Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Letní splývavé a vzdušné tuniky s originálními potisky

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Lenka Strnadová

Dnes tunika dorazila a musím říct, že jsem nemile překvapena. Ušití je teda hrozné. Nejen, že všude koukají nitě (což by ani tak nevadilo, dají se odstřihnout), tak rukávy nejsou pořádně sešité a párají se. Dále je tu napsáno, že jsou v bocích udělaná poutka na pásek. Nějak jsem poutka na tunice nenašla…pásek je tedy k ničemu, pokud bych si ho přidělala,půjde přes netopíří rukávy. Ještě jsem na tunice našla drobné nahnědlé flíčky...... Rozhodně jsem nespokojena. Budu zvažovat reklamaci.

prodejce

Dobrý den, mrzí nás, že nejste s tunikou spokojená, máte možnost do 14 dnů tuniku vrátit.

Markét Bulantík

Dobrý den,

chtěla bych si zakoupit tuniku:
Bílá s orientálním motivem
ale na vaší stránce pro objednávání tato tunika není na výběr. Znamená to,že již není?
Děkuji za odpověď Bulantová

prodejce

Dobrý den,

vyberte tuniku z roletkového menu v pravo na stránce, fotografie se Vám zobrazí

Alis

Dobrý den,

zajímalo by mne, zda je nějaký vzor na zádech „Černá tunika s dámou“, či je zezadu jen čistě černá.
 Děkuji

prodejce

Dobrý den, obrázek je identický i na zádech

Jitka

Dobrý den,
při nákupu jsem uvedla chybnou emailovou adresu a proto jsem neobdržela žádnou zpětnou reakci od Vás? jak to napravit?

prodejce

Dobrý den,

napište nám na info@vaseobjednavka.cz, kde nám uvedete přijmení v objednávce a e-mail budeme moci opravit

Lenka

Dobrý den,
zakoupila jsem si voucher na bílá tunika s orientálním motivem, ale na www.vaseobjednavka.cz ji nemohu najít…
Děkuji.

prodejce

Dobrý den, najdete ji v pravo v roletkovém menu, nehledejte to podle obrázku, ale podle názvu

Blanka

Dobrý den, omylem jsem objednala tuniku bílou s modrými květy místo modrofialové. Bylo by možné ji pak při objednávce vyměnit? Děkuji

prodejce

Dobrý den,

na e-shopu si prostě vyberte tuniku kterou požadujete

Jana

Dobrý den, není mi jasné následující „Poštovné se dá hradit až na e-shopu po dokončení objednávky.“ Objednávku jsem dokončila, vše jsem zadala dle instrukcí. Ale nerozumím tomu, kde na e-shopu poštovné uhradit, žádné náležitosti k platbě mi nedorazily.

prodejce

Dobrý den, ručně uplatnujeme kupony a po kontrole kuponu Vám pošleme instrukce na e-mail. Děkujeme

Petra Petra

Dobrý den, kolik tunik mohu objednat na jedno poštovné?
Děkuji.

prodejce

Neomezeně

Lenka Rulková

Tak se mi podařilo objednávku dokončit ,ale jak je to s voucherem na poštovné?

prodejce

Dobrý den,

můžete si zakoupit voucher na poštovné bud přímo v této akci, kde jsme to zavedli:
https://www.slevomat.cz/sleva/924133-modni-damske-letni-tuniky-se-snurkou-v-pase

nebo na e-shopu dostanete pokyny k platbě poštovného

Lenka Rulková

Dobrý den ,objednala jsem si dvě tuniky a ihned zaplatila kartou. Poté mi došel mail o objednávce ,když se podívám na mé objednávky ,tak mi tam píšete ,že objednávka nebyla dokončena a že mám postupovat dle instrukcí ,ale naprosto nechápu ,když už to mám zaplacené ,jak objednávku dokončit.Kam zadat číslo voucheru a jak ho teda uplatnit?Děkuji za odpověď.

prodejce

Dobrý den,

čísla voucheru uplatníte na stránce www.vaseobjednavka.cz

Petra

Dobrý den,

na slevovém portálu máte vyobrazeno pouze pár vzorů tunik, na vašich www stránkách je výběr větší, není možné vybrat si i jinou tuniku (mimo vyobrazené na slev. portálu)?

Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, na e-shopu si můžete vše za 100% ceny zakoupit.

Ludmila Holečková

Dobrý den, bohužel se mi neobjevila možnost úhrady poštovného v eshopu – zobrazil se text (nakup 2 ks tunik):

Celkem za zboží (vč. DPH)598 Kč
Celkem za doručení (s DPH):59 Kč
CELKEM UHRAZENO NA SLEV. PORTÁLE 657 Kč
Jak tedy uhradit poštovné?

prodejce

Dobrý den,

nelze hradit na Slevomatu portálu bohužel v této akci i poštovné, pokud jste zaplatila 657 Kč, Slevomat Vám těchto 59 Kč – přeplatek vrátí automaticky na účet. Poštovné se dá hradit až na e-shopu po dokončení objednávky. Děkujeme za pochopoení

Silvie Halašková

Přeji pěkný den,
zakoupila jsem si voucher na „Bílá tunika s orientálním motivem“ ale na www.vaseobjednavka.cz není v nabídce… co teď? Díky, Silvie

prodejce

Dobrý den,

nehledejte tuniku v obrázcích, ale v pravo v roletkovém menu

Ludmila Holečková

Dobrý den,

v nabídce jsem nenašla možnost zakoupení kuponu na poštovné za 59 Kč.

prodejce

Dobrý den, platba se provádí až na e-shopu po uskutečnění objednávky.

Natálie Eliášová

Dobrý den, hnědá tunika s růžovými květy už není?

Slevomat.cz

Dobrý den, jednáme o navýšení počtu.

Anička

Volný střih a kulatý výstřih
http://www.modnisaty.com/tuniky/3054-cerna-tunika-s-bilymi-kvety.htm
V pase ozdobná tkanička, příjemný vzdušný materiál, Složení: 100% polyester, Velikostní tabulka: Délka [cm] 80, Obvod přes prsa [cm] 120, Šířka ramene [cm] 35

Prodejce

Dobrý den,

děkujeme

Karel

Dobrý den,

můžete mi vyspecifikovat přesně z jakého materiálu jsou tuniky ušity ?

V textu je uvedeno pouze „nemačkavý materiál, který se nežehlí“ což je nicneříkající po­jem.

Slevomat.cz

V popisu akce je vše napsáno- 100% polyester – snadná údržba, nežehlí se, nekrčí, se rychle schne.

Jana

Dobrý den, mají všechny tuniky stejný střih? zdá se mi, že některé mají krátký rukáv a některé, že jsou na bocích otevřené.
 Děkuji

prodejce

Dobrý den,

všechny tuniky jsou šité stejně

Alena Čermáková

Dobrý den, máte asi chybu na stránce Módní šaty. Nejde mi vložit hnědá tunika do košíku – zobrazuje se nějaký chybový kód + nevidím možnost dodání za 59 Kč..

prodejce

Dobrý den, objednávky se provádí pomocí stránky www.vaseobjednavka.cz, abychom Vám to ulehčili – návod najdete na voucheru

Eliška

Z jakého materiálu jsou vyrobeny?

prodejce

Dobrý den, vše najdete v textu

Jana

Dobrý den,

chci se zeptat, jak je tunika široká dole a zda jde pásek přepásat na bocích místo v pase.

Děkuji.

prodejce

Dobrý den,

v bocích je šířka tuniky 106 cm, v bocích jsou udělaná poutka na šnůrku, ale umežete si ji uvázat, kde chcete

prodejce

Dobrý den,

děkuji Vám za zprávu

Petra Tomsová

Dobrý den, už není potřeba nic řešit, povedlo se :-)

Petra Tomsová

Dobrý den,
ted jsem zaplatila on-line kartou tuniku, voucher mám vytisklý, ale nejde mi načíst stránka www.vaseobjednavka.cz, abych si mohla zboží objednat. Můžete mi poradit, jakým způsobem si objednat zaplacené zboží. Předem děkuji za odpověď.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru