Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Letní idylka s polopenzí ve Špindlu: Wellness, túry po Krkonoších i zábava pro děti

4,1 / 5 Hotel Sněžka**** Špindlerův Mlýn (mapa) 235 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Jitus Dubova

Dobry den, mate volny termin pro 2 osoby v terminu 26.-28.10.? Dekuji za odpoved.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v požadovaném termínu již máme volný pouze poslední pokoj typu apartmán Deluxe.

Apartmán Deluxe je za příplatek k voucheru 200.- Kč / osoba / noc

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme

Lenka

Dobrý den, máte volný pokoj pro dva na termín 28.9.-1.10.?Děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

bohužel tento termín máme již plně obsazen.

Jakub Čada

Dobrý den,
máte volný pokoj v termínu 25.9. – 29.9.?

Děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v požadovaném termínu máme volný pokoj Deluxe.

Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc

V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v požadovaném termínu máme volný pokoj Deluxe.

Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc

V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme

Viktorie Mikovcová

Dobrý den, máte volný termín 27.-29.10.? Mohu poprosit více fotografií pokojů, které jsou přiděleny těmto pobytům? Děkuji

Hotel Sněžka****

Dobrý den,
požadovaný termín máme bohužel nedostupný. Pobyt Vám mohu nabídnout od 26.9. do 28.9.2017. Fo­tografie lze zaslat na Váš email. Pokud budete mít zájem, napište nám.

Lucie

Dobrý den,
máte, prosím, ještě volný pokoj pro 2 osoby od pátku 22. 9. do neděle 24. 9.?
Děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v požadovaný termín již volnou kapacitu nemáme.

V případě zájmu o jiný termín nás neváhejte informovat.

Děkujeme

Adriana Vojtiskova

Dobrý den, chci se zeptat jestli mate volný termín od 6.-8.10 ? Nebo nějaký jiný bližší vikend. Děkuji.

Hotel Sněžka****

Dobrý den, paní Vojtíšková,

v požadovaném termínu nemáme volnou kapacitu.

Můžeme Vám však nabídnout termín 07. – 09.10.2017 nebo 16. – 18.10.2017

V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme

Denisa Tatačová

Dobrý den, máte 2 volné pokoje pro dva či jeden 4lůžkový v termínu 17.11.-19.11?

Hotel Sněžka****

Dobrý den, paní Tatačová,

děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity Hotels.

V požadovaném termínu máme volnou kapacitu a to jak dvoulůžkových pokojů tak apartmánů.

V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte informovat.

Erika

Dobrý den,
Máte volný termín pro 2 osoby od 29.9. – 1.10.? Děkuju.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity Hotels.

V požadovaném termínu již nemáme volnou kapacitu.

V případě zájmu o jiný termín nás neváhejte informovat.

Ulrych

Dobrý den, chtěl sem se zeptat zda máte volný jeden dvoulůžkový pokoj v termínu 12.-14.9? Děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity Hotel.
V požadovaný termín máme volnou kapacitu.
V případě zájmu o předběžnou rezervaci nás neváhejte kontaktovat.

Eliška Bílková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volny pokoj na 3dny 2noci od 9–11.10.2017
 Děkuji

Hotel Sněžka****

Dobrý den, paní Bílková,

děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity Hotels.

V požadovaném termínu máme volnou kapacitu.

V případě zájmu o předběžnou rezervaci ještě před zakoupením voucheru nás neváhejte informovat.

Dmitrij Burobin

Dobrý den, máte ještě volné pokoje v terminu 8.9–10.9 nebo 15.9–17.9 ? Děkuji

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

první termín je bohužel obsazený. Následující termín máme dostupný ale pouze pro kategorii apartmán deluxe, který lze rezervovat za extra příplatek 200,–/osoba/noc.

Bára

Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt na 2 noci v termínu 18.-22.9. Máte ještě volno v tomto termínu?
Děkuji mockrát za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den, daný termín máme dostupný. Pro vytvoření rezervace nás prosím kontaktujte přímo již s termínem pobytu.

Hanka

Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volný termín 22.-24.9 pro 4 osoby? Díky za odpověď ☺️

Hotel Sněžka****

Dobrý den, poptávaný termín máme k dispozici avšak v nabídce máme poslední pokoje typu apartmán deluxe. Pro více informací nás prosím kontaktujte na email hotel.snezka@felicity.cz

Dávid Pollák

Dobrý den. Měl bych dotaz jestli máte volný pokoj pro 2 osoby v termínu od 11.-15.9. ? Děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den, ubytování na 4 noci Vám mohu nabídnout v tuto chvíli pouze od 10.9. do 14.9. a to v pokoji Deluxe za příplatek 100,–/osoba/noc.

Zelená

Dobrý den,chtěla bych se zeptat,jestli máte volný pokoj pro 2os. od 8.-10.9.? Děkuji

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

bohužel od 8.9. máme kapacity obsazené. Mohu Vám nabídnout pouze pobyt od 9.9. na 2 noci.

Korbelová

Dobrý den ,chtěla bych se zeptat na volný termín.Máme zájem o termín od 27.8.2017 na 3dny 2noci.
Děkuji Korbelová

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

ubytování na 2 noci Vám mohu nabídnout dle platnosti což je od 3.9.2017

Michala S.

Dobry den, chtela bych se zeptat,zda mate volny pokoj pro 2 osoby a 2 deti (necelé 3 roky a pulrocni)? Meli bychom zajem o pobyt na 5 dni (4 noci) v terminu od 2.9. do 6.9.. Dekuji za odpoved.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v daném období Vám mohu na 4 noci nabídnout 3 lůžkový pokoj avšak pouze od 3.9.. Pokud byste měl o tento termín zájem , prosím kontaktujte přímo recepci hotelu.

Kristýna Seifertová

Dobrý den,
ráda bych se informovala, zda máte volný termín pro dva na 5 dní 4 noci od 23.8.?
Pro mne je rozhodující whirpool, je vůbec nějaký termín přes den? Aby nebylo pořád plno, v tom případě bych vybrala jiný hotel. Moc děkuji

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

pobyt na 5 dní/4 noci Vám rádi nabídneme avšak kapacita je dostupná až od 24.8.2017. Co se týče využití Spa a Relax centra, vstupy jsou zásadně privátní a to na 60 minut/denně a podléhají rezervaci. Každý má možnost rezervovat si svůj první vstup již 3 dny před plánovaným příjezdem, další vstupy pro ubytované lze rezervovat vždy 1 den dopředu. Dle mého názoru je reálná šance využití.

David

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda máte volný pokoj pro 2 v termínu od 23.9. – 30.9.

Díky za info

Hotel Sněžka****

Dobrý den,
Daný termín máme dostupný avšak na takto dlouhou dobu mohu nabídnout pouze pokoj typu deluxe 100,–/osoba/noc. Standardní pokoj v rámci voucheru lze nabídnout s odbydlením do 28.9.2017

Iva

Dobrý den, měli byste prosím volno od 10.9. pro 2 páry, popř. od 9.9.? Uvažujeme o koupi voucheru na 5 dní/4 noci v nabídce na Slevomatu. Pokud byste měli volno, o jaké pokoje se prosím jedná? Na svých stránkách uvádíte pokoje Standard a DeLuxe. Moc děkuji.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v termínu 10. – 14.09.2017 máme dostupný 2× dvoulůžkový pokoj Deluxe.

Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc

V případě zájmu o předběžnou rezervaci před zakoupením voucheru nás neváhejte kontaktovat.

Aneta Wottawová

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda máte volný termín od 8.8. pro 3 dospělé a 1 dítě (10 let) a kdyby šlo na 4 dny? Předem děkuji za odpověď. Hezký den.

Hotel Sněžka****

Dobrý den, tento termín máme pro 4 osoby dostupný, jedná se o 1× apartmán deluxe, pro Vás bez příplatku. V případě zájmu prosím kontaktujte recepci hotelu.

