Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pohoda pro celou rodinu ve Špindlu s nabitým balíčkem all inclusive vč. wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: co nejdříve po zakoupení s kódem voucheru na emailu info@palaceclub.cz nebo na telefonu +420 499 979 998 či +420 607 014 257 (volejte ve všední dny v čase 8:00 – 20:00 hod.)
- Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- 1 dítě do 11,99 let na přistýlce včetně All Inclusive programu zdarma.
- Každé další dítě do 5,99 let bez nároku na lůžko zdarma.
- Dítě ve věku 5,99–14,99 let na přistýlce včetně All Inclusive programu za 300 Kč/noc.
- Každá další osoba nad 15 let včetně All Inclusive programu za 500 Kč/noc.
- Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli je volný termín od 26.10.-28.10. 2017.
Děkuji
Černovská
Dobrý den,
v tomto termínu jsme bohužel zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jestli by byl volný termín od 26.10. –28.10.
2017?
Děkuji
Černovská
Dobrý den,
Tento víkend 6–8.10 je volný termín pro dvě osoby ?
Děkuji
Dobrý den,
ano.
Právě se mi uvolnil jeden pokoj.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda máte volno od 27.10–29.10 pro 2 dospělé osoby a 2 děti (7 a 16 let)a kdyby nebyl normální pokoj z přistýlkami tak zda by byl volný apartmán s 2 ložnicemi?Prosím i celkovou cenovou kalkulaci v obou možnostech.Děkuji Dana
Dobrý den, těší nás Váš zájem, ale bohužel ve Vámi požadovaném
termínu je náš hotel již plně obsazen.
S pozdravem Jiří – recepce
Dobry den, mohu se zeptat, jake terminy mate jeste volne na 3 denni ubytovani v rijnu? Dekuji
Dobrý den,
volno máme v termínu 8.10.-13.10. 2017 a víkend 20.-22.10.2017
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý večer, prosím máte volný pokoj v termínu 26.10–29.10 2 osoby
+ dítě 10 let?
Děkuji.
Dobrý den,
v tomto termínu vám mohu nabídnout již pouze pokoj Apartmán za příplatek
500 Kč./pokoj/noc.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda by byl u Vás volný termín od 20.-22.října pro dvě dospělé osoby. Děkuji za odpověď.
Dobrý večer,
bohužel jsme v tomto termínu zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den,byl by volný termín od 29.9–1.10? Pro 2 ospělé a jdno dtě 2oky.Díky
Dobrý den,
bohužel jsme v tomto termínu zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, chtěli bychom rezervaci v termínu od 2.10 do 5.10. 2017. Děkujeme za odpověď.
Dobrý den,
nepíšete pro kolik osob.
V tomto termínu máme volné všechny typy pokojů. Pro předběžnou
rezervaci volejte ve všední dny 8.00 –20.00. hod. na tel. číslo
607 014 257
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, měla bych zájem o ubytování typu 3 dny (2 noci), 3 dospělé osoby · víkend, období od 27. – 29. 10. 2017. Můžete mi prosím nabídnout balíček s cenou? Zajímá mě také, v kolik hodin nejpozději bychom se museli 27.10. hlásit na recepci? Děkuji Hanušová
Dobry den, mate volny termin od 26.9–29.9. A muzeme dostat do hotelu jenom autem, nebo jede autobus nebo vlak? Dekuji predem za odpoved.
Dobrý den,
mohu Vám nabídnout termín 25.-28.9.2017. Do Špindlerova Mlýna se jde
dostat i autobusem .
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den.Chtěla bych se zeptat zda máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 28.9–1.10.Děkuji Staňková
Dobrý den,
bohužel jsme v tomto termínu zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Jirka Dobry den mate v terminu od 28,9 do1,10 volny dvouluzkovi pokoj dekuji
Dobrý den,
bohužel jsme v termínu zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, vztahuje se balíček all-inclusiv i na třetí osobu na
přistýlce?
Děkuji za odpověď
Fejglová
Dobrý večer,
3. dospělá osoba na přistýlce za příplatek 500 Kč./noc má v ceně
ubytování, plnou penzi nápoje a Relax v ceně. Co se týká dalších
služeb(kola,koloběžky, masáže), doplácí si je zvlášť.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, máte volné pokoje ve dnech 26.-29.10.? Popřípadě kolik. Děkuji Iva
Dobrý den,
v tomto termínu máme ještě několik volných pokojů, různých typů.
