Chcete poradit, jak vaši akci připravit efektivněji? Napište nám

Nejčastější dotazy

Jak si mám vybrat dobrý slevový server?

Jedním z hlavních kritérií by mělo být to, jaké zákazníky server má. Pokud většina z nich pochází z takzvaných agregátorů, hledají pouze slevy, a pravděpodobnost, že se k vám vrátí i bez voucheru, je malá. U dobrých serverů je podíl zákazníků z agregátorů menší než 25%.

Proč mrhat časem odpověďmi na otázky v diskuzi?

Péče o zákazníka často začína již před tím, než zákazník něco nakoupí. V tomto případě je to hlavně diskuze, prostřednictvím které zákazníci vcházejí v kontakt s poskytovatelem služby. Slušné a rychlé odpovědi výrazně zvyšují věrohodnost slevy, partnera a také pravděpodobnost nákupu. Rozhodně proto čas věnovaný diskuzi není promrhaný.

Chcete se na něco zeptat? Potřebujete poradit? Pište na konzultant@slevomat.cz