Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Luxusní pugét rudých růží v kulatém boxu a dámská kosmetika či designová svíčka

The Million Roses Praha - Karlín  (mapa) 1 prodej

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Petr Holec

Jako reklamní sdělení na vaše služby a nabídky dobré … ale kde je ta sleva? Aha, 10%.
Takže 20 růží za 1800 Kč bez slevy (a vlastně, proč 1800 Kč, když růže až dvojnásobné délky si mohu koupit za lepší peníze?), a k tomu „no name žínka a mýdlo grátis“.
Milý slevomate, to přece nemyslíš vážně …

Monika Uhlířová

Dobrý den, pane Petře,
děkujeme za Váš názor. Tato nabídka zahrnuje za cenu květinových boxů značky The Million Roses také menší dárky (koupelová sada nebo svíčka). Máte pravdu, že samotné růže opravdu tolik nestojí, avšak celé boxy značky The Million Roses jsou vyráběny ručně a dnes je tento způsob balení růží velmi populární a představuje dárek s nádechem luxusu. Muž musí mít na paměti, že každou ženu potěší květinou.. ať už zvolíte růži či kopretinu, svázanou v kytici či v krabičce :) Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz

Petr Holec

Jojo, v poho, na pohled hezké, v Karline plném kanceláří jde asi na odbyt, ale zde je i 4/7 v poledne poptavka 0, slovy nula.

Povzdech vůbec nesměřuje na Vas, já respektuji každé podnikání, každou službu veřejnosti. Poptavka-nabídka-cena…

Povzdech směřuje opět na Slevomat. A zopakuji, co jsem psal nad jinou slevou tak pred měsícem – „Milý Slevomate, kde jsou ty doby, co zde bylo skutečné tržiště slev? Dnes Ti stačí, když přijde kdokoliv a nabídne Ti 20–25% z každého prodaného voucheru, a slevu ke koncovému zákazníku prakticky nenabidne?“

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Petře,
jednou z hlavních funkcí našeho slevového portálu je také inspirace zákazníků. Veškeré nabídky pečlivě vybíráme a společně s partnery je upravujeme, aby vyhovovaly poptávce a potřebám našich zákazníků. V poslední době vzrostl zájem po exkluzivních službách a zboží a to se odráží také v poskytovaných nabídkách. Máte pravdu, že slevové akce typu 5 piv za 15 Kč, které Slevomat nabízel ve svých začátcích, opravdu stály za to. Ač bychom rádi, tak z dlouhodobého hlediska však tyto cenové „bomby“ není možné udržet, jelikož chceme zároveň pomoci našim partnerům v jejich růstu. Tyto jednorázové akce jsou vhodné pro nastartování podnikání či zviditelnění nějakého podniku, ale pro úspěšný chod a růst je třeba, aby si zákazníci daný podnik oblíbili a zavítali do něj častěji. Chceme, aby naši zákazníci objevovali, experimentovali a zkoušeli nové zážitky, služby a podniky… zkrátka aby se snažili být i trochu náročnější a žili bohatší život. Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru