Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

29 nebo 39 sushi kousků a k nim zázvor, wasabi, řasy a salát

4,8 / 5 Sushi-Miomi Olomouc  (mapa) 1 717 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Benefity
Eliška Zapletalová

Pokud si koupím dnes voucher, je možné jít na jídlo už dnes večer?
 Děkuji

Lukas Kralik

tohle je podpasovka…proc jen olomouc?! :(

Veronika Vašátková

Dobrý den,
koupila jsem poukaz a nevšimla si, že platí jen do MIOMI v Olomouci. Dá se přeobjednat na pobočku ve Zlíně? Popřípadě vyměnit či vrátit? Díky

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko,

dkěujeme zazprávu. Bohužel změna pobočky není možná. Pokud budete chtít tento poukaz vrátit, tak se nám prosím ozvěte na mail vip.podpora@slevomat.cz nebo na tel. 222 745 354.

Děkuji.
Baru ze Slevomatu.

Lucie Kryštofíková

Dobrý den, mám stejný problém jako paní Přibylová. Byli jsme v Miomi ve středu i ve čtvrtek a vždy zavřeno. Snad budou ochotni platnost voucheru prodloužit.

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Kryštofíková,

máte-li voucher, který jste nevyužila do konce doby jeho platnosti, je možné využít naší možnosti refundace. Pokud byste si přála využít možnosti refundace voucheru, napište nám, prosím, email na: vip.podpora@slevomat.cz

Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz

Silvie Přibylová

Dobrý den, koupili jsme si poukaz do Sushi Miomi v minulém měsíci s platností do 4.8.2017. Bohužel včera bylo zavřeno z technických důvodů, rovněž celý den dnes. Zítra je poslední den, kdy můžeme poukaz uplatnit, ale pokud bude rovněž zavřeno, jak lze situaci řešit? děkuji za odpověď, Silvie Přibylová silviesamotisky@gmail.com

Silvie Přibylová

Dobrý den,
koupili jsme si poukaz do Sushi Miomi v minulém měsíci s platností do 4.8.2017.
Bohužel včera bylo zavřeno z technických důvodů, rovněž celý den dnes.
Zítra je poslední den, kdy můžeme poukaz uplatnit, ale pokud bude rovněž zavřeno, jak lze situaci řešit?
děkuji za odpověď,
Silvie Přibylová
 silviesamotisky@gmail.com

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Přibylová,

máte-li voucher, který jste nevyužila do konce doby jeho platnosti, je možné využít naší možnosti refundace. Pokud byste si přála využít možnosti refundace voucheru, napište nám, prosím, email na: vip.podpora@slevomat.cz

Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru