Rezervace: Pokud chcete mít jistotu volného stolu, můžete si jej zamluvit předem na tel. 602 964 444.
Platba kartou:V restauraci lze platit kartou.
Ostatní možnosti: Klimatizace. Wi‑Fi připojení zdarma. Parkování je možné poblíž centra, přímo na Dolní náměstí je vjezd povolen pouze dopravní obsluze.
Pokud si koupím dnes voucher, je možné jít na jídlo už dnes večer?
Děkuji
Lukas Kralik
tohle je podpasovka…proc jen olomouc?! :(
Veronika Vašátková
Dobrý den,
koupila jsem poukaz a nevšimla si, že platí jen do MIOMI v Olomouci. Dá se
přeobjednat na pobočku ve Zlíně? Popřípadě vyměnit či
vrátit? Díky
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko,
dkěujeme zazprávu. Bohužel změna pobočky není možná. Pokud budete chtít
tento poukaz vrátit, tak se nám prosím ozvěte na mail vip.podpora@slevomat.cz
nebo na tel. 222 745 354.
Děkuji.
Baru ze Slevomatu.
Lucie Kryštofíková
Dobrý den, mám stejný problém jako paní Přibylová. Byli jsme v Miomi
ve středu i ve čtvrtek a vždy zavřeno. Snad budou ochotni platnost voucheru
prodloužit.
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Kryštofíková,
máte-li voucher, který jste nevyužila do konce doby jeho platnosti, je
možné využít naší možnosti refundace. Pokud byste si přála využít
možnosti refundace voucheru, napište nám, prosím, email na: vip.podpora@slevomat.cz
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Silvie Přibylová
Dobrý den, koupili jsme si poukaz do Sushi Miomi v minulém měsíci
s platností do 4.8.2017. Bohužel včera bylo zavřeno z technických
důvodů, rovněž celý den dnes. Zítra je poslední den, kdy můžeme poukaz
uplatnit, ale pokud bude rovněž zavřeno, jak lze situaci řešit? děkuji za
odpověď, Silvie Přibylová silviesamotisky@gmail.com
Silvie Přibylová
Dobrý den,
koupili jsme si poukaz do Sushi Miomi v minulém měsíci s platností do
4.8.2017.
Bohužel včera bylo zavřeno z technických důvodů, rovněž celý den
dnes.
Zítra je poslední den, kdy můžeme poukaz uplatnit, ale pokud bude rovněž
zavřeno, jak lze situaci řešit?
děkuji za odpověď,
Silvie Přibylová silviesamotisky@gmail.com
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Přibylová,
máte-li voucher, který jste nevyužila do konce doby jeho platnosti, je
možné využít naší možnosti refundace. Pokud byste si přála využít
možnosti refundace voucheru, napište nám, prosím, email na: vip.podpora@slevomat.cz
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
koupila jsem poukaz a nevšimla si, že platí jen do MIOMI v Olomouci. Dá se přeobjednat na pobočku ve Zlíně? Popřípadě vyměnit či vrátit? Díky
Dobrý den, Veroniko,
dkěujeme zazprávu. Bohužel změna pobočky není možná. Pokud budete chtít tento poukaz vrátit, tak se nám prosím ozvěte na mail vip.podpora@slevomat.cz nebo na tel. 222 745 354.
Děkuji.
Baru ze Slevomatu.