Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Podzim v Zakopaném pro dva: Snídaně či polopenze a relax ve wellness centru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: V dostatečném předstihu na e‑mailu recepcja@goldhotel.eu nebo na telefonním čísle +48 182 011 151. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz
- Dítě do 6 let má ubytování bez nároku na služby zdarma.
- Dítě nad 6 let nebo dospělá osoba na přistýlce platí 25 € / noc se snídaní.
- Dětská postýlka je zdarma.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Při zrušení rezervace nejpozději 5 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 5 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, co vše obsahuje wellness? Dekuji
Dobrý den, Eliško, wellness obsahuje saunu, vířivku a relax zónu. Krásný den :-)
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat zdali na pobyt mohu vzít sebou i malého pejska? Děkuji za info. Žanet
Dobré ráno, do hotelu nepřijímáme domácí mazlíčky.
pozdravy
Dobrý den. Mohu se zeptat, máte volné pokoje na termín od 17.11 na voucher za 3 599 Kč?? Děkuji.
Dobré ráno nemáme volné pokoje pro 2 osoby ve dnech 17.-19.11. Máme volný apartmán, za který musíte zaplatit dalších 25 eur za noc. Prosím, kontaktujte recepci.
Dobrý den, kolik stojí apartmán v termínu 10–12. 11.
Děkuji
Dobré ráno, od 10–12.11 máme volný poslední apartmán. Za cenu pokoje, za apartmán musíte zaplatit 25 eur za noc. Prosím, kontaktujte recepci.
Dobrý den, chtěla bych ze zeptat zda máte volný termín dva pokoje pro 2 osoby od 10.11.2017 do 12.11.2017. Děkuji Koudelková
Od 10. do 12. listopadu máme k dispozici pouze apartmány za příplatek. Dvoulůžkové pokoje jsou k dispozici pouze od 12.11. Prosím, kontaktujte recepci.
Dobrý den máte volné termíny od 17.11.na 4dny za cenu 5.199 Kč.Děkuji
Dobré ráno máme od 17.11 last volné pokoje. Pokud máte zájem, obraťte se na recepci.
Dobrý den,
je prosím termín 27.-29.10 stále volný? Děkuji T.Š.
Dobrý den. Máme volné pokoje pouze od 29.10
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volný pokoj v termínu 21.10.-23.10. Předem děkuji za odpověď Rašková
Dobré ráno máme od 22.10 volné pokoje. Pokud máte zájem, obraťte se na recepci.
Dobrý den, máte volné termíny přes vikend v Listopadu ?
Dobrý den. Máme volné pokoje z hlediska: 3–5.11, 10–12.11 a 24–26.11. Prosím, kontaktujte recepci.
Dobrý den, máte volný termín od 15.-17. 10. 2017? Děkuji
Vítejte, ano, máme v tomto termínu volné pokoje. Prosím, kontaktujte recepci.
Dobrý den, máte volný 2 lůžkový pokoj 26.9. – 28.9. ? Děkuji.
Vítejte, obyčejné 2 lůžkové pokoje, které nemáme. Máme k dispozici apartmány za příplatek
Dobrý den,
máte ještě volný pokoj v termínu 25.9.-28.9.?
Děkuji za odpověď.
Ospravedlňujeme se, ale kancelář je v průběhu víkendu zdarma a v odpovědi jsou zpoždění.
Dobry den! Mate volny pokoj od 02.10 do 04.10?
Vítány. Takže máme poslední pokoj. Prosím, kontaktujte recepci.
Dobry den mate volny pokoj 6.10–8.10?
Dekuji K.
Vítány. Dvoulůžkové pokoje nejsou k dispozici. Máme pouze volné apartmá a pokojovou cenu, kterou musíte zaplatit za 20 euro za noc. Pokud máte zájem, obraťte se na recepci.
Dobrý den, mám zájem o 2noci 28.9.-30.9., vzal bych i 3 noci termín 27.9.- 1.10.17. Máte ještě volno?
Vítejte, bohužel nemáme v daných termínech volné pokoje. Máme volné pokoje pouze po 1.10…
Dobrý den, máte volný termín od 20.-22. 10. 2017? Děkuji
Dobrý den, ano, máme volné pokoje. Kontaktujte recepci.
Dobrý den, chci se zeptat, jestli máte volný termín od 27.10.-29.10.2017 pro 2 osoby. Předem děkuji, Kasalová
Vítejte, ano, máme volný prostor. Kontaktujte recepci.
Dobrý den, máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu 27.9.-1.10.2017? Dekuji
Vítány. Máme k dispozici poslední apartmán v uvedeném čase. Dodatečná platba za cenu apartmánu činí 20 eur za den. Pokud máte zájem o rezervaci, kontaktujte recepci.
Dobrý den, máte prosím volný pokoj pro dva v termínu 24.9.-30.9.2017? Děkuji.
Vítejte, máme zdarma poslední byt. V apartmánu je za poplatek 20 EUR za den. Pokud máte zájem o rezervaci, kontaktujte recepci.
Dobrý večer, máte volný pokoj pro 2 osoby na 2 noci v termínu 6.-8.10 nebo 13.-15.10? Děkuji.
Vítejte, máme volný pokoj mezi 13–15.10. Prosím, kontaktujte recepci.
Dobrý den, máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu
13.9.-17.9. prosím?
Děkuji za odpověď
Vítejte, Niestey nemáme volné pokoje v daném termínu.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volné 2 pokoje pro 2× 2 dospělé v termínu od 17. –19.11.2017. Obratem zakupujeme woucher. Děkujeme. Tyrlíková
Dobré ráno, takže máme volné pokoje mezi 17–19.11.2017 Kontaktujte prosím recepci. pozdravy
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte volny pokoj v termínu 22.-24.9.?
Děkuji
Dobré ráno máme k dispozici pouze apartmány. Pro ubytování v apartmánech je třeba přidat ještě 20 eur za noc. Pokud máte zájem, obraťte se na recepci.
Dobrý den. Máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu od 12.9 – 16.9. 2017 ? Děkuji.
Vítáme, bohužel nemáme volné pokoje v stanovenou dobu.
Dobrý den, máte prosím volný pokoj od 27.9 –5.10– v tomto termíny pro 2 osoby
Dobré ráno, v daný den máme poslední bezplatný apartmán. Kromě toho
musíte zaplatit 20 eur za den.
Pokud máte zájem, obraťte se na recepci.
Dobrý den, a termín 14.-17.9. 2017 by volný byl? Děkuji za odpověď.
Vítáme, bohužel nemáme volné pokoje v stanovenou dobu.
Dobrý večer, je volný termín 11.-14.9.2017? Děkuji za odpověď.
Bohužel nemáme volné pokoje v tomto okamžiku. Zveme vás na jiné datum.
Dobrý den, máte volný termín pro 2 odoby 17.11.-19.11.2017? Dekuji
Vítejte, takže máme volné pokoje. Kontaktujte recepci.
Chtěla jsem se zeptat, jak se spojit s hotelem. Zasílala jsem již dva maily a ani jednou mi nebylo odpovězeno. Telefonicky recepční nechtěla termín rezervovat a opět mě odkázala na mailovou adresu, kterou jsem již použila. Opět žádná odezva i přesto, že přišlo potvrzení o doručení mailu.
Recepce vám poslala potvrzení rezervace. Všechno je v pořádku. pozdravy
Dobrý den,
je volný termín 26.-29.10. 2× dvě osoby (4 dny a 3 noci)Děkuji.
Byrtusová.
Dobré ráno, 26–29.10.2017 máme volné pokoje. Kontaktujte recepci.
Pěkný den , máte volný termín pro 2 osoby ve dnech 22.9.-24.9.? děkuji
Vítejte, 22.9.-24.9.2017 máme pouze volné apartmány. Poplatek za apartmán je 20 euro / den. Pokud máte zájem, obraťte se na recepci.
Dobrý den, máte prosím ještě volné dva dvoulůžkové pokoje v době od 20.-22.10.2017? Děkuji
Dobré ráno, takže máme volné pokoje.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je volný termín ve dnech 16.- 19.11.2017.
Dobré ráno, máme volné pokoje v době od 16 do 19.11.2017. Prosím, kontaktujte recepci
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je v hotelu volný termín mezi 26. a 30. říjnem pro 2 osoby. Děkuji. Šorelová
Vítejte, ano, máme v daném termínu volné pokoje. Prosím, kontaktujte recepci.
Dobrý den,
chtěli jsme se zeptat na dostupnost dvoulůžkového pokoje na 4 dny (3 noci)
pro termín 28.9. – 01.10. 2017
Pokud tento termín potvrdíte jako předběžnou rezervaci rádi si objednáme
voucher.
Děkuji.
Dobrý den, v daném termínu máme pouze apartmány. Aprtament je 20 Euro / den. Pokud máte zájem, kontaktujte recepci.
Dobrý den,
můžeme sebou vzít psa, malého?
Co znamená dítě bez služeb?
Děkuji za odpověď.
Vítejte, Nepřijímáme domácí mazlíčky. Jedno dítě do 6 let spí s rodiči je zdarma.
Dobrý den , měla bych zájem o pobyt ve vašem hotelu , rezervace na termín 28.9–30.9. nebo 29.9. až 1.10. dvojlůžkový pokoj s polopenzí. Děkuji a přeji hezký den Ivana Harabišová
Dobré ráno, máme v těchto termínech volné pokoje. Pokud máte zájem, uveďte prosím rezervaci. Pozdravy.
Dobrý den, máte prosím volné dva dvouluzkove pokoje
v terminu 29.9 – 1.10 2017 ? Děkuji
Dobré ráno, máme volné pokoje, prosím, rezervujte. Přivítáme vás
Dobrý den , chtěla bych se zeptat zda by nebyl volný termín od 26.9–1.10.2017 a zda nemáte pobyty na 5 nocí Děkuji Zemanová
Dobré ráno, máme volné pokoje, pokud máte zájem, prosím provést rezervaci. pozdravy
Dobrý den, je možné se ubytovat se psem? Děkuji za info. V.N.
Dobré ráno, bohužel se se zvířaty nebereme. pozdravy
Dobrý den,chtěla bych se zeptat na volný termín pro 2 osoby od 28.9.2017–1.10.2017. Děkuji Svobodová
Dobré ráno, máme volný pokoj, prosím, rezervujte. Přivítáme vás
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, budete nabízet nebo bylo by možné zakoupit pobyt na 4 noci s polopenzí pro období od ledna-například do března 2018? Díky moc Daniela
Dobrý den, Danielo, zda se taková nabídka objeví momentálně nemůžeme slíbit, minimálně se o to ale pokusíme. Aby Vám případná nová nabídka neunikla, nastavte si prosím u partnera odběr :-) hezký den