Martin

Dobrý den,
chtěl bych se Vás zeptat jestli máte volný dvojlůžkový pokoj v termínu 11.8. – 13.8.2017. Předem děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den, v tomto termínu máme volné kapacity. S pozdravem Recepce

Anna

Dobrý den,
chci se zeptat zda je možné voucher zrušit a požadovat navrácení peněz. Jelikož v našem termínu není jediný volný pokoj v rozmezí 10 dnů a je nám nabízenou pouze Apartmán Deluxe, který se nám finančně nevyplatí.

Děkuji předem za odpověd

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

na stránkách se z tohoto důvodu uvádí, že je lepší si dostupnost zjistit před koupí voucheru. Při zavolání je možné si také vytvořit předběžnou rezervaci.

Voucher je možné stornovat ale skrze slevomat, jelikož Váš voucheru skrze hotel nebyl ještě uplatněn.

Prosíme o kontaktování pracovníků slevomat.

Děkujeme a doufáme, že příště pro Vás najdeme volný termín.

Radana

Dobrý den, máte volný pokoj pro dvě dospělé osoby + jedno dítě (2,5 roku) na přistýlce + kojenec (postýlka). Popř. jaká by byla cena za apartmán Deluxe v termínu od 4.9. do 8.9.? Děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

můžeme Vám nabídnout termín 03. – 07.09.2017 tří­lůžkový pokoj Deluxe. Pokoj Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc.
Apartmán máme v tomto termínu taky volný za příplatek 200,– Kč / osoba / noc.
Třílůžkový pokoj Standard, který je v rámci voucheru máme k dispozici od 14.09.2017
Kojenec má nárok na dětskou postýlku zdarma.
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme

Tomáš

Dobrý den, chci se zeptat zda máte volný pokoj od 29.8 do 3.9.2017 pro 3 dospělé osoby? Děkuji

S pozdravem
Tomáš Kadavý

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v požadovaném termínu máme volnou kapacitu ale pouze pokoj Deluxe.

Pokoj Deluxe je za příplatek 100.- Kč / osoba / noc

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Eliška Sikorová

Dobry den chtela bych se zeptat zda mate volny termin od 4–8.8.pro dve osoby na 4 dny. Dekuji za odpoved

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v požadovaném termínu nemáme volnou kapacitu ale můžeme Vám nabídnout termín 03. – 07.08.2017

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme

Anna

Dobrý den,
máme s přítelem zájem o balíček na 6 dní, ale jediný volný termín pro dovolenou máme od 12. 8. do 20. 8. Zajímalo by mě zda v tomto termínu máte volný pokoj.
 Děkuji

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

ano, v požadovaném termínu máme volnou kapacitu a můžeme nabídnout 12. – 17.08.2017.

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat, rádi pro Vás vytvoříme rezervaci ještě před zakoupením voucheru

Marie

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte ještě volný pokoj v termínu od 6. 8. do 10. 8. 2017 (4 noci) pro 2 dospělé. Děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v požadovaném termínu máme volný pouze apartmán Deluxe. Příplatek za apartmán činí 200.- Kč / osoba / noc. Pokoj Standard máme k dispozici od 03. –07.08.2017 nebo od 10.08.2017

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat, rádi pro Vás vytvoříme rezervaci ještě před zakoupením voucheru

alena kolínská

Dobrý den,
je prosím volný termín v době od 15.9. – 17.9.2017 nebo 29.9.-1.10.2017 pro dvě osoby.
Děkuji Kolínská

Hotel Sněžka****

Dobrý den, mohu vám nabídnout termín 15.-17.9.2017. hezký den recepce

Marie

Dobrý den,

ráda bych zakoupila u Vás pobyt na 6 dní. Chtěla bych se zeptat zda máte volný termín od 14.8.2017 ? Mockrát děkuji za odpověď.

Přeji hezký den.

Hotel Sněžka****

Dobrý den, mohu vám nabídnout pokoj standard od 13.8.2017 nebo pokoj deluxe od 14.8.2017. Hezký den recepce

Pavlína Šejvlová

Dobrý den, máte volný pokoj pro 2 osoby (balíček na 6 dní) kdykoliv v termínu od 12.8. do 21.8.? Děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,
poptávaný termín máme dostupný. V případě vážného zájmu prosím kontaktujte a my pro Vás vytvoříme předběžnou rezervaci ještě před zakoupením voucheru.