Nejlepší je nás kontaktovat telefonicky na tel.čísle 607 014 257 nebo na
naší emailovou adresu info@palaceclub.cz , poslat
konkrétní poptávku.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, mám dotaz na dostupnost v termínu 25.-27.9. případně až 28.9.2017 dvě osoby, dvě nebo tři noci, děkuji Blanka
Dobrý den,
ve Vámi poptávaném termínu máme volné pokoje pro 2 osoby.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobry den, je mozne ubytovani v terminu 13.-15.10. pro tri osoby v jednom pokoji v ramci balicku All inclusiv?Jaka by pak byla cena pro 3. osobu, pokud volno je. Dekuji
Dobrý den,
v tomto termínu máme volný již pouze pokoj Apartmán za příplatek
500 Kč./pokoj/noc.
Příplatek za 3. dosp. osobu je 500 Kč./noc.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat zda máte volné ubytování v termínu od
24–28.9.
Dobrý den,
v tomto termínu máme ještě volné pokoje.
Pro rezervaci nás prosím kontaktujte na tel. č. 607 014 257
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, měli by jste prosím volný 3× dvoulůžkový pokoj v termínu 13–15.10. děkuji
Dobrý den,
v tomto termínu máme volné již pouze pokoje Apartmán za příplatek
500 Kč./pokoj/noc.
S pozdravem
Lenka- recepce
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, jestli je volno v termínu 26.10. – 29.10. Měla bych zájem o 2 pokoje. Děkuji Simona
Dobrý večer,
ano.
V tomto termínu máme ještě volnou kapacitu.
Pro předběžnou rezervaci nás prosím kontaktujte denně 8.00.-20.00 hod na
tel.čísle 607 014 257
Děkuji
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý večer,
ano.
V tomto termínu máme ještě volnou kapacitu.
Pro předběžnou rezervaci nás prosím kontaktujte denně 8.00.-20.00 hod na
tel.čísle 607 014 257
Děkuji
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, jestli máte volný termín 26.10. – 29.10. 2017 dva pokoje. Děkuji Simona
Dobrý den,prosím chci se zeptat jestli máte volno 26.10.-29.10.2017.Jsme dva dospělí a dvě děti.Děkuji moc za odpověd Zuzana Severová.
Dobrý den.Termín 12.9. – 15.9. ? Dvoulůžkový pokoj
Dobrý den chci se zeptat zdali máte volný dvouluzkovy pokoj na termín 6.-8.10. Předem moc děkuji s pozdravem Vrtek
Dobrý den,
bohužel v tomto termínu máme volné již pouze pokoje Apartmán za
příplatek 500 Kč./pokoj/noc.
S pozdravem
Lenka – recepce
Dobrý den,
máte prosím volný větší dvoulůžkový pokoj v termínu od 22.9. do
24.9 nebo termín od 27.9. do 29.9? Děkuji za informaci
Dobrý den.Chtěla bych se prosím zeptat jestli máte volný pokoj pro dva dospělé a jedno dítě-dcera 12let.Program All inclusive.V období od 27.9.-30.9. možno i do 1.10. a pokud je možné tak i cenu prosím.Předem moc děkuji a přeji hezký den.S pozdravem Eva Jungerová
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Bohužel jsme v tomto termínu zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, chci se informovat, zdali ještě máte volný pokoj De Luxe pro
2 osoby od 16.9. do 23.9.?
Děkuji za zpětné info, Odehnalová
Dobrý den,
mohu Vám nabídnout pokoj De Luxe na 5 nocí , v termínu 17.-22.9.2017
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den,prosím máte volný termín 16.10–18.10 . 3 dny 2 noci pro dvě osoby?
Dobrý večer,
bohužel jsme v tomto termínu zcela obsazeni.
Pro informaci o volných termínech a dalších podrobnostech mě prosím
kontaktujte telefonicky,denně 8.00.-20.00 hod. na tel. čísle
607 014 257
Děkuji
s pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den,prosím vás máte volný termín od 16.10.-18.10 na 3 dny 2 noci pro 2 osoby?A ještě mám zásadní dotaz,zaměstnavatel mě proplácí pobyt do 4000 ,chtěla bych ho využít na tento pobyt.Jestli by bylo možno vyfakturovat osobu jen jednu ,nesmí na faktuře figurovat jiná osoba.Trosku asi komplikované ,možná bude lepší spojit se telefonicky?Prozatím děkuji za odpověď
Dobry den, mate volny pokoj pro 2dospěle a dite v terminu 28.9–1.10?
Dekuji
Dobrý večer,
bohužel jsme v tomto termínu zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, máte volný termín od 14.9–17.9 pro dva dospělé a jedno dítě ? Děkuji
Dobrý den, těší nás Váš zájem, ve Vámi uvedeném termínu Vám mohu
nabídnout již jenom ubytování v pokoji typu Apartmán s příplatkem
500,– Kč / pokoj / noc, bližší informace na našem telefonu a emailové
adrese.
S pozdravem Jiří – recepce
Dobrý den máte prosím volno v termínu od 20–22.10. . Přes slevomat
vouchery pro šest osob?
