Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Letní idylka s polopenzí ve Špindlu: Wellness, túry po Krkonoších i zábava pro děti
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Rezervace: Termín si zamluvte dostatečně předem na e‑mailu hotel.snezka@felicity.cz nebo na tel. 777 560 155.
- Dítě do 3,9 let má pobyt zdarma bez nároku na stravu a lůžko.
- Dítě ve věku 4–9,9 let platí 510 Kč/noc vč. polopenze se dvěma dospělými na pokoji (ubytování pouze se snídaní 400 Kč/noc).
- Dítě ve věku 10–14,9 let platí 610 Kč/noc vč. polopenze se dvěma dospělými na pokoji (ubytování pouze se snídaní 500 Kč/noc).
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Změna termínu je možná nejpozději 14 dní před nástupem na pobyt.
- Při pozdějších změnách voucher propadá v plné výši.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte volný pokoj pro dva na termín 28.9.-1.10.?Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
bohužel tento termín máme již plně obsazen.
Dobrý den,
máte volný pokoj v termínu 25.9. – 29.9.?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v požadovaném termínu máme volný pokoj Deluxe.
Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc
V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme
Dobrý den,
v požadovaném termínu máme volný pokoj Deluxe.
Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc
V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme
Dobrý den, máte volný termín 27.-29.10.? Mohu poprosit více fotografií pokojů, které jsou přiděleny těmto pobytům? Děkuji
Dobrý den,
požadovaný termín máme bohužel nedostupný. Pobyt Vám mohu nabídnout od
26.9. do 28.9.2017. Fotografie lze zaslat na Váš email. Pokud budete mít
zájem, napište nám.
Dobrý den,
máte, prosím, ještě volný pokoj pro 2 osoby od pátku 22. 9. do neděle
24. 9.?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v požadovaný termín již volnou kapacitu nemáme.
V případě zájmu o jiný termín nás neváhejte informovat.
Děkujeme
Dobrý den, chci se zeptat jestli mate volný termín od 6.-8.10 ? Nebo nějaký jiný bližší vikend. Děkuji.
Dobrý den, paní Vojtíšková,
v požadovaném termínu nemáme volnou kapacitu.
Můžeme Vám však nabídnout termín 07. – 09.10.2017 nebo 16. –
18.10.2017
V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme
Dobrý den, máte 2 volné pokoje pro dva či jeden 4lůžkový v termínu 17.11.-19.11?
Dobrý den, paní Tatačová,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity
Hotels.
V požadovaném termínu máme volnou kapacitu a to jak dvoulůžkových
pokojů tak apartmánů.
V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte informovat.
Dobrý den,
Máte volný termín pro 2 osoby od 29.9. – 1.10.? Děkuju.
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity
Hotels.
V požadovaném termínu již nemáme volnou kapacitu.
V případě zájmu o jiný termín nás neváhejte informovat.
Dobrý den, chtěl sem se zeptat zda máte volný jeden dvoulůžkový pokoj v termínu 12.-14.9? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity
Hotel.
V požadovaný termín máme volnou kapacitu.
V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte kontaktovat.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volny pokoj na 3dny 2noci od
9–11.10.2017
Děkuji
Dobrý den, paní Bílková,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity
Hotels.
V požadovaném termínu máme volnou kapacitu.
V případě zájmu o předběžnou rezervaci ještě před zakoupením
voucheru nás neváhejte informovat.
Dobrý den, máte ještě volné pokoje v terminu 8.9–10.9 nebo 15.9–17.9 ? Děkuji
Dobrý den,
první termín je bohužel obsazený. Následující termín máme dostupný ale
pouze pro kategorii apartmán deluxe, který lze rezervovat za extra příplatek
200,–/osoba/noc.
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt na 2 noci v termínu 18.-22.9. Máte ještě volno
v tomto termínu?
Děkuji mockrát za odpověď.
