Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Celoroční lůžkoviny Microstop české výroby

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Míša

Dobrý den, po rozbalení lišty jsou u předposlední nabídky mix obě přikrývky stejných rozměrů, jedná se pouze o překlep a každá má jiný rozměr?Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den,

děkujeme za upozornění, jedná se skutečně o překlep. V balení jsou dvě přikrývky , každá v jiné délce – klasická 135×200 a prodloužená 135×220.

Hezký den!

Štěpánka

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda u této varianty setu: 2× polštář s vakem 70×90 cm + 2× přikrývka 135×200 cm jsou přikrývky rozepínací nebo ne.
Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den,

bohužel, přikrývky nejsou rozpínací. 4– sezónní rozpínací přikrývky najdete zde:
https://www.slevomat.cz/sleva/938703-zimni-luzkoviny-2g-lipov-s-upravou-aloe-vera

Hezký den!

Simona Ch.

Dobrý den,
můžu sloučit dvě objednávky v jedno poštovné? Myslím tím set přikrývek a chránič matrace?
Děkuji za odpověď.

2G Lipov

Dobrý den p. Simono,

ano, můžete.

Pěkný den.

2G Lipov

Dobrý den p. Simono,

ano, můžete.

Pěkný den.

Iveta

Dobrý den,ráda bych se zeptala jestli mohu k platbě využít Bonusy ze Sodexo Cafeterie.Předem děkuji za odpověd.Pěkný den

Slevomat.cz

Dobrý den Iveto,

děkujeme za zprávu. Ano tento bonus k nákupu na Slevomatu využít můžete, bohužel ale ne na tuto konkrétní nabídku.

Výpis nabídek na které je možné tyto bonusy načerpat naleznete zde:

https://www.slevomat.cz/sodexo

Na stejné stránce provádíte i samotný transfer bodů na slevomatí kredity, které se poté využívají k úhradě nákupu.

Pokud bychom Vám mohli ohledně této záležitosti cokoliv upřesnit, obraťte se prosím na podpora@slevomat.cz nebo na linku: 222745354

S přáním krásného dne,

Robert Kuruc

Aha, už mi to je asi jasné. Při platbě jsem dal použít platební kartu, kterou jsem platil předešlou objednávku a proto nebylo žádné přesměrování na platební bránu, ale rovnou platba proběhla. Mám u této objednávky uvedeno ZAPLACENO.

2G Lipov

Dobrý den,

výborně. Vaši objednávku jsme již zaregistrovali, bude Vám odeslána během příštího týdne.

Hezký víkend.

Robert Kuruc

Ale jak znovu? Už mám jednu objednávku, která byla přijata. Pokud učiním druhou, tak mi přijde další zboží. Nikde nevidím možnost zaplatit znovu již objednané zboží.

Robert Kuruc

Dobrý den,
Vložil jsem zboží do košíku i s poštovným a dal uhradit platební kartou. Nic se po odeslání objednávky ze strany placení neděje. Pokud platím kartou na internetu, tak by mně to mnělo přeposlat k platební bráně. Nebo je to myšleno, tak že budu platit kartou až při doprvě dopravci?

Slevomat.cz

Dobrý den Roberte,

po vybrání platby online byste měl být přesměrován na platební bránu.. Pokud se tak nestalo, zkuste změnit prohlížeč nebo zkuste znovu. Technika občas zlobí :-)

Děkujeme a přejeme fajn den.

Blanka Nejmanová

Dobrý den, dá se přikrývka prát? A na kolik maximálně. Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den,

výrobky jsou pratelné na max. 60°C.

Hezký den!

Václav Leksa

Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s uplatněním voucheru a samotnou objednávkou?
V detailu nabídky žádné informace nejsou (jako tomu bylo např. u této předchozí nabídky: https://www.slevomat.cz/sleva/923617-prikryvky-polstare-a-podlozky-aloe-vera)
Děkuji mnohokrát za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den,
aby pro Vás nákup nebyl tak komplikovaný, upravili jsme náš systém. Nyní vše vložíte do košíku na Slevomatu, včetně poštovného , a veškeré informace se automaticky překlopí do systému partnera. Jakmile na Vaší objednávce začne pracovat, přijde Vám informační mail.

Hezký den!

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru