Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
295 Kč za „velký servis lyží“ od nejlepšího servismana v ČR – PAVLA ŠMÍDA! Dopřejte svým lyžím špičkový servis jaký dostává Šárka Záhrobská, Filip Trejbal a další čeští lyžaři. Sleva 50%!
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Voucher platí od 28. 10. 2010 do 31. 3. 2011.
- Svoje lyže můžete přinést i bez předběžného objednání. Lhůta pro dodání služby se řídí množstvím práce a u některých oprav technologickým postupem. Naší snahou je vám vyhovět.
- Neodkládejte svojí návštěvu u nás, kolem Vánoc a v lednu bude kapacita servisu značně vytížená.
- Na vaše otázky vám rádi odpovíme dnes od 10.00 – 20.00 hod na tel: 222 767 008, 732 880 100, případně na mailu info@montanaservis.cz
- 1 klient může uplatnit max. 2 vouchery
- K dispozici je 2000 voucherů z důvodu udržení vysoké kvality servisu.
No lidičky jedem z kopce! Takže Dobrý večer všem. Strávil jsem s vámi hezký podzimní den. Teď sedím u compu ve svém obchodě na Letné, poslouchám rádio Beat a musím říci, že mně váš zájem doopravdy překvapil.Chtěl bych vám za naší firmu i za sebe upřímně 809× poděkovat. Vámi projevená důvěra je pro nás zavazující. Takže se na vás těšíme spolu s Pavlem Šmídem v našem servisu v Podolí. Dobrou noc. Olda Vondrášek a Jan Šafka
Dobrý večer Michale, umíte vážně potěšit, upřímný dík… Věřil jsem, že na Slevomat chodí i přátelští a vnímaví lidé a nejen sběratelé slev, jak mne někteří skeptici varovali. Ještě jednou dík, protože my Češi máme často fobii z toho něco pochválit, stačí se podívat třeba na diskuzi SNOW… Takže až budete mít cestu do Prahy a třeba čistě náhodou se SNB, přijďte na kafe k nám do MontanaServisu v Podolí anebo ke mně do SKI pointu na Letnou. Nechci nic slibovat, ale…
Každý den pročítám diskuse k různým slevám. Nikdy jsem ale nebyl tak
příjemně překvapen profesionálním přístupem firmy Montana Servis.
Rychlé odpovědi, vyhovění zákazníkům. Trošku lituji že jsem
snowboardista, a navíc z Hradce Králové, jinak bych (už jen kvůli Vašemu
přístupu) také kupoval. Přeji hodně úspěchů.
PS pro šťouraly: S firmou nemám nic společného, ani si mě nenajali na
pochlebování. Jen jsem chtěl vyjádřit názor, jak to cítím. Dvořák.
Moc se omlouvám, ale místo na ošetření pleti, jsem vyplnila ošetření lyží. trochu úsměvné, ale já nelyžuji, ani je nemám. Dodatečně jsem objednala ošetření pleti a to ošetření lyží prosím zrušit. děkuji za pochopení a za laskavost.
ahoj
Evo je to samozřejmě možné… Hezké odpoledne.
Ahoj Petře, servisů v Praze je mnoho, kvalitních málo, servis s Pavlem
Šmídem jenom jeden. A za 300 je to právě tak cena nějaké sklepní
šmudlárny.
Hrany si normálně brousím sám, ale když je třeba poškozená skluznice,
tak jedině k němu. Krab
Dobrý den,chci si koupit 2 vouchery.Je možné případně při druhé návštěvě,pokud nebude nutný velký servis,použít voucher na malý servis(vyjde i tak levněji)? Děkuji
Dobrý den Moniko, no, ještě jsem se s takovým přáním u našich klientů nesetkal. Zkrácení lyží je teoreticky možné – pilka…šup…šup a je to. Ale prakticky to nedoporučuji a u carvingových lyží už vůbec ne. Lyže má nějaký boční průhyb a tím pádem i kontaktní body, které by se touto úpravou porušily. Také tvar krojení carvingové lyže není nahodilý. Je tvořen často jako složitá křivka složená z vícero obloukových úsečí. Jízdní vlastnosti závisí bytostně na špičce, středu i patce lyže-proto myslím, že prostá amputace není možná. Lyže by se tím zničily. Radši je prodejte a kupte rovnou kratší.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli je možné nechat zkrátit u vás carvingové lyže na menší výšku?? Děkuji Monika
Zdravím, Petře.
