Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Letní splývavé a vzdušné tuniky s originálními potisky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Objednávky na www.vaseobjednavka.cz
- 1. Vyberte vzor, počet kusů a vložte do košíku
- 2. Klikněte na košík (vpravo nahoře)
- 3. Dokončete objednávku dle insrukcí systému
- 4. V druhém kroku vložte kód nebo kódy zakoupených voucherů.
- 5. Potvrďte objednávku
Doprava: - Osobní odběr je možný po dohodě v Rožnově pod Radhoštěm.
- Dodání službou Česká pošta – 59 Kč se platí při dokončení objednávky.
- Na jedno poštovné lze objednat neomezené množství kusů.
- Doba dodání do 14 dnů.
Adresa pro případ vrácení zboží v zákonné lhůtě: Revoluční 1704, Rožnov pod Radhoštěm
Dobrý den,
chtěla bych si zakoupit tuniku:
Bílá s orientálním motivem
ale na vaší stránce pro objednávání tato tunika není na výběr. Znamená
to,že již není?
Děkuji za odpověď Bulantová
Dobrý den,
vyberte tuniku z roletkového menu v pravo na stránce, fotografie se Vám
zobrazí
Dobrý den,
zajímalo by mne, zda je nějaký vzor na zádech „Černá tunika
s dámou“, či je zezadu jen čistě černá.
Děkuji
Dobrý den, obrázek je identický i na zádech
Dobrý den,
při nákupu jsem uvedla chybnou emailovou adresu a proto jsem neobdržela
žádnou zpětnou reakci od Vás? jak to napravit?
Dobrý den,
napište nám na info@vaseobjednavka.cz,
kde nám uvedete přijmení v objednávce a e-mail budeme moci opravit
Dobrý den,
zakoupila jsem si voucher na bílá tunika s orientálním motivem, ale na www.vaseobjednavka.cz ji nemohu
najít…
Děkuji.
Dobrý den, najdete ji v pravo v roletkovém menu, nehledejte to podle obrázku, ale podle názvu
Dobrý den, omylem jsem objednala tuniku bílou s modrými květy místo modrofialové. Bylo by možné ji pak při objednávce vyměnit? Děkuji
Dobrý den,
na e-shopu si prostě vyberte tuniku kterou požadujete
Dobrý den, není mi jasné následující „Poštovné se dá hradit až na e-shopu po dokončení objednávky.“ Objednávku jsem dokončila, vše jsem zadala dle instrukcí. Ale nerozumím tomu, kde na e-shopu poštovné uhradit, žádné náležitosti k platbě mi nedorazily.
Dobrý den, ručně uplatnujeme kupony a po kontrole kuponu Vám pošleme instrukce na e-mail. Děkujeme
Dobrý den, kolik tunik mohu objednat na jedno poštovné?
Děkuji.
Neomezeně
Tak se mi podařilo objednávku dokončit ,ale jak je to s voucherem na poštovné?
Dobrý den,
můžete si zakoupit voucher na poštovné bud přímo v této akci, kde jsme
to zavedli:
https://www.slevomat.cz/sleva/924133-modni-damske-letni-tuniky-se-snurkou-v-pase
nebo na e-shopu dostanete pokyny k platbě poštovného
Dobrý den ,objednala jsem si dvě tuniky a ihned zaplatila kartou. Poté mi došel mail o objednávce ,když se podívám na mé objednávky ,tak mi tam píšete ,že objednávka nebyla dokončena a že mám postupovat dle instrukcí ,ale naprosto nechápu ,když už to mám zaplacené ,jak objednávku dokončit.Kam zadat číslo voucheru a jak ho teda uplatnit?Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
na slevovém portálu máte vyobrazeno pouze pár vzorů tunik, na vašich www
stránkách je výběr větší, není možné vybrat si i jinou tuniku (mimo
vyobrazené na slev. portálu)?
Děkuji.
Dobrý den, na e-shopu si můžete vše za 100% ceny zakoupit.
