Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
30% sleva na veškerou obuv v prodejnách Baťa
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Akce platí na veškerou obuv (všechny značky včetně Baťa kolekce) včetně zlevněné obuvi.
- Uplatníte v e‑shopu www.bata.cz nebo v jakémkoli kamenném obchodě Baťa.
- Nákup na prodejně: Kód voucheru předložíte při placení na pokladně, prodavačka vám z ceny vybrané obuvi odečte slevu.
- Nákup v e‑shopu: Vybrané boty vložíte do košíku a kód zakoupeného voucheru do kolonky pro slevový kupón.
- Doprava:
- Osobní odběr na prodejnách Baťa zdarma.
- Dodání službou Česká pošta – balík na poštu za 114 Kč nebo balík do ruky 119 Kč. Dodání službou PPL za 119 Kč. Při objednávce nad 499Kč máte poštovné zdarma.
- Doba dodání do 5 dní od objednání.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda mohu slevu uplatnit v kterékoli kamenné prodejně baťa?
Např. v Ostravě? Omlouvám se, ale není mi to jasné. Děkuji za
odpověď.
Dobrý den, ano přesně tak. Nebo na eshpou, to je na Vás :-)
Dobrý den,
tak bohužel já s touto akcí nemám moc dobrou zkušenost. Koupila jsem si
voucher jen kvůli jednomu konkrétnímu zboží a to gumákům. Na webových
stránkách jsem si vybrala zboží a předem ověřila, že je v prodejně
v požadované velikosti, abych si jej mohla přijít vyzkoušet a zakoupit.
Přes informace, že tam boty najdu jsem navštívila bezúspěšně tři
obchody ve dvou různých městech (pro jistotu jsem si ověřila dostupnost ve
více obchodech a ani to nestačilo) a nekoupila nic, protože boty tam
samozřejmě nebyly. A to jsem tam šla téměř okamžitě po ověření. Že
by byl takový zájem o holínky nevěřím.
Dobrý den, Petro. Ono vzhledem k nákupům se to opravdu stát mohlo. Tato zkušenost nás mrzí, vyberete jiné botky? Nebo voucher stornujeme, to by samozřejmě nebyl vůbec problém. Případně doporučujeme nákup přes eshop, je tam poštovné zdarma, při objednávce nad určitou ne moc velkou částku.
Dobrý večer.
Před chvílí jsem se pokusil provést objednávku. Platba kartou. Nevím
proč, ale platba se nezdařila a po přesměrování zpět na internetový
obchod Baťa mi jejich web píše hlášku, že mnou použitý slevový kód je
nyní neplatný…
Co s tím? Děkuji.
Dobrý den, chtěla bych tímto poděkovat za super akci.Sice na internetu se zásoby me velikosti bot zúžily, protože je velký zájem, ale na prodejně jsem si hezky nakoupila. Super boty za super peníze:-D Děkuji
Dobrý den, Kamilo. V tom případě i my máme radost :-)
Dobrý den,
na internetu jsem zakoupila kozačky, ovšem tlačí mě a ráda bych je
vyměnila v prodejně za jiný typ, který tlačit nebude. Můžu uplatnit
původní voucher na 30% slevu na výměnu za jiné boty, když tyto vrátím
nebo musím koupit voucher nový?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, objednala jsem si troje boty v internetovém obchodě. Jedny jsou mi bohužel velké. Mohu je vrátit v kamenném obchodě a potom se slevou 30% koupit v kamenném obchodě jiné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, už mám boty od Vás koupený a jedna bota mě tlačí na botě, je blbě šitá. Půjdou boty v pohodě reklamovat?
Dobrý den, Kamilo. Ano jako v klasické obuvi.
Dobrý den, mohu zakoupené a nevyužité vouchery
vrátit? Děkuji
Dobrý den,
vouchery lze vráti do 14 dnů od zakoupení. Po vypršení platnosti voucherů
je jeden z nich možné refundovat ve formě kreditů zpět na Váš účet
u slevomat.cz.
Hezký den!
Dobrý den,
zaprvé bych doporučil diskutujícím, aby si přečetli jich zodpovězené
komentáře, předtím než se zeptají na již 5× zodpovězené.
Za druhé bych rád poukázal na značnou neprofesionalitu a mylnou informaci
ohledně potřeby použít vytištěný voucher či ne.
Včera jsem si sebou na prodejny v Praze přinesl pouze číslo voucheru, tak
jak radí „SLEVOMAT“. Při uplatnění voucheru sem se dozvěděl, že je
zapotřebí vytištěný. Musel jsem tedy pobíhat po Praze a hledat místo, kde
by mi ho vytiskli.
VAROVÁNÍ: je zapotřebí vytištěný voucher, nehledně na odpovědi od
slevomat podpory.
Dobrý den, Michale. Informaci ještě prověříme, děkujeme za upozornění.
Dobrý den, platí sleva pokud nakupují manželé spolu pro oba (pánské
i dámské boty) ?- 1platba na kase.
Děkuji
Dobrý den, voucher můžete uplatnit na celý nákup.
Dobrý den,
bohužel si musím stěžovat na systém objednávání. Baťa vůbec na tento
nápor není připravena. Objednával jsem pár bot v době, kdy tam bylo
ještě 10 kusů skladem (proto jsem i voucher zakupoval), ale dnes mi přijde
zpráva, že už zboží není skladem a že mi budou navráceny peníze. Když
ale chci tedy rychle objednat boty, které ještě k dispozici jsou, tak kód
mi už neplatí a já budu čekat nevím jak dlouho, než mi bude zaslán nový
a mezitím všechny boty vyprodají…
Když už takovouto akci děláte, měli byste být an ni připraveni.
Dobrý den Karle, je nám líto, že Vámi vybrané zboží nebylo skladem. Prosím obraťte se na zákaznickou linku společnosti Baťa tel. 577 685 277 nebo emailem, Vaši objednávku dořešíme.
Dobrý den.Chválím za trpělivost. Proč si lidi než se zeptají nepodívají na ostatní (úplně stejné) dotazy. Hrůza. Dnes jsem koupila vnučce 2 krásné zimní boty.Velice ochotná byla paní prodavačka. U pokladny trochu dohadů.Nechtěli uznat slevu na oboje boty. Musele jsem jim to 2× přečíst než pochopili. Mají ještě jiné vouchery, kde to jde jen na 1 boty. Ale nakonec vše dobře dopadlo.Byla to bezva sleva,kterou jsem koupila i pro rodinu, aby si mohli také výhodně nakoupit.Dík a hezký víkend.
Dobrý den, Jarmilo. Jsme rádi, že jsme Vám díky slevě mohli udělat radost :-)
dobrý den, lze slevu uplatnit i na dárkové šeky, děkuji Renata
Dobrý den Renato, slevu lze uplatnit pouze na obuv.
Dobrý den,byl mi poslán voucher s 30% slevou na nákup-stačí vytištěný ukázat na prodejně při uplatnění slevy?
Dobrý den, Martine. Postačující je číslo voucheru.
Až se v Baťovi začnou prodávat pánské boty ve větším měřítku, tak se tam možná stavím :) Teď bohužel přijdu do obchodu a tam 10 párů pánských bot a 99% krámu dámská obuv..
Dobrý den, Filipe. Pokud jste z Prahy, zkuste pobočku na Václavském náměstí, sortiment je tam značně rozšířený, věříme, že si vyberete
Dobry den, před dvema dny jsem u vas objednala voucher , v podmínkách bylo napsano ze se voucher da kombinovat se slevami na vsech prodejnach a dnes sem doplnite, ze se s celovikendovou slevou kombinovat neda. Tento postup mi připadá značně zavadejici.
Filipe, byla by to hezká sleva 50%, ale tady na stránce vpravo se
píše:
Pozor: V období od 5. 12. do 7. 12. probíhá na internetu i prodejnách
Baťa „akce 20 %“. Tuto slevu nelze sčítat s voucherem ze Slevomatu!
KOUPIL JSEM KUPÓN, OBJEDNAL BOTY ONLINE A PO TŘECH DNECH MI NAPSALI, ŽE JE NEMOHOU VE SKLADU NAJÍT, TAKŽE OBJEDNÁVKU RUŠÍ !!!!! V DOBĚ NÁKUPU BYLA U BOT POZNÁMKA: „3–5 KUSŮ SKLADEM“. BYLO TO JEDINÉ BOTY, KTERÉ MNE Z NABÍDKY ZAUJALY…
Dobrý den, to nás velmi mrzí :-( Asi se líbili více zákazníkům , tak snad příště :-(
To jsme tak negramotný národ? Když lidé neumí číst (a pochopit
jednoduchost Vašeho návodu), jak zvládnou napsat stupidní dotazy :-)). Máte
můj obdiv za trpělivost.
Koupila jsem 4 vouchery, rozdala je v rodině a ať si každý koupí ve svém
volném čase dle svého výběru. Díky Baťo a přeji krásné Vánoce.
