Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Vzhůru do Špindlerova Mlýna – podzimní pobyt se vstupem do aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Co nejdříve po koupi voucher na e‑mailu hotel.grand@felicity.cz nebo tel. 499 629 214 či 777 813 183.
- Dítě do 4 let (včetně) bez nároku na lůžko a extra služby má pobyt zdarma. Zapůjčení dětské postýlky zdarma.
- Dítě ve věku 5– 9,9 let za 510 Kč/noc s polopenzí (ubytování pouze se snídaní 400 Kč/noc)
- Dítě ve věku 10– 14,9 let za 610 Kč/noc s polopenzí (ubytování pouze se snídaní 500 Kč/noc)
- Domácí mazlíčci: 220 Kč/ den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Při zrušení rezervace nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti, při pozdějších změnách propadá v plné výši. Změnu je možné provést pouze 1x nebo po dohodě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu od 29.9. do
1.10.2017?
Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za zájem o ubytování v hotelu Grand. Ve Vámi poptávaném
termínu je již hotel plně obsazen. Můžeme ale nabídnout jiný víkend.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Alena Fridrichová
Dobrý den,
máte prosím volný větší dvoulůžkový pokoj v termínu od 22.9. do
24.9 nebo termín od 27.9. do 29.9? Děkuji za informaci
Dobrý den,
máte prosím volný pokoj pro 2 osoby a dítě (do 1 roku) v termínu
28.9.-1.10.?
Děkuji.
Dobrý den paní Myšková,
děkujeme za zájem o ubytování v hotelu Grand. Ve Vámi poptávaném
termínu již bohužel nemáme volnou kapacitu. V případě zajmu o rezervaci
v jiném termínu nás kontaktujte emailem: hotel.grand@felicity.cz
nebo telefonicky: 777 813 183.
S pozdravem Lucie Flečková
Dobrý den paní Myšková,
děkujeme za zájem o ubytování v hotelu Grand. Ve Vámi poptávaném
termínu již bohužel nemáme volnou kapacitu. V případě zajmu o rezervaci
v jiném termínu nás kontaktujte emailem: hotel.grand@felicity.cz
nebo telefonicky: 777 813 183.
S pozdravem Lucie Flečková
Dobrý den,
chci se zeptat, zda máte ještě volný pokoj pro 2 osoby v termínu
15.9.-17.9.?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, v tomto termínu ještě máme volnou kapacitu.
V případě zájmu o rezervaci nás kontaktujte emailem hotel.grand@felicity.cz
nebo telefonicky na 777813183.
S pozdravem Lucie Flečková
Dobrý den, máte ještě volné pokoje v terminu 8.9–10.9 ? Děkuji
Dobrý den,
ano, v tomto termínu ještě máme volnou kapacitu. V případě zájmu
o rezervaci nás kontaktujte emailem hotel.grand@felicity.cz
nebo telefonicky na 777813183.
S pozdravem Lucie Flečková
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, jestli máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu
28.9–30.9.2017. Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za zájem o ubytování v hotelu Grand.
Ve Vámi poptávaném termínu již bohužel nemáme volnou kapacitu. Můžeme
Vám nabídnout ubytování v Grand Apartments v termínu od 28.9. –
1.10.2017.
V případě zajmu o rezervaci nás kontaktujte
emailem:hotel.grand@felicity.cz nebo telefonicky 777 813 183.
S pozdravem Lucie Flečková
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat, zda máte volný dvoulužkový pokoj na 2 až 3 noci,
od 1.9. nebo od 8.9.
předem moc děkuji
Dobrý den, děkujeme za zájem o ubytování na hotelu Grand. Ve Vámi poptavanych terminech jsou volné pokoje k dispozici. V případě zajmu o rezervaci nas kontaktujte emailem:hotel.grand@felicity.cz nebo telefonicky 777 813 183
Dobrý den, ještě jednou prosim o ověření volného dvouluzkoveho
pokoje, ale začátek nastupu o den drive, tedy v obdobi od 26. –
28.10.
Děkuji mockrát,
Adamkova
Dobrý den paní Adámková,
ano, v tomto termínu máme také volnou kapacitu. V případě zájmu
o rezervaci nás kontaktujte emailem hotel.grand@felicity.cz
nebo telefonicky na 777813183.
S pozdravem Alena Fridrichová
Dobrý den, měli bychom zájem o ubytování pro dvě osoby na tři dny,
dvě noci. A to ve dnech 27. – 29. 10. Je prosim v této době volno?
Děkuji,
Adamkova
Dobrý den paní Adámková,
děkujeme za zájem o ubytování v hotelu Grand. Ve Vámi poptávaném
termínu máme volnou kapacitu. V případě zájmu o rezervaci nás
kontaktujte emailem hotel.grand@felicity.cz
nebo telefonicky na 777813183.
S pozdravem
Alena Fridrichová
Dobrý den,
máte prosím volnou kapacitu pro dvě osby v termínu 28.9.-1–10–
2017?Ráda bych využila voucher pro dvě osoby na tři noci s polopenzí.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkujeme Vám za email. Ve Vámi poptávaném termínu již bohužel nemáme
volnou kapacitu. Můžeme Vám nabídnout ubytování v termínu 27.9. –
30.9.2017 nebo 28.9. – 30.9.2017. Nebo Vám můžeme nabídnout ve Vámi
poptávaném termínu ubytování v Grand Apartments.
Pro více informací a v případě zájmu o předběžnou rezervaci prosím
kontaktujte recepci emailem: hotel.grand@felicity.cz.
S pozdravem Lucie Flečková
Dobrý den, máte volný termín 17.9.-21.9. nebo nástup 18.9. na 4 dny? Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za email. Ve Vámi poptávaném termínu máme volnou kapacitu.
V případě zájmu o předběžnou rezervaci prosím kontaktujte recepci
emailem:hotel.grand@felicity.cz nebo telefonicky na tel.777813183.
S pozdravem
Alena Fridrichová
Dobrý den máte volný pokoj na voucher od 28.9–30.9 bez příplatku děkuji J.S
Dobrý den, děkujeme za zájem o ubytování na hotelu Grand. Ve Vámi
poptávaném termínu máme k dispozici dvoulůžkový pokoj. V případě
zájmu o rezervaci prosím kontaktujte recepci emailem hotel.grand@felicity.cz
S pozdravem Alena Fridrichová
Dobr den dnes jsem vám volala a vypadlo mi to nemohla jsem domluvit si termín. Volala jsem hned zpět nejméně 4krát a nikdo to nebere. Ráda bych si za mluvila pokoj na voucher v období 28.9–1.10 .děkuji Jitka
Dobrý den,
děkujeme za zájem o ubytování na hotelu Grand. Ve Vámi poptávaném
termínu máme k dispozici dvoulůžkový pokoj De-Luxe, který je za
příplatek 100,– CZK za osobu / 1 noc.
V případě zájmu o rezervaci prosím kontaktujte recepci emailem hotel.grand@felicity.cz
S pozdravem
Alena Fridrichová
Dobrý den máte volný pokoj na voucher od 28.9–1.10.17 děkuji Jitka
Dobrý den, děkujeme za zájem o ubytování na hotelu Grand. Ve Vámi
poptávaném termínu máme k dispozici dvoulůžkový pokoj De-Luxe, který je
za příplatek 100,– CZK za osobu / 1 noc. V případě zájmu o rezervaci
prosím kontaktujte recepci emailem hotel.grand@felicity.cz
S pozdravem Alena Fridrichová
Dobry den,chci se zeptat jestli mate volny pokoj od 21.8–24.8?(4dny 3noci)dva dospely a dve deti 10let a 8let,polopenze.dekuji za odpoved
Dobrý den,
děkujeme za zájem o ubytování v hotelu Grand. Voucher, ktery chcete
využít se vztahuje na pobyty od 3.9.2017. Na pobyty o prazdninach se
vztahuji jiné vouchery, které nabízíme na slevovém portálu, na dvě nebo
4 noci.
V případě zajmu kontaktujte primo recepci na emailu hotel.grand@ felicity.cz
nebo telefonicky 777 813 183.
S pozdravem
Alena Fridrichova
Dobrý den, mohli bychom se u Vás ubytovat i s malým 2kg pejskem (jorkšírem)?
Dobry den,
ubytovani s pejskem neni problem. Priplatek za pejska je 220,– Kc / den.
S pozdravem
Alena Fridrichova
Dobrý den,
mám prosbu,voucher je pro dvě osoby,ale my bychom byli 3,jak by to šlo
zařídit.Koukala jsem ,že na pokoji jsou 3 lůžka,bylo by to možné nějak
zařídit ,děkuji Jana Zbihlejová
Dobry den pani Zbihlejova,
dekujeme za zajem o ubytovani na hotelu Grand. Treti osoba ny hradila pobyt na
místě, a to polovinu z vybraneho voucheru.
V pripade zajmu o rezervaci nas kontaktujte na emailu hotel.grand@felicity.cz
nebo telefonicky na 777 813 183.
S pozdravem
Alena Fridrichova
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se zeptat, zda máte volný pokoj v termínu od 20.9.-23.9. Děkuji za odpověď .
Dobrý den paní Šrámková,
děkujeme Vám za email a za zájem o ubytování v hotelu Grand. Ve Vámi poptávaném termínu již máme volné pouze třílůžkové pokoje, kde se platí příplatek 100,– CZK / 1 osoba / 1 noc.
V případě zajmu o rezervaci nás kontaktujte emailem: hotel.grand@felicity.cz nebo telefonicky: 777 813 183.
S pozdravem Lucie Flečková