Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Až 100 fotek vyvolaných v rozměru, který si vyberete

4,7 / 5 Lagoon Foto a.s. (5 poboček) Praha - Libeň  (mapa) 1 237 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak objednat zboží
Storno podmínky
Dominika Hanslíková

Dobrý den,
jsem na slevomatu nováček, takže pokud se koupím tento voucher, musím ještě něco doplatit?

Lagoon Foto

Dobrý den, u nás jakmile zadáte objednávku, budete doplácet 39 Kč manipulační poplatek + zvolené poštovné. Pokud budete vyzvedávat zakázku na našich prodejnách, poštovné se neplatí (pouze ten man. poplatek), doručení do Zásilkovny je 49 Kč , kurýrem GLS 90 Kč a kurýrem DPD 110 Kč. R. Beranová

Ivan Švarc

Koupil jsem přes SLEVOMAT a zaplatil voucher na 100 ks fotek 10 × 15. Voucher jsem obdržel a na něm je napsáno, že to není všechno, že musím jednat podle pokynů na voucheru. Ty začínají registrací u vaší firmy. Ta se mně nedaří, protože stále dostávám poznámku, že login nebo heslo je už použité. To je ale nesmysl, protože jsem vystřídal už 100 login a hesel a pořád stejně. Co dělat???

Lagoon Foto

Dobrý den, napište mi na e-mail beranova@lagoonfoto.cz Doporučuji jako login zadat Vaši e-mailovou adresu, tu nemá nikdo a je tedy vyloučeno, že dáváte heslo, které již existuje. Je také možné, že již u nás registraci máte,…, nevím, potřebuji Váš e-mail, abych mohla situaci prověřit. R. Beranová

Fanda Kubíček

Dobrý den, je možné zakoupit voucher na rozměr 10×15 a poté si třeba nakombinovat 50 fotek 10×15 a 50 fotek 9×13? Děkuji

Lagoon Foto

Dobrý den, ano, je to možné, rozměr fotografií si zvolíte v objednávce a do poznámky prosím tento požadavek upřesněte, , R. Beranová

Jarmila Bořecká

Je možné po domluvě prodloužit platnost voucheru až do září? Děkuji za odpověď.

Lagoon Foto

Dobrý den, ano je to možné, ale musíte nám napsat číslo voucheru na beranova@lagoonfoto.cz a já Vám pošlu pokyny, R. Beranová

Jan Zachariáš

Dobrý den,