Děkuji s přáním pěkného dne
Šperková Michaela
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem. v říjnu vás můžeme ubytovat do 16.10 a po té
26.-29.10. Ostatní termíny jsou již bohužel vyprodány.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den,
máte volny termín ve dnech 25.-27.9.2017 ?? (3 dny, 2 osoby – všední
dny)
předem děkuji ze odpověď
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
V tomto termínu máme volné pokoje De Luxe za příplatek
200 Kč./pokoj/noc.
S pozdravem
Lenka- recepce
Dobrý den, máte prosím volno v termínu 28.-31.8.? Děkuji
Dobrý den,
bohužel. V tomto termínu jsme zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte ještě nějaký volný termín na září,
délka pobytu 3 dny (2 noci), pro 2 osoby + 1 dítě. Nejlépe ve všední
dny.
Děkuji za info.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli máte ještě volné termíny na září, délka
pobytu 3 dny (2 noci), pro 2 dospělé +1 dítě. Nejlépe ve všední
dny.
Děkuji za info.
R. Bryndová
Dobrý den,
Děkujeme za váš zájem.Kontaktujte nás prosím v po-pá , 8.00.-20.00 hod.
, jistě najdeme vhodný termín.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, máte volný pokoj pro dva od 28.9. do 1.10.? Děkuji
Dobrý den,
bohužel v tomto termínu Vám mohu nabídnout pouze Apartmán za příplatek
500 Kč./pokoj/noc.
S pozdravem
Lenka- recepce
Dobrý deň, máte prosím voľný termín od 5.9.-10.9. 2017? Len dvaja dospelý.
Dobrý den,
v tomto termínu máme volné pouze pokoje typu Apartmán za příplatek
500 Kč./pokoj/noc.
Dvojlůžkové pokoje jsou již vyprodány.
S pozdravem
Lenka- recepce
Prosím, máte voľnú izbu pre dvoch dospelých v termíne od 5.9. do 10.9.?
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat, zda nemáte volný pokoj od 28.8 2017 na 4–5 dní pro 2 dospělé a 2 děti do 11 let. Děkuji za odpověď. Krafferová
Dobrý den,
bohužel jsme v tomto termínu zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka- recepce
Dobrý den. Byl by volný pokoj od 28.8.-30.8. 2017? Dva dospělí a dítě 8 let? Děkuji Zdarska
Dobrý den,
bohužel jsme v tomto termínu zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den
Je možno platit pobyt zálohově,nebo se hradí celá částka při
objednávce.Dekuji
Dobrý den,
pro podrobnosti ohledně platby nás prosím kontaktujte telefonicky ve všední
dny 8.00–20.00 hod.
S pozdravem
Lenka- recepce
Dobrý večer, v termínu od 22.8. – 24.8. se lze uplatnit voucher ? Jsme 2 dospělí a 2 děti. 1. 9 let a 2. 3 roky. Děkuji Monika
Dobrý den,
bohužel jsme do konce prázdnin zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka- recepce
Hezký den,
Pokud přijedeme s dítětem 10m, je možnost nechat si ho pohlídat např.
v dětském koutku, aby si rodiče mohli dat spolu wellnes, masáž apod?
Děkujii:)
Dobrý den,
bohužel hlídání dětí nezajišťujeme.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, stejnou nabídku jen dražší má i hotel špindlerova bouda – hotely jsou nějak propojené? Děkuji
Dobrý den, ano, v rámci pobytových balíčků All Inclusive mohou hosté
navštěvovat a užívat zařízení ve všech našich provozovnách.
S pozdravem Jiří – recepce
Dobrý den, mate v týdnu od 21.8 do 25
8. volny pokoj pro dvë dospelė osoby a dvë dëti ve vëku 2 roky bez
lůžka a 8 let na dvě noci.Dëkuji Kreslova
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem.
Bohužel jsme do 30.8.2017 zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce
Dobrý den, můžeme u vas prosim na úhradu pobytu uplatnit poukazky Flexi Pass Sodexo?
Dobrý den, paní Moniko,
pro nákup na Slevomatu přes benefity od Sodexo je potřeba benefity nejprve
převést na kredity, kterými jde platit u nás na Slevomat.cz. Bohužel
v současné době nelze platit papírovými poukazy Sodexo, je tedy nutné je
mít v podobě kreditů na účtě Sodexo, přičemž tyto kredity je
následně možné převést na kredity na Slevomatu. Zakoupené kredity lze
využít na nákup nabídek pouze pro kategorie spadající pod tzv. daňově
osvobozené kategorie (cestování, kultura, jazykové kurzy, sport a masáže).
Převedení kreditů se provádí na této stránce: https://www.slevomat.cz/sodexo
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, je mi líto, těmito poukázkami pobyt u nás hradit nelza.
S pozdravem Jiří – recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měli byste volno od pondělí 16.10. Pro dvě osoby? Měli bychom zájem o tento pobyt.
Dobrý den,
bohužel akce byla ukončena-jsme zcela obsazeni.
S pozdravem
Lenka-recepce