Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
2 drinky Fruitisimo plné lásky a zdraví za 99 Kč
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Voucher vyměníte na libovolné pobočce za 2 drinky Fruitisimo.
- Nápoje si můžete vychutnat na místě, případně odnést s sebou (BIO kelímek či uzavíratelná pet lahvička v ceně).
- Rezervace není potřeba, voucher uplatníte na místě.
- Platí ve všech pobočkách mimo OC Plaza Plzeň.
- Navštivte nově otevřené provozovny:
- Fruitisimo Karlín – Křižíkova 44, Praha 8 – prohlédněte si nový design baru Fruitisimo
- Fruitisimo Europark – OC Europark, Nákupní 389/3, 102 00 Praha 10 – Štěrboholy
- Fruitisimo Krakov – Centrum Krakov, Lodžská 850/6, 181 00 Praha 8
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- Naše stravenka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
MarcI: Jezis a proc vam tak vadi, ze jsou neuplatnene???
Prosim Vas dockame se nekdy uplatneni tech voucheru?
Milý pane Jiří velvyslanče.
Ne všichni mají čas čekat, než se pěna ustálí.
Nehledě na to, že vámi udaný postup použití další lahve pro
„dolití“ správného množství šťávy je značně neekologický a
neřeší situaci komfortní přepravy nápoje v lahvi.
A náhoda, že jsou nápoje pod míru to zcela určitě není.
Hezký den
R
Hezký pátek pane Robe,
děkuji za vaší reakci. Pěna je látka, která je tvořena bublinami plynu
v kapalině a vzniká šleháním. Bez šlehání se drink připravit nedá a
proto je tedy pěna součástí nápoje. Byl jsem u toho, kdy se slečna
snažila nalít nápoj bez pěny a i když byla skutečně pečlivá, pěna
zkrátka teče i s kapalinou a těžko se odděluje.
Co se týče použití další lahve, to jsme si asi nerozuměli. Nemyslel jsem
to tak, že dostanete 2 lahve a k tomu třetí „se zbytkem“. Rada byla
taková, že jednu lahev nedostanete s menším obsahem štávy a druhou zase
s větším. Lahev má obsah 0,6 litru, takže není problém naplnit po okraj
a tím kompenzovat ztrátu z předešlé lahve. A nebojte, kelímky Fruitisimo
jsou z kukuřice, tedy BIO! :-) Do kanceláře jsem úspěšně a bez
komplikací donesl 10 lahví.
Přeji vám krásný víkend,
Jirka.
Milí zákazníci, milé zákaznice,
všiml jsem si zvýšeného počtu příspěvků na téma pěna v nápoji.
Vyrazil jsem tedy hned drink otestovat a zde se můžete podívat, jak vše
proběhlo https://www.slevomat.cz/blog/testovac/prispevek/659-vitaminova-bomba-proti-rymicce
Pokud tedy dostanete „podmírák“ upozorněte, prosím, ihned obsluhu.
Přeji fajn využití voucheru a příjemné nákupy na Slevomatu.
Jirka
Velvyslanec zákazníků
Slevomat.cz
velvyslanec@slevomat.cz
Dobrý den,
v Karlových Varech před nedávnem byla také otevřena prodejna Fruitisimo,
tak bych si jen chtěla ověřit zda i zde mohu tyto vouchery uplatnit??
Předem děkuji
Dobrý den Terezo, v Karlových Varech bohužel není možné voucher uplatnit. Hezký den!
Dobrý den,před časem jsem tuto akci využila v Ostravě v Karolině a byla jsem spokojená.Protože ta šťáva pěnila,tak přebytek tzv.pěna která se nevešla do lahvičky s sebou mi byla nalitá do kelímku,tu jsem vypila a v klidu odešla,žádný problém.
Dobrý den, nápoj je super, ale ta míra je hrozná. Přes veškerou snahu obsluhující slečny a paní se do kelímku díky pěně nevejde uvedené množství a nepodařilo se ani dát stejné množství do obou kelímků, jelikož v jednom bylo více pěny a když po dlouhé době šla trochu dolů tak byla z toho půlka. Snaha byla chvíli čekat a dolévat to různými způsoby, ale vše marné. Obsluha je milá, slevu na další nákup automaticky nabídla to ano. Ale nepochopím, že u konkurence drinky v podobném složení tolik nepění a nestalo se, že by nápoj byl pod míru spíše naopak. Chtěly jsme to vyzkoušet s voucherem a bohužel za plnou cenu by jsme si pěnu nekoupily. Zkusíme ještě jeden voucher, ale podle reakcí před námi to asi nebude lepší.
dobrý večer. 3 dny uběhly a dosud neuplatněno
Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat, zda si nemyslíte, že byste všem zákazníkům, kteří problém s pěnou zaznamenali, neměli nabídnout 1 × 0.5 l nápoj zdarma. Protože my jsme si všichni koupili celkem 1 l šťávy a odešli jsme s cca 0.6 l nápoje. Není to fér a zklamalo mě to. Děkuji za odpověď.
Dobrý den Hano, každou stížnost řešíme se zákazníkem individuálně. Budeme tedy rádi, pokud nám napíšete na info@fruitisimo.cz, abychom Vám mohli nabídnou kompenzaci. Děkujeme
Jak se mozne obdržet skutecne nabizene množství, tj. 2× 0,5litru stavy? Pokazde po opadnuti peny napoju bylo 0,25l anebo max.0,3l stávy v kelimku.Dekuji.
Dobrý den paní Svrckova, pokud drink obsahoval méně šťávy než bylo
deklarováno, tak došlo k pochybení na straně našeho zaměstnance, který
chybným postupem drink připravil. Veškeré naše zaměstnance školíme a
učíme těmto případům předcházet. Veškeré návody na přípravu jsou
konstruovány, tak aby po oddělení pěny od šťávy byla šťáva po rysku.
Přijměte tedy prosím naši omluvu a napište nám prosím na info@fruitisimo.cz.
Děkujeme
Dobrý den, lze voucher uplatnit i na nově otevřené pobočce v Karlových Varech? Není zde uvedena. Děkuji
Dobrý den Terezo, bohužel v nové pobočce v Karlových Varech není možné voucher uplatnit. Hezký den!
Ještě jen dodám, že mám koupený ještě jeden voucher, tak doufám, že
nedopadnu při příštím nákupu stejně.
Dobrý den Ladislavo, pevně věříme, že budete spokojená. Budeme rádi, pokud nám dáte vědět na info@fruitisimo.cz. Děkujeme.
Dobrý večer, voucher na drinky jsem uplatnila v OC Futurum HK už asi před dvěmi týdny, slečna obsluhující byla velice příjemná, ale bohužel musím souhlasit s výše uvedeným. Brala jsem si oba drinky s sebou do lahvičky a až doma po opadnutí pěny jsem zjistila, že deklarovaného obsahu je tak 0,3l bohužel u obou lahviček. Na slevu 20% jsem si bohužel ani nevzpomněla a možná proto ji také neobdržela. Drinky jsou výborné a když je možnost, rádi je s dětmi kupujeme, ale toto mne zklamalo.
Taky jsem poukaz na 20% slevu nedostala, v Quadriu, v pátek večer…
Dobrý den,
Chápu tedy dobře,že pěna je součást nápoje a tudíž i pokud pěna
dosahuje po rysku 0,5l tak je vše v pořádku a neřeší se v jakém poměru
je nápoj a kolik pěna kterou můžeme třeba vylizat nebo vyplachnout vodou a
dopit? To se mi moc nezdá a bohužel při uplatnění druhého voucheru se mi
stalo to samé a nemyslím ze se tedy jedna o pochybení ojedinělé.
Dobrý den Ivo, pěna by neměla zasahovat pod rysku, nikoli po rysku. Hezký den!
Před 4 dny jste zde napsali, že problém s pěnou řešíte a teď mi tu napíšete, že pěna vlastně není problém, že je přirozenou součástí drinku a že se mám dohadovat s obsluhou, pokud množství pěny bude pod risku. To přece s obsluhou máte vyřídit vy, aby dávali 500 ml nápoje…
Dobrý den, opakovaně ze uvádíte, že problém s pěnou řešíte. Předpokládám, že během několika dnů jste jej stihli vyřešit? Děkuji za odpověď, čekám s využitím voucheru, protože chci dostat 500 ml nápoje jak je zde uvedeno.
Dobrý den Moniko, jak již zde bylo zmíněno – pěna vzniká odšťavňováním a je tedy přirozenou součástí drinku, nicméně její množství nesmí zasahovat pod rysku 0,5 (ať už v lahvičce nebo kelímku). Pokud tomu tak je, tak má zákazník možnost drink u obsluhy reklamovat. Hezký den!
V Ostravě lze uplatnit pouze v OC Karolina ? Nebo je možno i Shoping Park ?
Dobrý den Radko, můžete uplatnit v Karolině i Avionu.
Hezký den!
Dobrý den, v Hradci Králové je Fruitisomo i „V Kopečku“ – platí i tam vouchery ?? :)
Dobrý den Maruško, vouchery platí pouze ve Futuru.
Hezký den!
Dobrý den, už jsem jsi přečetla, že se body nenačítají, ale mě dnes byla odmítnuta i Vaše karta, kterou jsem chtěla „jen“ zaplatit, protože jí mám nabitou. Dá se tato akce hradit z karty nebo ne? Děkuji
Dobrý den Dano, nejsme si jistí, jestli přesně rozumíme Vašemu dotazu, ale na provozovně svou Fruitisimo kartou platit můžete, nicméně nemůžete si za ní koupit voucher na Slevomatu. Děkujeme.
Dobrý den. Zakoupili jsme několik poukazů na roční dárkovou kartu a všechny jsme již uplatnili, ale jak dlouho musíme čekat na uplatnění v systému? pořád se nám hlásí jako platný voucher
Dobrý den, vouchery v systému budou během dnešního dne v systému zneplatněny. Děkujeme.
katastrofa, poprvé a naposledy…
Dobrý den Hanko, můžete nám napsat, kterou provozovnu jste navštívila? Děkujeme.
Dobrý den, děkuji za zodpovězený dotaz, přesně s takovou odpovědí jsem spokojeny, akorát že přes veškerou snahu personálu se nepodařilo srazit pěnu tak aby nezabírala přibližně 4cm z nápoje, musel bych čekat asi půl hodiny než by došlo ke spadnutí pěny…
Voucher jsem využila 3× a nikdy mi nebyla nabídnuta ta 20% na nic dalšího..
Dobrý den Terezo, napište nám prosím na info@fruitisimo.cz Vaši
adresu a my Vám slevu pošleme poštou.
Děkujeme.
Já bych měl teda větší výtku protože mi nepřipadne ok abych měl nápoj 50% štávy a 50% pěny.
Platnost,
zdravím, nedala by se prodloužit platnost? Chtěl bych si jich koupit víc,
ale nevím jestli bych to za 15 dní stihl vše vypít. Děkuji :-D
Dobrý den Martine, platnost bohužel prodloužit nelze.
Dobrý den, sice bych měla také menší výtku k poměru šťávy a pěny v drinku, ovšem nepřijde mi tak zásadní, abych ji musela nějak výrazně řešit. Zajímalo by mě však, jak je to tedy s věrnostními body – přečetla jsem si zde v diskuzi, že lze body sbírat i v rámci této akce, ale když jsem kartičku chtěla předložit při využití voucheru v OC Chodov, byla mi odmítnuta s tím, že voucher je něco jako náhrada za sbírání bodů. Jak to tedy je?
Dobrý den Martino, body se nenačítají. Chyba vznikla na naší straně. Velice se Vám omlouvám, že jsme pustili do oběhu mylné informace.