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezké svátky.
Dobrý den,
v naší prodejně je dnes sleva 20% na vše, bude k tomu připočtena
i sleva tohoto voucheru? Podle podmínek by měla, ale chci se ujistit.
Děkuji
Dobrý den, Filipe. V tomto případě bohužel slevy sčítat není možné.
Dobrý den, mohu slevu kombinovat s poukázkou ze soutěže s North Star?
Dobrý den Moniko, je nám líto, ale kombinace těchto slev není možná.
Dobrý den, lze při nákupu v kamenné prodejně v kombinaci s tímto voucherem zaplatit nákup pomocí dárkových kuponů Cadhoc? Děkuji
Dobrý den, nefungují mi Vaše stránky www.bata.cz, když si chci otevřít jednotlivá oddělení např. děti, tak se stránka pouze načítá, ale nenačte. Děkuji za vyřešení situace!
Dobrý den, nešlo mi při koupi vouchru zadat, že si ho osobně vyzvednu na Vaší prodejně. Jak nabízíte, jako jednu z možností. Nechci ho posílat. Děkuji
Dobrý den, po 18 hodinách je můj dotaz stále bez odpovědi, takže znovu: pokud si vyberu obuv v prodejně v Praze na Václavském náměstí, tak tam jsem vždy platila přímo na patře, kde jsem si boty vybrala. Je možné tam vybrat obuv na více patrech a zaplatit vše najednou s uplatněním jednoho voucheru? Nebo si mám raději zakoupit více voucherů? Děkuji
Dobrý den Kateřino, zboží, které si vyberete Vám bude dodáno na jednu pokladnu, kde můžete uplatnit voucher na jeden nákup.
Dobrý den,i já Vás velmi chválím za Vaše trpělivé a často se opakující odpovědi.Musím však znovu vznést dotaz a reagovat tak jako první zákaznice.I mně přišlo podzimní vyúčtování.V odpovědi zní,že nelze čerpat tuto slevu z voucheru se slevou z podzimního vyúčtování na Baťa.cz.A v kamenném obchodě by šly tyto slevy uplatnit?(Podobně jako kombinace dárkového poukazu a voucheru)?Omlouvám se a děkuji za odpověď.
Dobrý den Dagmaro, slevu můžete v kamenném obchodě kombinovat s vyúčtováním Baťa klubu, prostřednictvím bata.cz nelze.
Dobrý den,
za jak dlouhou dobu mohu počítat s doručením voucheru od objednání?
Dobrý den, Karin. Záleží na způsobu platby. Pokud budete platit
bankovním převodem, voucher vám přijde zhruba do 3 pracovních dnů na
váš email. Pokud byste platila například kartou on-line, voucher vám
přijde do hodiny.
Příjemný den.
Dobrý den, je možné s voucherem předložit i zaměstnaneckou kartičku
Baťa, kde je 9% sleva ještě. Sečte se to?
Děkuji.
Michaela
Dobrý den Michaelo, je nám líto, ale kombinace se slevou 9% není možné.
Dobrý den, prosím slevový poukaz platí pouze na obuv nebo i na kabelky? Děkuji Petra
Dobrý den Petro, slevu lze uplatnit pouze na obuv.
Dobrý den, nelze prodloužit platnost voucheru? Právě odjíždím a vracím se až v lednu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den Evo, platnost voucheru je stanovena do 31.12.2014.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda-li voucher platí i v sekci „Baťa outlet“.
Děkuji za odpověď
Dobrý den Kubo, slevu nelze sčítat, voucher není možné uplatnit v sekci Baťa outlet.
Dobry den, na kabelky slevu uplatnit nelze?
Dobrý den Miroslavu, slevu lze uplatnit pouze na obuv.
Dobrý den,
pokud si vyberu obuv v prodejně v Praze na Václavském náměstí, tak tam
jsem vždy platila přímo na patře, kde jsem si boty vybrala. Je možné tam
vybrat obuv na více patrech a zaplatit vše najednou s uplatněním jednoho
voucheru? Nebo si mám raději zakoupit více voucherů?
Děkuji
Dobrý den Kateřino, je to možné.
Jak je to s vracenim znozi v pripade nesedici velikosti? Bude mi sleva nějak kompenzována?Děkuji za odpověď.
Dobrý den Marku, pokud budete potřebovat vyměnit velikost u zboží, u kterého jste slevu uplatnil, personál Vám nabídne možnost opětovně slevu využít.
Dobrý den,
je možné boty zakoupené s touto slevou popřípadě vyreklamovat? Nebo
reklamace není možná?
Dobrý den Evo, pokud objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej během 30-ti dnů od převzetí vrátit v kterékoliv prodejně Baťa v České republice.
dobrý den, prosím dá se sleva kombinovat s dárkovým poukazem v kamenném obchodě??? Děkuji za odpověd.
Dobrý den, kombinace voucheru a dárkového poukazu je možná pouze v kamenném obchodě.
Dobry den zapomneli jste mi odpovedet zda li se sleva take vztahuje na outlet Bata Louny Mirove namesti.Dekuji za zpetnou vazbu
Dobrý den Lenko, je mi líto, ale slevu uplatnit na prodejně v Lounech není možné.
Tak za prvé: Smekám před Vaší trpělivostí s některými dotazy a
uživateli.
Za druhé: Sama si dovolím mít jeden, pokud boty objednám přes e-shop a
nebudou mi sedět, můžu vrátit do jakékoliv prodejny Baťa a budou mi
vráceny peníze nebo musím odeslat poštou?
Předem díky za odpověď a přeji hezký zbytek dne.
Dobrý den Týno, nevyhovující zboží můžete vrátit na jakékoliv prodejně společnosti Baťa do 30 dní od převzetí, popř. jej zaslat na jakoukoliv prodejnu poštou. Personál Vám vrátí peníze.
Zakoupený voucher jsem se pokoušela uplatnit na e-shopu, bohužel jsem se dočetla, že kód není platný, nebo byl již použitý, což nebyl. Jak mám dále postupovat? Děkuji.
Dobrý den Jano, v případě potíží s uplatněním voucheru neváhejte kontaktovat zákaznickou linku Baťa kontakt, tel. 577 685 277 nebo emailem kontakt@bata.cz.
Dobrý den, jak to bude probihat, když mi budou boty malé a budu je muset vrátit? Bude mi sleva nějak kompenzována? Děkuji.
Dobrý den Marku, v případě výměny za jinou velikost Vám bude sleva kompenzována.
škoda, že musí být voucher vytištěn. Nemám funkční tiskárnu a tímto jsem tedy z možnosti využití voucheru přímo na prodejně vyřazena. Běžně si nechávám posílat na telefon :(
Dobrý den, Ino. Voucher si můžete nechat vytisknout v jakémkoliv
copycentru. Pokud jste z Prahy, můžete přijít k nám na pobočku do
Galerie Myšák na Praze 1 a voucher vám zde vytiskneme také.
Příjemný den.
Dobrý den, máme pro Vás dobrou zprávu, bude Vám stačit jen číslo
voucheru.
Pěkný den.
Dobrý den, mám dotaz, kdyby mi náhodou botky neseděly, kde je mohu
vrátit, když jsou zakoupené přes e-shop Baťa.cz ?
Děkuji za info.
Dobrý den Kamilo, pokud objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžete jej během 30-ti dnů od převzetí vrátit v kterékoliv prodejně Baťa v České republice.
Vážení,dovolte otázku : "Co si mám představit pod pojmem "osobní odběr na prodejně Baťa? zdarma?"Odběr voucheru? Zřejmě nikoliv, ten je nutno přinést do prodejny vytištěný. Takže dodání voucheru poštou nebo PPL – chápu to správně? Díky.
Dobrý den, Věnceslavo. Jak je uvedeno v nabídce, lze zboží objednat
i přes e-shop. Zde pak můžete zvolit dodání poštou či PPL. Vouchery
posíláme elektronicky na váš email.
Příjemný den.
Zdravím,mohu slevu uplatnit i k dárkovému poukazu?
Dobrý den Markéto, dárkový poukaz je uplatnitelný pouze na prodejně. Možnost uplatnění voucheru a dárkového poukazu je možné pouze na prodejně Baťa.
Dobrý den, vztahuje se sleva 30% na prodejnu Bata Louny, Mírové náměstí, jedná se o outlet, děkuji
Dobrý den Lenko, je nám líto, ale slevu uplatnit na prodejně v Lounech není možné.
dobrý den, pokud si vyberu více párů a jeden pár nebude na prodejně, ale v jiné pobočce – mohu si vyzvednout tento pár i jinde? děkuji
Dobrý den Šárko, voucher je možné uplatnit pouze jednou na jeden nákup.
Dobrý den, sleva platí pouze pro členy Baťa klubu?
Dobrý den Ireno, slevu může uplatnit každý zákazník, který si voucher zakoupí.
