Dobrý den,
bohužel mi nelze přidat hodnocení. Využila jsem vouchery a vyrazili jsem se
známými. I přesto, že naštěvujeme The Grand Mark na obchodní jednání,
tiskové konference a snídaně, bohužel jsme byli zklamáni. Byli jsem usazeni
do řady bokem (všichni, kdo přišli s voucherem), což mi přišlo
společensky docela nevhodné. Výběr byl za mne velmi omezený a zejm. co se
týkalo hovězího masa na gril, vždy jsme dostaly kousky včetně šlach a
některé zrovna nevoněly. Welcome drink byl za nás docela chuťově
nepovedný a teplý bufet docela vychladlý. Znovu návštěvu opakovat
nebudeme. Doufám, že se stala jen výjimka ve Vašich službách.
S pozdravem, Lucie
The Grand Mark Prague
Dobrý den, děkujeme za Vaše postřehy a mrzí nás, že jste nebyli
s našimi službami naprosto spokojení. Váš komentář nám zajisté
pomůže k nápravě a zlepšení našich služeb. S pozdravem, Restaurant
Manager
Michaela
Dobrý den, pokud chceme jít 3 osoby, tak mám koupit voucher pro 2 osoby
a za třetí osobu zaplatím již plnou cenu na místě? Děkuji za
odpověď.
The Grand Mark Prague
Dobrý den, ano, přesně jak píšete. S pozdravem, Restaurant Manager
Průša Kamil
Zdravím dobrý den, máme 11 letou dceru a chceme jí vzít s námi, kolik
budeme platit za dcerku.
Díky za odpověď
The Grand Mark Prague
Dobrý den, cena za dítě do 12-ti let = 50% z prodejní ceny. Za dceru
zaplatíte 495 Kč. S pozdravem, Restaurant Manager
Lenka Kubálková
Dobry den, pisete neomezena konzumace, ale dle hodnoceni bylo podavano
degustacni menu. Jak to tedy je? Dekuji.
The Grand Mark Prague
Dobrý den, na Slevomatu nám běží dvě nabídky. První je naše
večerní grilování na zahradě – zde je neomezená konzumace z buffetu.
Druhá je sedmichodové degustační menu. S pozdravem, Restaurant Manager
Bella
Dobrý den.
Je zde možnost najíst se zde i s bezlepkovou dietou?
The Grand Mark Prague
Dobrý den, ano i na hosty s bezlepkovou dietou myslíme, v bufetové
nabídce je 90% potravin bez lepku, na požádání můžeme udělat
i bezlepkové deserty. Vždy prosím informujte obsluhu předem. S pozdravem,
Restaurant Manager
Monika
Dobrý den, je nějaká možnost parkování v místě restaurace? Děkuji
za odpověď.
The Grand Mark Prague
Dobrý den, parkování je možné přímo v Hybernské ulici. Jsou zde
parkovací hodiny. S pozdravem, Restaurant Manager
JANA AU
A kolik teda zaplatí jedna osoba?
The Grand Mark Prague
Dobrý den, Vouchery prodáváme pouze pro 2 osoby. Třetí osoba zaplatí
plnou prodejní cenu dle naší stálé nabídky. Cena je 990,– Kč.
S pozdravem, Restaurant Manager
JANA AU
Dobry den, jakou mam zakoupit vstupenku kdyz budeme 3 dospeli?
The Grand Mark Prague
Dobrý den, pokud budete 3, zakupte voucher pro 2 osoby a třetí osoba
zaplatí přímo v restauraci. S pozdravem, Restaurant Manager
Eva
Dobrý den,prosím,jak je to v případě deště?A je možné mít stůl
jen pro dva?
Děkuji a hezký den.
Eva
The Grand Mark Prague
Dobrý den, v případě deště se grilování nekoná. Stůl pro dva
samozřejmě mít můžete. S pozdravem, Restaurant Manager
Lenka
Dobrý den,
máme 3 děti (1 rok, 3 roky a 5 let). Všechny tedy mají konzumaci zdarma
?
Jaké oblečení je vhodné ?
Děkuji.
The Grand Mark Prague
Dobrý den, ano všechny děti jsou zdarma. Do naší zahradní restaurace
neni určen žádný dress code. S pozdravem, Restaurant Manager
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
bohužel mi nelze přidat hodnocení. Využila jsem vouchery a vyrazili jsem se známými. I přesto, že naštěvujeme The Grand Mark na obchodní jednání, tiskové konference a snídaně, bohužel jsme byli zklamáni. Byli jsem usazeni do řady bokem (všichni, kdo přišli s voucherem), což mi přišlo společensky docela nevhodné. Výběr byl za mne velmi omezený a zejm. co se týkalo hovězího masa na gril, vždy jsme dostaly kousky včetně šlach a některé zrovna nevoněly. Welcome drink byl za nás docela chuťově nepovedný a teplý bufet docela vychladlý. Znovu návštěvu opakovat nebudeme. Doufám, že se stala jen výjimka ve Vašich službách. S pozdravem, Lucie
Dobrý den, děkujeme za Vaše postřehy a mrzí nás, že jste nebyli s našimi službami naprosto spokojení. Váš komentář nám zajisté pomůže k nápravě a zlepšení našich služeb. S pozdravem, Restaurant Manager