Jak tak čtu, tak většinou je zde ten samý problém a to že je polovina
nápoje pěna, bohůžel tato zkušenost se týká i mně. Chtěl bych
vyjádření od Fruitisima, jak se věci mají…
A prosím nepište zde opět větu : dobrý den xxx, rádi s Vámi problém
dořešíme. Můžete nám prosím napsat na info@fruitisimo.cz?
Děkujeme. Nikam psat nebudu! Je zde uváděno 0,5 l nápoje, tak chci
veřejnou odpověď, zda si kupuji 0,25l nápoje a 0,25l pěny a prosím tuto
skutečnost uvádět na voucheru, aby se neklamali zákazníci. Píšete zde
jednu univerzální větu a pak možná pouze lidem co napíší dáte nějákou
slevu. Myslím si že Vám to dělá perfektní reklamu…
Dobrý den Jakube, problém s pěnou si uvědomujeme a řešíme jej. S každým naším zákazníkem chceme jednat individuálně, a proto odkazujeme na náš info email. Samozřejmě nemáme problém se k této situaci veřejně vyjádřit – pěna vzniká odšťavňováním a je tedy přirozenou součástí drinku, nicméně její množství nesmí zasahovat pod rysku 0,5 (ať už v lahvičce nebo kelímku). Pokud tomu tak je, tak má zákazník možnost drink u obsluhy reklamovat. Naši zaměstanci jsou takto proškoleni, a pokud by Vám nevyhověli, tak je pak potřeba toto řešit přímo s centrálou Fruitisimo.
Ještě bych dodala, na základě vaší rady výše, reklamovala jsem objem u obsluhy, ale marně. Abych se dohadovala s otráveným zaměstnancem, se raději vaším pobočkám vyhnu a zajdu příště ke konkurenci a to i bez vouchrů. Takový zážitek Vám akorát zkazí i chuť si vychutnat dobrý nápoj.
Paní Mašková, můžete nám prosím napsat, na jaké provozovně se to stalo? Tento problém budeme řešit.
Dnes jsem si byla vyzvednou drinky na pobočce Metropole Zličín, ale body mi nenačetly. Prý to na tuto akci nelze. Tak bych se ráda zeptala, jak to s těma body vlastně je? Mám ještě dva vouchery. A taky jsem žádnou 20% slevu na další nápoje nedostala a dokonce jsem doma zjistila, že místo 0,5 l nápoje mám v jedné flaštičce pouze 0,3l…
Dobrý den paní Mašková, v této akci se body na Vaši kartu nenačítají. Ohledně neobdržené 20% slevy nám prosím napište na info@fruitisimo.cz. Děkujeme.
Dnes jsem si dal do lahve 2× Stress killer. Bylo to nějak extrémně
napěněné, tak jsem si 5min počkal a půlka lahve šťáva a půlka pěna.
Vrátil jsem se a paní pěnu nějak vyšťouchala a doplnila šťávu.
Nechápu proč manažeři vymysleli pro takovou akci zrovna drinky co pění asi
nejvíc. Kdyby se pouze odšťavňovalo a nemixovalo, tak by ten problém
nebyl.
I když teda Stress killer je zrovna chuťově jeden z nejlepších.
Třeba Tai-chi myslím zrovna moc nepění.
A nebo změnit technologii a systém na pěnu.
Díky
Vcera zakoupeno a vyuzito na Zlicine a spokojenost! Ano, pena tam je a i pres penu jsme meli problem vypit do dna. Jen zde jsem se docetla o slevove karte zdarma a obsluha se me zeptala, zda mam voucher na drink nebo na slevovou kartu? Co na to rict :) mozna jen to, ze kdyz to tu ctu, je to prace manazeru, promyslene, schvalne udelane, protoze neverim tomu, ze vsichni vasi zamestnanci jsou tak tupi… Diky za akci!
Ahoj.
Taky se mi nezdálo to množství pěny v drinku.
Ale pozor na mylný dojem. Ono to ve většině případů nebude tak hrozné,
protože lahvička má 0.6l a množství deklarovaného nápoje je 0.5l.
Takže tam zbývá 0.1l prostor právě na pěnu.
0.5l čistého nápoje dosahuje cca do 1/3 „zhranatělé“ horní části
lahvičky.
Nicméně i přesto z 80% nákupů nápoj nedosahoval ani po onu
„zhranatělou“ část. Jednou dokonce po ustálení pěny 2cm pod :-(.
Asi by bylo vhodné systémově lehce zvýšit rysku při přípravě nápoje
obsluhou a volit lepší systém oddělení pěny. To je ale na vedení a
managementu.
Dobrý den Roberte, děkujeme za Váš příspěvěk. Problém s pěnou aktuálně řešíme, aby již všichni naši zákazníci byli maximálně spokojení. Hezký den!
Jak jsem výše uváděla, vždy jsem se dotazovala, zda je normální místo 0,5 l šťávy obdržet cca o 1 dcl méně ve formě pěny. Odpovědí mi bylo, že použili množství, které mají a více se do lahvičky nevejde – nalijí šťávu s pěnou, zbytek vylili do výlevky a pěna prý klesne. Brala jsem vždy do uzavíratelných lahviček a bohužel nikdy nebyly plné šťávy. Budu věřit, že tato situace opět nenastane a těším se na čerstvou šťávu.
Dobrý den, v minulých akcích jsem několikrát Vaši nabídku využila. Vždy jsem si brala nápoje s sebou a nikdy se mi nestalo, že by byly lahvičky plné šťávy – vždy skoro z 1/3 byla pěna – obsluha mi ale pokaždé řekla, že jinak to naplnit nelze, jen s pěnou. Nyní v diskuzi od partnera čtu, že má být plná lahvička šťávy, bez pěny.. Jen by mě zajímalo, jak se řeší situace, když klient odejde s „neúplnou“ lahvičkou.. To klienta moc neuspokojí, že zaměstnanci budou poučeni, ale klient nedostal 100% to, co zaplatil. Na úplnost musím říct, že štávy jsou velmi dobré.
Dobrý den Jano, pokud nejste spokojena s kvalitou drinku, tak je nejlepší
jej ihned u zaměstanců reklamovat. To je vždy nejjedušší a nejrychlejí
řešení.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, zda voucher můžu uplatnit ještě v den skončení
platnosti tj. 15.3., nebo už jen do 14.3.
Děkuji za odpověď
Dobrý den Petro, vouchery jsou platné do 15/3, tzn., že je můžete uplatnit ještě tento den. Hezký den!
Dobrý den,
velmi dobré a zdravé pití, uplatnila jsem již dva vouchery , jeden OC
Černý Most a OC Letňany, žádný kupón jsem nedostala ani v jednom
Frutissimu a to samé, téměř polovina pěny.
Ráda u Vás nakupují a to bez Slevomatu. Vůbec nevím, zda je tato nabídka
výhodná. Děkuji.
Dobrý den Lenko, prosím, napište nám na info@fruitisimo.cz, abychom mohli problém vyřešit. Děkujeme.
Dobrý den,
dnes v HK Futurum uplatněny 2vouchery, personál příjemný, kupon na 20%
jsem dostal (pouze jeden, i když 2vouchery – to nevím, zda je OK, ale to
mi celkem nevadí). Nicméně také všechny drinky pod míru – když
nepočítám pěnu. S pěnou byly všechny plné. Žadný ale nedosáhl bez
pěny 500ml, u dvou drinků chybělo více než 100ml, opravdu přes 1/4
minimálně pěna, což při 4drinkách je skoro jeden drink…
Dobrý den Pepo, prosím, napište nám na info@fruitisimo.cz, abychom
mohli problém vyřešit.
Děkujeme.
Bohužel stejná zkušenost,nevím proč dělat akci když nechci nabídnout to nejlepší a zaujmout i nové zákazníky.klamání určitě,škoda.
Chuťově dobré, ale za ty prachy si doma uděláte daleko větší
mňamku.
Nákup proveden 20.2.2016 v Letňanech. Úsměvů pomálu. Žádná 20%
sleva neobdržena. Ani jsem se nepídil, protože celkově nejsem spokojený.
Polovinu kelímku totiž tvořila pěna. Nevím jak se vkládají obrázky, ale
mohu zaslat. Takže nedoporučuji, cítím se zklamán a oklamán.
Dobrý den Luboši, můžete nám prosím napsat na info@fruitisimo.cz, abychom mohli problém vyřešit? Děkujeme.
Dobry den, dnes jsem uplatnil voucher v OC černý most a fakt jsem zklamanej, možná je to tím ze jsem měl voucher,ale oba nápoje byly tak 1dcl po míru,foto rad dodám,pěna N eklesla ani náhodou,hlavně ta není nápoj,slevu na další nákup také nic,co se stalo?dříve byl nápoj az po okraj víčka,nyní zdaleka nesahal ani po rysku.prosím o odpověď děkuji Jonáš
Dobrý den Ivo, rádi s Vámi problém dořešíme. Můžete nám prosím
napsat na info@fruitisimo.cz?
Děkujeme
Dobrý den,
voucher jsme uplatnili v OC Forum Nová Karolina v Ostravě, ale slevu na 20%
jsme bohužel nedostali…?!
Navíc drinky byly tak „trochu“ pod míru, při mém pohledu na ně, bez
jakéhokoli komentáře slečna dodala, že ta pěna vždy klesne a odšťavnila
nám ještě kousek jablka… :( ;)
I přes to zkusíme dát ještě 2. šanci a voucher si znova
zakoupit! :)
Dobrý den Jane, napište nám prosím na info@fruitisimo.cz a problém s voucherem společně vyřešíme. Děkujeme
Dobrý den, voucher jsme minulý pátek, ale žádný další voucher na 20% slevu pro příští nákup jsem neobdržela, jednalo se o prodejnu v OC Nový Smíchov.
Miruna: Stači ve svém účtu kliknout na voucher a vpravo kliknout na poslat kód SMSkou, zadat svoje číslo a poté ukázat jen kód v SMSce :)
Jane, děkujeme :)
Dobrý den mám dotaz jak je to s tím voucherem? Potřebují vědět jak jsi ho a kde vyzvednout.Nemám tiskárnu na tisk:( …děkuji
Dobrý den Mirunu, prosím, můžete specifikovat o jaký voucher se Vám jedná? Voucher ze Slevomatu? Nebo voucher Fruitisimo, který obdržíte po uplatnění voucheru ze Slevomatu? Hezký den.
Dobry den, lze voucher vyuzit ve vasich pojizdnych barech?
Dobrý den Michale, slevové vouchery v našem Juice Buse uplatnit nelze. Hezký den!
Dobrý den,
V Čestlicích je Fruitisimo v Aquapalace.Je potřeba kupovat vstupenku do
Aquapalce nebo je Fruitisimo před pokladnama?Děkuji
Dobrý den Martino, pokud chcete do Fruitisimo v Aquapalace, tak vstupenka není nutná. Hezký den!
Dobrý den, dnes jsem uplatnila voucher v OC Metropole na Zličíně a žádný kupón na slevu na další nákup jsem také nedostala. Slečna se pouze zeptala, jestli k tomu nechci třeba zmrzlinu. Také mi bylo řečeno, že věrnostní kartičku v tomto případě použít nelze.
Dobrý den, včera večer jsem byla uplatnit voucher v OC Quadrio. Na stánku byl jenom takový mladý rozverný klučina – Honza, většinou tam jsou třeba i tři slečny. Skvěle mi pomohl s výběrem nápojů, nenaléhal. Vše bylo takové pohodové, slevu na další nákup jsem dostala, freshe měl hotové „vcuku letu“ a bože ten jeho úsměv!! Musela jsem si hned koupit další voucher :D Dnes večer tam byla taková vysoká roztomilá brunetka ještě s někým, taky skvělá. Kam na takovéhle lidi chodíte? :-)
Dobrý den Lucko, moc Vám děkujeme za takovou krásnou zprávu, hned ji do Quadria předáme! :)
Dobrý den,
Právě jsem byla na pobočce Nový Smíchov a při zadání kódu (mám dva
vouchery) mi obsluha oznámila, že jsou oba neplatné a že jim vypršela
platnost. Ani jeden jsem do dnešního dne neuplatňovala. Co mám dělat?
