Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Celoroční lůžkoviny Microstop české výroby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda u této varianty setu: 2×
polštář s vakem 70×90 cm + 2× přikrývka 135×200 cm jsou přikrývky
rozepínací nebo ne.
Děkuji.
Dobrý den,
bohužel, přikrývky nejsou rozpínací. 4– sezónní rozpínací přikrývky
najdete zde:
https://www.slevomat.cz/sleva/938703-zimni-luzkoviny-2g-lipov-s-upravou-aloe-vera
Hezký den!
Dobrý den,
můžu sloučit dvě objednávky v jedno poštovné? Myslím tím set
přikrývek a chránič matrace?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den p. Simono,
ano, můžete.
Pěkný den.
Dobrý den p. Simono,
ano, můžete.
Pěkný den.
Dobrý den,ráda bych se zeptala jestli mohu k platbě využít Bonusy ze Sodexo Cafeterie.Předem děkuji za odpověd.Pěkný den
Dobrý den Iveto,
děkujeme za zprávu. Ano tento bonus k nákupu na Slevomatu využít můžete,
bohužel ale ne na tuto konkrétní nabídku.
Výpis nabídek na které je možné tyto bonusy načerpat naleznete zde:
https://www.slevomat.cz/sodexo
Na stejné stránce provádíte i samotný transfer bodů na slevomatí
kredity, které se poté využívají k úhradě nákupu.
Pokud bychom Vám mohli ohledně této záležitosti cokoliv upřesnit, obraťte
se prosím na podpora@slevomat.cz nebo
na linku: 222745354
S přáním krásného dne,
Aha, už mi to je asi jasné. Při platbě jsem dal použít platební kartu, kterou jsem platil předešlou objednávku a proto nebylo žádné přesměrování na platební bránu, ale rovnou platba proběhla. Mám u této objednávky uvedeno ZAPLACENO.
Dobrý den,
výborně. Vaši objednávku jsme již zaregistrovali, bude Vám odeslána
během příštího týdne.
Hezký víkend.
Ale jak znovu? Už mám jednu objednávku, která byla přijata. Pokud učiním druhou, tak mi přijde další zboží. Nikde nevidím možnost zaplatit znovu již objednané zboží.
Dobrý den,
Vložil jsem zboží do košíku i s poštovným a dal uhradit platební
kartou. Nic se po odeslání objednávky ze strany placení neděje. Pokud
platím kartou na internetu, tak by mně to mnělo přeposlat k platební
bráně. Nebo je to myšleno, tak že budu platit kartou až při doprvě
dopravci?
Dobrý den Roberte,
po vybrání platby online byste měl být přesměrován na platební bránu..
Pokud se tak nestalo, zkuste změnit prohlížeč nebo zkuste znovu. Technika
občas zlobí :-)
Děkujeme a přejeme fajn den.
Dobrý den, dá se přikrývka prát? A na kolik maximálně. Děkuji za odpověď
Dobrý den,
výrobky jsou pratelné na max. 60°C.
Hezký den!
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak je to s uplatněním voucheru a
samotnou objednávkou?
V detailu nabídky žádné informace nejsou (jako tomu bylo např. u této
předchozí nabídky: https://www.slevomat.cz/sleva/923617-prikryvky-polstare-a-podlozky-aloe-vera)
Děkuji mnohokrát za odpověď
Dobrý den,
aby pro Vás nákup nebyl tak komplikovaný, upravili jsme náš systém. Nyní
vše vložíte do košíku na Slevomatu, včetně poštovného , a veškeré
informace se automaticky překlopí do systému partnera. Jakmile na Vaší
objednávce začne pracovat, přijde Vám informační mail.
Hezký den!
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, po rozbalení lišty jsou u předposlední nabídky mix obě přikrývky stejných rozměrů, jedná se pouze o překlep a každá má jiný rozměr?Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za upozornění, jedná se skutečně o překlep. V balení jsou dvě přikrývky , každá v jiné délce – klasická 135×200 a prodloužená 135×220.
Hezký den!