Znal bych rád kvalitní servis s kvalitní obsluhou, kvalitními stroji a
kvalitním materiálem na opravy za 300. Obávám se ale že za takovou to cenu
se něco takového nedá pořídit.
Jinak na Pavla Šmída nedám dopustit. Před 4 mi lety mi opravil skluznice
tehdy mých nových lyží – měly nepočítaně zářezů a kus vyštíplé
skluznice u hrany. S opravou jsem i po těch letech stále spokojen a nikdy
nikdo z rodiny co si za ta léta k němu lyže vozíme neměl k jeho servisu
jedinou připomínku. A navíc servis i vydrží. ¨
A čistě pragmaticky – vyplatí se za úsporu 300 Kč na servis obětovat
kus života lyží za tisíce?
Martin
Děkuji za nabídku, už jsem ji využil. Dovoluji si pouze reagovat na poznámku Petra. Cena 295,– Kč za takový servis je směšná. Dobrý servis stojí 600,– až 800,– Kč. Navíc zde mají perfektní stroje a servismana,za kterým chodí naši reprezentanti. Ti myslím do servisu za 300 Kč nechodí. Je to jako nebe a dudy, ale to by bylo na dlouho:-)
Ahoj Honzo, děkuji za Vaší otázku. Standardně brousíme 2 stupně od kolmice z boku, tedy vlastně 88stupňů. U slalomek se vždy dotazujeme klienta jak si přeje naúhlovat hrany. Dobrý sportovní lyžař chce většinou na SL 87 stupňů. Závodníkům jsme dělali už i 86 a dokonce 85st.ale to je už extrém. Zespodu hrany děláme „Radiální tuning“ tzn. že v závislosti na šířce lyže se mění úhel spodního odklonu hrany v rozmezí O,8–0,4–0,8, což umožňuje snažší přehranění. Na přání ale umíme udělat i jiný úhel. Na SL třeba O,5 stupně.
Dobrý den, jak je to u velkého servisu s úhlováním hran (mám jeden pár slalomek agresivněji naúhlovaný)? Díky.
Dobrý den Petře, Praha je veliká a já nevím co s čím srovnáváte. Je
tu několik desítek servisů,některé mají jednu zastaralou brusku ve sklepě
nebo pásovou brusku na vrtačce ve svěráku, znám je. Pak jsou tu servisy
s vyspělou technikou, kteří servis chápou jen jako práci a nic víc.
A pak je tu pár firem,které mají nejen techniku a letité know-how, ale
které to navíc i baví a zakládají si na svém jménu – mezi ně
patříme i my v Montana Servisu s.r.o. v Podolí. A pokud byste snad
nevěřil, zeptejte se lidí, kteří mně znají a chodí už 7 let ke mně do
SKI pointu na Letné. Žijeme ve svobodné zemi a každý má možnost volby ani
jídlo nestojí v hospodě stejně jako ve špičkové restauraci. I mezi
skiservisy jsou veliké rozdíly. Zpravidla však ceně odpovídá i finální
výsledek. Já jsem neměl za 7 let jedinou reklamaci na servis. Vyzkoušejte
nás a uvidíte.
S pozdravem Olda Vondrášek
Koukam, ze za 300 je to normalni cena v Praze …
Děkuji moc :-)
ANO Markéto, můžete tuto slevu uplatnit i na veký běžecký servis-závodní. Naše nabídka byla sice míněna pro sjezdové lyže, ale domluvili jsme se, že Vám to uděláme.
Takže tuto slevu můžu uplatnit na velký bežecký servis – závodní?
Hezký den Markéto,to že si chcete nechat kvalitně připravit Vaše běžky je sympatické. Běžců chodí, bohužel, stále o dost méně nežli sjezdařů, takže – rozhodně ANO. Běžky umíme udělat také dobře.
Dobrý den,
chtěla bych si nechat ošetřit běžky pro amatérské závody (Jizerská
50 atd.). Chápu to dobře, že tato nabídka odpovídá Velkému bežeckému
servisu – závodnímu dle Vašeho ceníku? Za odpověď předem děkuji.
Dobrý den Moniko, dělámw i bigfooty, ale asi neumíme přiměřeně délce zkrátit cenu za servis.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat když to tu tak vidím. děláte i bigfooty? Děkuji za odpověď a přeju hezký den
Zdravím Davide, normálně děláme servis po domluvě s klientem do druhého dne nebo v sezoně během 2–3 dnů. Vždycky se snažíme vyhovět. Abyste nemusel jezdit 2×, přihlaste se, budeme se snažit Vám lyže udělat ten den. Za práci na počkání máme v ceníku příplatky, zatím jsme je nikdy neúčtovali.
Dobrý den, mám dotaz, zda je velký servis na počkání, nebo např. do
druhého dne. Nejsem přímo z Prahy, tak abych nemusel jet 2×.
díky david
AHOJ Lidi, chtěl bych především popřát krásný a slunný den těm
prvním 12-ti „nespavcům“ a Kláře co se přihlásili už někdy kolem
OO.30.Zřejmě budete apoštoly kvalitního lyžování,no těch bylo bylo
vlastně také 13…Tak přeji krásné lyžování a metr prašanu po celou
zimu. No to vlastně NE-to by nás asi položilo.
Ahoj Petře, voskování v servisu se dělá běžně na voskovačce, která
má schopnost nanést vosk na skluznici velmi rovnoměrně. Někteří
závodníci si občas přinesou svoje vosky, ale i oni rádi využijí
dobrodiní použít voskovačku. Takže individuálně navoskovat Vaše lyže
umíme také.
Petře, ještě na doplnění – vosk se nanáší již v automatu Montana Energy carver spolu s úpravou hran. Pro lepší prohřátí skluznice pak lyže jdou na Wax Master kde se nanese a rozleští finální vosk
Petře, voskování a leštění probíhá na ručním stroji Wax Master.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jestli se jedná o ruční nebo strojové voskování? děkuji za odpověď
Aleno, určitě to jde, na délku nehledíme tak přísně :-) Sleva jen nebude „tak velká“.
Jančo, velký servis lyží seřízení nezahrnuje, ten se týká hran a skluznic. Seřízení vázání se dá ale objednat současně s využitím voucheru. Jen je potřeba vzít s sebou botu, na kterou se vázání bude seřizovat.
Dobrý den,
lze uplatnit voucher i na dětské lyže -Velký lyžařský servis – lyže
do 130 cm?
Podle toho koupím počet voucherů :-)
Předem děkuji za odpověď
Alena
Zahrnuje sleva i seřízení? Už jsem si koupila voucher a až teď jsem zjistila, že seřízení v ceně žřejmě není :-(
Kláro, bohužel ne, protože ve Slevomatu je možné nabídnout vždy slevu jen na jednu položku z ceníku. Nakonec byl vybrán pro tuto akci velký servis lyží. Prkna ale umíme výborně připravit také, včera si právě ta svoje vyzvedával Petr Šindelář :-)
Je možné slevu uplatnit i na servis snowboardu???
U pana Šmída servisujeme už několik let a spokojenost vždycky
maximální!!!!
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Ahoj Montano :-) tak ja lezim v posteli, poslouchám přítelovo „chrápání“ a uvažuju, jestli mu nekoupit pod stromeček ještě jeden voucher (jeden si koupil nadšeně sám asi 5 minut po půlnoci :-)) Je vááášnivý lyžař. Každopádně tahle akce SUPER! Děkujeme a ať se daří :-)