Dobrý den Aneto, napiště nám prosím na info@fruitisimo.cz Vaše kódy a my to prověříme. Hezký den!
Dobry den,
ve Vankovce mi dnes personal automaticky kupon na 20 procentni slevu take
nevydal. Po me reklamaci hledali obalku s kupony avsak tu nenasli a pani mi po
cekani dala na papirek popis s razitkem.-viz foto v hodnoceni. Nebudu mit
problem s uplatnenim na jine provozne? Sleva plati na cely nakup a na cely
sortiment. Do jakeho data voucher plati?
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je v pořádku, když jsem dostala 2 flaštičky, ale nikoli s půl litrem šťávy, nýbrž cca 1/3 každé flaštičky zabírá pěna. Ta se za šťávu určitě považovat nedá. Už jsem si u Vás koupila šťávu xx krát, ale tohle se mi ještě nestalo. Podle mého názoru bych měla dostat 1/2 litru šťávy, tj. tekutiny. Bylo to dnes ve Fenixu ve Vysočanech. Děkuji za info, H.
Dobrý den, velice se Vám omlouváme za vzniklou situaci. Mohla byste
prosím poslat Vaši stížnost na info@fruitisimo.cz, abychom
ji mohli s Vámi dořešit?
Děkujeme.
Dobrý den, voucher jsme v sobotu uplatnili, ale žádný další voucher na 20% slevu pro příští nákup jsme neobdrželi, bohužel jsem si to uvědomila až doma..
Dobrý den Moniko, velice se Vám omlouvám, že jste voucher neobdržela.
Můžete nám prosím napsat o jakou provozovnu se jednalo?
Děkujeme.
Dobrý den, je ještě v Teplicích Fruitisimo? Děkuji za odpověď. S pozdravem Zdeněk Jahoda
Dobrý den Zdeňku, bohužel v Teplicích nejsme.
Hezký den!
Co Ústí nad Labem?
Dobrý večer Simono, zatím v Ústí na Labem nejsme. Hezký večer!
Co takhle trošku číst Aneto? V popisu máte jasně napsáno, na jaké drinky to platí. A co takhle uvažovat Aneto, kdyby to šlo i na jiné drinky, tak tu jistě budou vypsané, že? ;-)
Dobrý den Barunko, děkujeme ;)
Dobrý den, v poznámce je napsáno jenom pár možnosti jaký by mohl nápoj být. Je možné si vybrat i z jiných variant které zde nejsou zmíněné ?
Dobrý den Kláro, vybrat si můžete jen z uvedných variant. Hezký den!
Výběr drinků je na mě?
Dobrý den Aneto, můžete si vybrat jakýkoli z uvedených drinku. Hezký den!
Dobrý den, mohu si každý drink odnést zvlášť ? Nebo je potřeba oba dva najednou? Děkuji
Dobrý den Lucie, voucher není možné rozdělit a jde využít jen na jeden nákup. Hezký den!
Dobrý den. Nebude se už navyšovat počet volných voucherů? Bohuzel jsem nestihla.
Dobrý den Zlato, moc se omlouváme, došlo k technickému výpadku, ale vouchery už jsou opět k dispozici, takže můžete nakupovat. :) Hezký den!
Dobrý den.
poprosím Vás v seznamu poboček jsem nenašla Vaši prodejnu v OC Central
Most. Ale pobočku na kterou akce neplatí uvádíte pouze Plzeň. Je možnost
uplatnit poukaz i v OC Central v Mostě? Děkuji.
Dobrý den Dito, v OC Central Most pobočku nemáme. Hezký den!
Dobrý den Blanko, po uplatnění voucheru Slevomat získáte tištěný voucher na 20% slevu na další nakup. Jestli Váš další nákupu proběhne ihned nebo až při příští návštěvě je už na Vás. Jedinou podmínkou je, že nejdřív musí proběhnou uplatnění voucheru a až poté nákup dalšího sortimentu. Hezký den!
Dobrý den,
jak je myšlená sleva 20% na další nákup? Znamená to, že když si
k drinkům koupím ještě něco jiného, dostanu na to slevu 20% nebo dostanu
nějaký kuponek na slevu a s tím můžu příště přijít…?
Dobrý den Blanko, po uplatnění voucheru Slevomat získáte tištěný voucher na 20% slevu na další nakup. Jestli Váš další nákupu proběhne ihned nebo až při příští návštěvě je už na Vás. Jedinou podmínkou je, že nejdřív musí proběhnou uplatnění voucheru a až poté nákup dalšího sortimentu. Hezký den!
Dobrý večer, omylem jsem asi klikla na koupit, ale chci to zrušit. Teď mám v mých nákupech čekající na platbu bankovním převodem. Jak to mohu zrušit? Děkuji
Dobrý den, s Vaším dotazem se obraťte prosím přímo na Slevomat. Hezký den!
Dobry den, v Teplicich akci nemate? Uz 2× jsem ji kupovala. Dekuji
Dobrý den Renato, v Teplicích bohužel provozovnu nemáme. Hezký den!
pricitaji se vernosti body pri predlozeni vouchru?
Dobrý den Nino, ano body se přičítájí. Hezký den!
Dobrý den,
je možné ukázat voucher pouze na mobilním telefonu nebo musí být
vytisknutý? Děkuji za odpověď.
Dobrý den Veroniko, na mobilu stačí. Hezký den.!
Dobrý den,
platí to opravdu v Praze v Palladiu? Při minulé akci jsem s tím měla
problémy, protože se tam vydávala pouze zmrzlina…
Dobrý den Kristýno, platí i v Palladium :) Hezký den!
A co Zlín? Tam opravdu nemáte žádnou provozovnu?
Dobrý den Ježuro, ve Zlíně zatím provozovnu nemáme, ale stále se
rozrůstáme, takže se tam třeba jednoho potkáme. :)
Hezký den!
Dobrý den.
Nenašel jsem možnost uplatnění v OC Olympia Teplice. Je tomu opravdu tak ,
že tam není možné tento voucher uplatnit?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den Tomáši, v Teplicích již provozovnu nemáme. Hezký den!
Dobrý den Lenko, v Hradci najdete Fruitisimo v OC Futurum. Hezký den!
Dobrý den,v Hradci Králové teď funguje nějaké Fruitisimo?Děkuji
Dobrý den Lenko, v Hradci najdete Fruitisimo v OC Futurum. Hezký den!
Dobrý den, je podmínkou zakoupit dva drinky současně nebo lze nákup
rozdělit?
Děkuji.
Dobrý den Lenko, nákup není možné rozdělit, oba drinky je nutné zakoupit současně. Hezký den!
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dnes jsme vyzkoušely znovu a prostě jsou druhy, které pění více. Braly jsme do lahviček, v jedné bylo hodně pěny a šikovná slečna (i když po upozornění) to vyřešila tak, že dcera odpila pěnu a bylo nám dolito do míry, i to je řešení. Díky vstřícnému přístupu jsme dostaly chuť i na jiné dobroty a využily jsme slevu. A co se týče té zmiňované pěny ono by stačilo jedno a to na obou stranách trochu trpělivosti a tolik nespěchat a vše se pak do kelímku vejde, to je to tajemství proč u konkurence to jde bez nějakých připomínek. Ale jinak dnes spokojenost a příjdeme znovu. (Šlo o Avion Ostrava)
Děkujeme moc paní Peškarová. Hezký den!