Dobrý den, daný termín máme dostupný. Pro vytvoření rezervace nás prosím kontaktujte přímo již s termínem pobytu.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volný termín 22.-24.9 pro 4 osoby? Díky za odpověď ☺️
Dobrý den, poptávaný termín máme k dispozici avšak v nabídce máme poslední pokoje typu apartmán deluxe. Pro více informací nás prosím kontaktujte na email hotel.snezka@felicity.cz
Dobrý den. Měl bych dotaz jestli máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu od 11.-15.9. ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ubytování na 4 noci Vám mohu nabídnout v tuto chvíli pouze od 10.9. do 14.9. a to v pokoji Deluxe za příplatek 100,–/osoba/noc.
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli máte volný pokoj pro 2os. od 8.-10.9.? Děkuji
Dobrý den,
bohužel od 8.9. máme kapacity obsazené. Mohu Vám nabídnout pouze pobyt od
9.9. na 2 noci.
Dobrý den ,chtěla bych se zeptat na volný termín.Máme zájem o termín
od 27.8.2017 na 3dny 2noci.
Děkuji Korbelová
Dobrý den,
ubytování na 2 noci Vám mohu nabídnout dle platnosti což je od
3.9.2017
Dobry den, chtela bych se zeptat,zda mate volny pokoj pro 2 osoby a 2 deti (necelé 3 roky a pulrocni)? Meli bychom zajem o pobyt na 5 dni (4 noci) v terminu od 2.9. do 6.9.. Dekuji za odpoved.
Dobrý den,
v daném období Vám mohu na 4 noci nabídnout 3 lůžkový pokoj avšak
pouze od 3.9.. Pokud byste měl o tento termín zájem , prosím kontaktujte
přímo recepci hotelu.
Dobrý den,
ráda bych se informovala, zda máte volný termín pro dva na 5 dní 4 noci
od 23.8.?
Pro mne je rozhodující whirpool, je vůbec nějaký termín přes den? Aby
nebylo pořád plno, v tom případě bych vybrala jiný hotel.
Moc děkuji
Dobrý den,
pobyt na 5 dní/4 noci Vám rádi nabídneme avšak kapacita je dostupná až
od 24.8.2017. Co se týče využití Spa a Relax centra, vstupy jsou zásadně
privátní a to na 60 minut/denně a podléhají rezervaci. Každý má
možnost rezervovat si svůj první vstup již 3 dny před plánovaným
příjezdem, další vstupy pro ubytované lze rezervovat vždy 1 den dopředu.
Dle mého názoru je reálná šance využití.
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda máte volný pokoj pro 2 v termínu
od 23.9. – 30.9.
Díky za info
Dobrý den,
Daný termín máme dostupný avšak na takto dlouhou dobu mohu nabídnout pouze
pokoj typu deluxe 100,–/osoba/noc. Standardní pokoj v rámci voucheru lze
nabídnout s odbydlením do 28.9.2017
Dobrý den, měli byste prosím volno od 10.9. pro 2 páry, popř. od 9.9.? Uvažujeme o koupi voucheru na 5 dní/4 noci v nabídce na Slevomatu. Pokud byste měli volno, o jaké pokoje se prosím jedná? Na svých stránkách uvádíte pokoje Standard a DeLuxe. Moc děkuji.
Dobrý den,
v termínu 10. – 14.09.2017 máme dostupný 2× dvoulůžkový pokoj
Deluxe.
Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc
V případě zájmu o předběžnou rezervaci před zakoupením voucheru nás
neváhejte kontaktovat.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda máte volný termín od 8.8. pro 3 dospělé a 1 dítě (10 let) a kdyby šlo na 4 dny? Předem děkuji za odpověď. Hezký den.
Dobrý den, tento termín máme pro 4 osoby dostupný, jedná se o 1× apartmán deluxe, pro Vás bez příplatku. V případě zájmu prosím kontaktujte recepci hotelu.
Dobrý den,
chtěl bych se Vás zeptat jestli máte volný dvojlůžkový pokoj v termínu
11.8. – 13.8.2017. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, v tomto termínu máme volné kapacity. S pozdravem Recepce
Dobrý den,
chci se zeptat zda je možné voucher zrušit a požadovat navrácení peněz.
Jelikož v našem termínu není jediný volný pokoj v rozmezí 10 dnů a je
nám nabízenou pouze Apartmán Deluxe, který se nám finančně
nevyplatí.
Děkuji předem za odpověd
Dobrý den,
na stránkách se z tohoto důvodu uvádí, že je lepší si dostupnost
zjistit před koupí voucheru. Při zavolání je možné si také vytvořit
předběžnou rezervaci.
Voucher je možné stornovat ale skrze slevomat, jelikož Váš voucheru skrze
hotel nebyl ještě uplatněn.
Prosíme o kontaktování pracovníků slevomat.
Děkujeme a doufáme, že příště pro Vás najdeme volný termín.
Dobrý den, máte volný pokoj pro dvě dospělé osoby + jedno dítě (2,5 roku) na přistýlce + kojenec (postýlka). Popř. jaká by byla cena za apartmán Deluxe v termínu od 4.9. do 8.9.? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
můžeme Vám nabídnout termín 03. – 07.09.2017 třílůžkový pokoj
Deluxe. Pokoj Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc.
Apartmán máme v tomto termínu taky volný za příplatek 200,– Kč / osoba
/ noc.
Třílůžkový pokoj Standard, který je v rámci voucheru máme k dispozici
od 14.09.2017
Kojenec má nárok na dětskou postýlku zdarma.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme
Dobrý den, chci se zeptat zda máte volný pokoj od 29.8 do 3.9.2017 pro
3 dospělé osoby? Děkuji
S pozdravem
Tomáš Kadavý
Dobrý den,
v požadovaném termínu máme volnou kapacitu ale pouze pokoj Deluxe.
Pokoj Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Dobry den chtela bych se zeptat zda mate volny termin od 4–8.8.pro dve osoby na 4 dny. Dekuji za odpoved
Dobrý den,
v požadovaném termínu nemáme volnou kapacitu ale můžeme Vám nabídnout
termín 03. – 07.08.2017
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme
Dobrý den,
máme s přítelem zájem o balíček na 6 dní, ale jediný volný termín
pro dovolenou máme od 12. 8. do 20. 8. Zajímalo by mě zda v tomto termínu
máte volný pokoj.
Děkuji
Dobrý den,
ano, v požadovaném termínu máme volnou kapacitu a můžeme nabídnout
12. – 17.08.2017.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat, rádi pro Vás vytvoříme
rezervaci ještě před zakoupením voucheru
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte ještě volný pokoj v termínu od 6. 8. do 10. 8. 2017 (4 noci) pro 2 dospělé. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v požadovaném termínu máme volný pouze apartmán Deluxe. Příplatek za
apartmán činí 200.- Kč / osoba / noc. Pokoj Standard máme k dispozici od
03. –07.08.2017 nebo od 10.08.2017
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat, rádi pro Vás vytvoříme
rezervaci ještě před zakoupením voucheru
Dobrý den,
je prosím volný termín v době od 15.9. – 17.9.2017 nebo
29.9.-1.10.2017 pro dvě osoby.
Děkuji Kolínská
Dobrý den, mohu vám nabídnout termín 15.-17.9.2017. hezký den recepce
Dobrý den,
ráda bych zakoupila u Vás pobyt na 6 dní. Chtěla bych se zeptat zda máte
volný termín od 14.8.2017 ? Mockrát děkuji za odpověď.
Přeji hezký den.
Dobrý den, mohu vám nabídnout pokoj standard od 13.8.2017 nebo pokoj deluxe od 14.8.2017. Hezký den recepce
Dobrý den, máte volný pokoj pro 2 osoby (balíček na 6 dní) kdykoliv v termínu od 12.8. do 21.8.? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
poptávaný termín máme dostupný. V případě vážného zájmu prosím
kontaktujte a my pro Vás vytvoříme předběžnou rezervaci ještě před
zakoupením voucheru.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte ještě volný pokoj pro 2 dospělé
v termínu od 5. do 11. 8. 2017.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
v požadovaném termínu máme dostupný pouze pokoj Deluxe za příplatek
100.- Kč / osoba / noc.