Dobrý den, na www.bata.cz nejdou stránky
zobrazit. Chci se zeptat, jak dlouho tento problém bude trvat a čím je
způsoben? Ráda bych si objednala.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Lucko, bata.cz je již plně funkční, omlouváme se za vzniklé opatření.
Dobrý den, dají se vouchery sčítat a tím uplatnit vyšší slevu na
jeden nákup?
Děkuji za odpověď
Dobrý den Petro, sčítat vouchery není možné.
Zdravím. Jen se chci ujistit, že je tento voucher při použití v prodejně nutné mít fyzicky vytištěný. Standardně to není u Slevomatu nutné. Děkuji
Dobrý den Moniko, při uplatnění na prodejně Baťa je nutné předložit vytištěný voucher.
dobrý den,
počet voucherů (ne na osobu) k prodeji není omezen?
pokud mi přijde i poukázka z klubu, dají se využít spolu?
Dobrý den, Z. Maximální počet voucherů na osobu je deset.
Příjemný den.
Dobry den, pokud si vyberu boty, ktere prodavate ve slevach, da se k tomu tato sleva pripocist? Konkretne mi jde o snehule, ktere ted po sleve stoji 999 Kc. Dekuji.
Dobrý den Gabriello, slevu lze využit na veškerou obuv, tj. zlevněnou i nezlevněnou.
Dobrý den, mohu slevu nakombinovat s vyhranou poukázkou od společnosti GS, kterou jsem vyhrál v létě?
Dobrý den Michale,
kombinace je možná, dárkový šek lze uplatnit pouze na prodejně nikoliv na
bata.cz
Dobrý den, chci se zeptat zda sleva platí výhradně na obuv. Nebo pokud
bych si zakoupila boty, kabelku a pásek dostala bych slevu 30 % na celý
nákup nebo pouze na boty?
Děkuji
Dobrý den Jano, sleva platí pouze na obuv.
Dobrý den,
chci se ujistit, zda se nabídka vztahuje na boty všech značek prodávané
v prodejnách Baťa nebo zda pouze na boty se značkou Baťa.
Děkuji.
Dobrý den Moniko, slevu lze uplatnit na veškerou obuv prodávanou v našich prodejnách Baťa a na bata.cz
Dobrý den,
lze slevu využít i na pánské sněhule?
Děkuji,
ZR
Dobrý den Zuzano, slevu lze využít na jakýkoliv typ obuvi, tzn. i na pánské sněhule.
Dobrý den,
jak dlouho platí Voucher Bata? tzn. do kdy je třeba 30% uplatnit?
Děkuji
Dobrý den Kateřino, sleva je platná do 31.12.2014.
Dobrý den, chápu správně, že když píšete: 1 voucher = 30% sleva na celý nákup obuvi – sleva se vztahuje i na více párů?
Dobrý den Renato, sleva se vztahuje na celý nákup, sleva se odečte z každého páru obuvi.
Dobrý den, kdy končí platnost kuponu? Nabídka končí 31.12.2014 – je to i termín platnosti voucheru? děkuji.
Dobrý den Hanko, platnost voucheru je pouze do 31.12.2014.
Dobrý den, v nabídce prodejen Baťa jsou nejen boty značky Baťa, platí voucher i na jiné značky obuvi, které se prodávají v Baťa prodejnách?
Dobrý den, slevu lze uplatnit na veškerou obuv prodávanou v našich prodejnách Baťa a na bata.cz
dobrý den, do kdy se musí na voucher nakoupit? děkuji
Dobrý den, platnost poukazu je pouze do 31.12.2014.
Dobrý den! Lze slevu při nákupu kombinovat také s poukázkou z podzimního vyúčtování? Jednalo by se o nákup přes e-shop. Děkuji za odpověď, Vondráčková K.
Dobrý den paní Vondráčková, poukázku je možné kombinovat pouze s poukázkou vyúčtování Baťa klubu.
Dobrý den paní Vondráčková, velmi se omlouváme za chybnou informaci, slevu nelze kombinovat na bata.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zakoupil jsem boty na eshopu. Dnes mi přišla zpráva, že je ve skladu nenašli. Nechci komentovat míru nepořádku u Bati, ale jak to bude s voucherem? Možná učiním ještě jeden pokus o nákup.
Dobrý den, Petře.
Obraťte se, prosím, přímo na Baťu.
Tel.: 577 685 277
kontakt@bata.cz
Případně můžeme voucher stornovat a vrátit peníze, ale věříme, že super botek je tolik, že si ještě vyberete.