas s detmi? Mam dve male 3 a 5 let. Co lze s nimi delat
v hotelu a co v okoli.
Dekuji a preji hezky den
Jana Sheikh
Dobrý den,
děkujeme za Vámi zaslaný dotaz.
Autobus je dobrá volba, nacházíme se nedaleko autobusového nádraží,
musíte však trochu do kopce. Pokud budete mít více zavazadel, doporučuji
zvolit si z autobusového nádraží taxi, které stojí cca 240,– Korun.
Pohodlně Vás doveze až k našemu hotelu.
Co se týče vyžití s dětmi, v našem hotelu máme dětský koutek.
Určitě Vás potěší i možnost denního menu za výhodnou cenu (nabízíme
i dětmi tolik oblíbenou pizzu))).
Více informací o Špindlerově Mlýně zjistíte zde: Úvodní stránka – Špindlerův
Mlýn (mestospindleruvmlyn.cz)
Za zmínku stojí určitě kluziště, sáňkařská dráha, muzeum Lega a
snowtubing. Je toho ale mnohem více.
Těšíme se na Vaši případnou návštěvu a přejeme hezký den.
Za kolektiv hotelu Montana Petra, recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak daleko je sjezdovka?
Dobrý den,
nejbližší sjezdovka je od hotelu vzdálená 750 m.
S pozdravem
Lukáš, recepce
Ráda bych si objednala pobyt ale nejde mi to mužu přesný kontakt jak objednat
Krásný den, Iveto, děkuji vám za dotaz. Bohužel nevím, jak vám mohu přesně pomoci, jelikož jste neuvedla, co konkrétního vám v objednávce nefunguje. Můžete se obrátit na naše kolegy ze zákaznické péče zde: https://www.slevomat.cz/kontakt, rádi vám s vytvořením objednávky pomohou :) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, chci se zeptat jestli jsou potřeba při příjezdu k vašemu
hotelu v zimním období sněhové řetězy na auto.
Děkuji za odpověď. Jirka
Dobrý den,
záleží na aktuální sněhové situaci, nicméně pokud je budete mít
s sebou, nic nezkazíte.
S pozdravem
Lukáš, recepce
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na vánoční pobyt tj. od 23.12–27.12. Za odpověď předem děkuji. S pozdravem Miloš Hájek.
Vážený pane Hájku,
v termínu od 23. 12. do 27. 12. 2023 jsou volné pokoje ještě
k dispozici. Druh pokoje vidíte přehledně v kalendáři, který se Vám
načte zvolením akce a kliknutím na možnost „Vybrat termín“. Jednoduše
si pak pobyt zakoupíte.
S pozdravem Petra, recepce
Nový dotaz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.
Dobrý den,
jsou prosím k dispozici na pokoji ručníky a župany?
Dobrý den,
ručníky na pokoji jsou, župany Vám můžeme bezplatně zapůjčit na vyžádání.
Lukáš, recepce