Pokoj Standard Vám rádi nabídneme v termínu od 03. – 09.08.2017
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli máte volný terným od 5.8 do 11.8 pro 2 dospělí a 1 dítě 3 roky
Dobrý den, paní Vávrová,
v požadovaném termínu máme volný pokoj Deluxe. Pokoj Deluxe je za
příplatek k voucheru 100.- Kč / osoba / noc.
Dále Vám můžeme nabídnout pokoj Standard, který je v rámci voucheru
v termínu 03. – 09.2017
V případě zájmu nás neváhejte informovat, rádi pro Vás vytvoříme
rezervaci ještě před zakoupením voucheru.
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda mate voly pokoj pro 2 osoby v terminu od 25.7. do 30.7. (pripadne az do 1.8.). Dekuji za odpoved
Dobrý den,
můžeme Vám nabídnout termín do 27.7. nebo pak od 28.7.2017.
Dobrý den,
Máte ještě volný dvoulůžkový pokoj v termínu od neděle 16.7.-22.7?
Děkuji,
Dobrý den, paní Paličková,
v požadovaném termínu máme volnou kapacitu. V případě zájmu nás
neváhejte informovat a my pro Vás vytvoříme předběžnou rezervaci ještě
před zakoupením voucheru.
Dobrý den, mám dotaz zda-li máte volný termín teď v pondělí 17.7. – 20.7. 2017 TJ.pokoj pro dvě osoby 4 noci 5 dní? Nebo i nástup od neděle 16.7. Bohužel zkoušela jsem telefonický dotaz ale nedovolala jsem se. Děkuji za vaši odpověď. Lucie K.
Dobrý den paní Lucie,
poptávaný termín máme dostupný od 16.7. pro 2 osoby. V případě
vážného zájmu prosím kontaktujte recepci hotelu buď telefonicky nebo
emailem :-)
Dobry den,
Meli by jste nejaky volny termin v obdobi 26.-30.8. na 4noci pro 2 osoby?
Dekuji
Dobrý den, poptávaný termín je v tuto chvíli dostupný. V případě vážného zájmu o vytvoření rezervace bych Vás ráda požádala o přímý kontakt recepce hotelu.
Dobrý den ,měla bych zájem o pobyt pro dva + 2 deti na 3 dny 5–7.7. nebo 7.7.-9.7. Je to mozne?
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity
Hotels.
V požadovaném termínu nemáme volnou kapacitu ale můžeme Vám nabídnout
termín 08. – 10.07.2017.
V případě, že máte o tento termín zájem neváhejte nás kontaktovat,
rádi pro Váš vytvoříme předběžnou rezervaci ještě před zakoupením
voucheru.
Prosím, mám zájem o pobyt 2 osoby od 10.7.2017 na 8 dní ,
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity
Hotels.
V požadovaném termínu máme volnou kapacitu.
V případě, že máte o tento termín zájem neváhejte nás kontaktovat,
rádi pro Váš vytvoříme předběžnou rezervaci ještě před zakoupením
voucheru.
Recepce
Dobrý den, pokud bych voucher zakoupila pro 1 osobu, lze domluvit místo 2× večeře pro 2, plná penze (tj. + obed) pro 1? Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity
Hotels.
Určitě, rádi Vám vyjdeme tímto způsobem vstříc.
V případě, zájmu nás neváhejte kontaktovat o jaký termín máte
zájem.
Recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, mate volny termin pro 2 osoby v terminu 26.-28.10.? Dekuji za odpoved.
Dobrý den,
v požadovaném termínu již máme volný pouze poslední pokoj typu apartmán Deluxe.
Apartmán Deluxe je za příplatek k voucheru 200.- Kč / osoba / noc
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.
Děkujeme