Lucie

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte ještě volný pokoj pro 2 dospělé v termínu od 5. do 11. 8. 2017.
Děkuji za odpověď.

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

v požadovaném termínu máme dostupný pouze pokoj Deluxe za příplatek 100.- Kč / osoba / noc.

Pokoj Standard Vám rádi nabídneme v termínu od 03. – 09.08.2017

V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Děkujeme

Kateřina Vávrová

Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli máte volný terným od 5.8 do 11.8 pro 2 dospělí a 1 dítě 3 roky

Hotel Sněžka****

Dobrý den, paní Vávrová,

v požadovaném termínu máme volný pokoj Deluxe. Pokoj Deluxe je za příplatek k voucheru 100.- Kč / osoba / noc.

Dále Vám můžeme nabídnout pokoj Standard, který je v rámci voucheru v termínu 03. – 09.2017

V případě zájmu nás neváhejte informovat, rádi pro Vás vytvoříme rezervaci ještě před zakoupením voucheru.

Lenka

Dobry den, chtela bych se zeptat, zda mate voly pokoj pro 2 osoby v terminu od 25.7. do 30.7. (pripadne az do 1.8.). Dekuji za odpoved

Hotel Sněžka****

Dobrý den,
můžeme Vám nabídnout termín do 27.7. nebo pak od 28.7.2017.

Lucie Paličková

Dobrý den,
Máte ještě volný dvoulůžkový pokoj v termínu od neděle 16.7.-22.7?
Děkuji,

Hotel Sněžka****

Dobrý den, paní Paličková,

v požadovaném termínu máme volnou kapacitu. V případě zájmu nás neváhejte informovat a my pro Vás vytvoříme předběžnou rezervaci ještě před zakoupením voucheru.

Lucie Karlíková

Dobrý den, mám dotaz zda-li máte volný termín teď v pondělí 17.7. – 20.7. 2017 TJ.pokoj pro dvě osoby 4 noci 5 dní? Nebo i nástup od neděle 16.7. Bohužel zkoušela jsem telefonický dotaz ale nedovolala jsem se. Děkuji za vaši odpověď. Lucie K.

Hotel Sněžka****

Dobrý den paní Lucie,

poptávaný termín máme dostupný od 16.7. pro 2 osoby. V případě vážného zájmu prosím kontaktujte recepci hotelu buď telefonicky nebo emailem :-)

Lucy

Dobry den,
Meli by jste nejaky volny termin v obdobi 26.-30.8. na 4noci pro 2 osoby?

 Dekuji

Hotel Sněžka****

Dobrý den, poptávaný termín je v tuto chvíli dostupný. V případě vážného zájmu o vytvoření rezervace bych Vás ráda požádala o přímý kontakt recepce hotelu.

Martina Gajdosova

Dobrý den ,měla bych zájem o pobyt pro dva + 2 deti na 3 dny 5–7.7. nebo 7.7.-9.7. Je to mozne?

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity Hotels.

V požadovaném termínu nemáme volnou kapacitu ale můžeme Vám nabídnout termín 08. – 10.07.2017.

V případě, že máte o tento termín zájem neváhejte nás kontaktovat, rádi pro Váš vytvoříme předběžnou rezervaci ještě před zakoupením voucheru.

Dana Gajdošová

Prosím, mám zájem o pobyt 2 osoby od 10.7.2017 na 8 dní ,

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity Hotels.

V požadovaném termínu máme volnou kapacitu.

V případě, že máte o tento termín zájem neváhejte nás kontaktovat, rádi pro Váš vytvoříme předběžnou rezervaci ještě před zakoupením voucheru.

Recepce

Michaela

Dobrý den, pokud bych voucher zakoupila pro 1 osobu, lze domluvit místo 2× večeře pro 2, plná penze (tj. + obed) pro 1? Děkuji

Hotel Sněžka****

Dobrý den,

děkujeme za Váš zájem o ubytování v hotelu Sněžka**** Felicity Hotels.

Určitě, rádi Vám vyjdeme tímto způsobem vstříc.

V případě, zájmu nás neváhejte kontaktovat o jaký termín máte zájem.

Recepce

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru