Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Láhev španělského vína s vaší fotkou a textem
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Objednávky na www.vyrobsi.to
- 1) V pravém sloupci v záložce „Produkty“ vyberte v rozbalovacím okně možnost „Vína“ a zvolte buď víno červené nebo víno bílé.
- 2) V okénku „Barva produktu“ zvolte barvu etikety.
- 3) Vložte vlastní obrázek a/nebo text (Sloupec Vložit: Text, Galerie, Vlastní obrázek) – upravit jej můžete pomocí levého sloupce „Nástroje“. Obrázky z galerie je možné použít za příplatek.
- 4) Klikněte na „Přidat do košíku“
- 5) Klikněte na „Pokladna“
- 6) Pod rekapitulací objednávky doplňte do políčka „Distributor“: Slevomat a do políčka „Kód“ vložte kód voucheru.
- 7) Zvolte dopravu a platbu
- 8) Vyplňte potřebné údaje
- 9) Potvrďte objednávku
Doprava a platba
- Osobně: GolemFoto, Vodičkova 36, Praha 1, Pondělí – Pátek: 10–18:00 h, cena 39 Kč (hotově, GP WebPay, bankovní převod)
- Doporučeně: 75 Kč (hotově, GP WebPay, bankovní převod)
- Česká pošta 150 Kč, dobírkou
Doba dodání: při osobním odběru doručení do 3 pracovních dnů, v případě dodání poštou do 5 dní.
Dobrý den, koupila jsem dva vouchery, udělala jsem dvě objednávky, jelikož nešly vložit dva vouchery. Počítám s tím, že uhradím 2×39 Kč za odběr. Ale po obdržení potvrzení na e-mail je jedna objednávka za plnou cenu bez voucheru. Mám se bát, že při vyzvednutí budete chtít uhradit plnou částku? Bude stačit, když doložím oba vouchery pro kontrolu? Děkuji za odpověď
Dobrý den Terezko, bát se nemusíte :-), systém je nastaven v
„pokladně“ tak, že jeden vucher se dá uplatnit v jedné objednávce. Na
vysvětlení: je to proto, že slevy se nemohou sčítat (na výrobek se dá
použit jen jedna sleva)…
S pozdravem
Dobrý den,
právě jsem si objednala víno zkouším tam vložit svůj obrázek, ale
nedaří se mi nejde vůbec nic rozkliknout, ani text ani galerie ani vlastní
obrázek, jinak zbytek jde, ale chci vlastní obrázek, tak prosím nějak to
napravte.
Dobrý den Kateřino, teď jsem udělal zkušební objednávku a stránky
normálně pracují. Klikněte na „vlastní obrázek“ a automaticky
vyskočí rámeček na vložení vašeho obrázku.
V případě nejasností klidně použijte náš chat (je v provozu od
9,00 do 18,00 každý všední den.
Dobrý den. Potřebovala bych vědět, zda se mi podaří připojit fotku ze systému Androind? Díky, pěkný den, A.
Dobrý den Aleno,
stávájící verze programu zatím plně nepodporuje Android. Nová verze bude
v ostrém provozu až po důkladném testování.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné si k vínu objednat i 6ks etiket s fotkou samostatně? Děkuji za odpověď
Dobrý den, ano můžete si doobjednat samostatné etikety. Vyrobíme je do dvou dnů.