Dobrý den, bohužel se mi neobjevila možnost úhrady poštovného
v eshopu – zobrazil se text (nakup 2 ks tunik):
Celkem za zboží (vč. DPH)598 Kč
Celkem za doručení (s DPH):59 Kč
CELKEM UHRAZENO NA SLEV. PORTÁLE 657 Kč
Jak tedy uhradit poštovné?
Dobrý den,
nelze hradit na Slevomatu portálu bohužel v této akci i poštovné, pokud
jste zaplatila 657 Kč, Slevomat Vám těchto 59 Kč – přeplatek vrátí
automaticky na účet. Poštovné se dá hradit až na e-shopu po dokončení
objednávky. Děkujeme za pochopoení
Přeji pěkný den,
zakoupila jsem si voucher na „Bílá tunika s orientálním motivem“ ale na
www.vaseobjednavka.cz není
v nabídce… co teď? Díky, Silvie
Dobrý den,
nehledejte tuniku v obrázcích, ale v pravo v roletkovém menu
Dobrý den,
v nabídce jsem nenašla možnost zakoupení kuponu na poštovné za
59 Kč.
Dobrý den, platba se provádí až na e-shopu po uskutečnění objednávky.
Dobrý den, hnědá tunika s růžovými květy už není?
Dobrý den, jednáme o navýšení počtu.
Volný střih a kulatý výstřih
http://www.modnisaty.com/tuniky/3054-cerna-tunika-s-bilymi-kvety.htm
V pase ozdobná tkanička, příjemný vzdušný materiál, Složení: 100%
polyester, Velikostní tabulka: Délka [cm] 80, Obvod přes prsa [cm] 120,
Šířka ramene [cm] 35
Dobrý den,
děkujeme
Dobrý den,
můžete mi vyspecifikovat přesně z jakého materiálu jsou tuniky ušity
?
V textu je uvedeno pouze „nemačkavý materiál, který se nežehlí“ což
je nicneříkající pojem.
V popisu akce je vše napsáno- 100% polyester – snadná údržba, nežehlí se, nekrčí, se rychle schne.
Dobrý den, mají všechny tuniky stejný střih? zdá se mi, že některé
mají krátký rukáv a některé, že jsou na bocích otevřené.
Děkuji
Dobrý den,
všechny tuniky jsou šité stejně
Dobrý den, máte asi chybu na stránce Módní šaty. Nejde mi vložit hnědá tunika do košíku – zobrazuje se nějaký chybový kód + nevidím možnost dodání za 59 Kč..
Dobrý den, objednávky se provádí pomocí stránky www.vaseobjednavka.cz, abychom Vám to ulehčili – návod najdete na voucheru
Z jakého materiálu jsou vyrobeny?
Dobrý den, vše najdete v textu
Dobrý den,
chci se zeptat, jak je tunika široká dole a zda jde pásek přepásat na
bocích místo v pase.
Děkuji.
Dobrý den,
v bocích je šířka tuniky 106 cm, v bocích jsou udělaná poutka na
šnůrku, ale umežete si ji uvázat, kde chcete
Dobrý den,
děkuji Vám za zprávu
Dobrý den, už není potřeba nic řešit, povedlo se :-)
Dobrý den,
ted jsem zaplatila on-line kartou tuniku, voucher mám vytisklý, ale nejde mi
načíst stránka www.vaseobjednavka.cz, abych si mohla
zboží objednat. Můžete mi poradit, jakým způsobem si objednat zaplacené
zboží. Předem děkuji za odpověď.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dnes tunika dorazila a musím říct, že jsem nemile překvapena. Ušití je teda hrozné. Nejen, že všude koukají nitě (což by ani tak nevadilo, dají se odstřihnout), tak rukávy nejsou pořádně sešité a párají se. Dále je tu napsáno, že jsou v bocích udělaná poutka na pásek. Nějak jsem poutka na tunice nenašla…pásek je tedy k ničemu, pokud bych si ho přidělala,půjde přes netopíří rukávy. Ještě jsem na tunice našla drobné nahnědlé flíčky...... Rozhodně jsem nespokojena. Budu zvažovat reklamaci.
Dobrý den, mrzí nás, že nejste s tunikou spokojená, máte možnost do 14 dnů tuniku vrátit.