Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená v hotelu Clarion ve Špindlu: wellness, skvělé jídlo a množství výletů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Termín si zamluvte na e‑mailu reservation.chsm@clarion-hotels.cz nebo na tel. 499 421 080.
- Pokud žádáte ubytování pro více jak 3 osoby, kontaktujte rezervační oddělení hotelu ještě před zakoupením voucheru. Rezervační oddělení prověří kapacitu větších pokojů v požadovaném termínu a bude vás informovat o výši příplatku.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- 1 dítě do 2 let zdarma
- 1 dítě od 3 let do 11 let včetně má ubytování s polopenzí a vstupem do wellness za příplatek 150 Kč / noc (bez nároku na masáž).
- 1 dítě od 12 let má slevu 50 % z ceny voucheru.
- Do pokoje je možné umístit maximálně 1 přistýlku, nebo 1 dětskou postýlku (nejsou možné obě tyto varianty zároveň).
- Domácí mazlíčci: 400 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
máte prosím volno v termínu 28.8.-31.8.2017 pro 2 dospělé a jedno dítě
8 let?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Ve Vámi vybraném termínu je pobyt možný.
Dobrý večer, plánujete podobnou nabídku i na měsíc září 2017? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Uvedený balíček je platný jen do konce srpna. V září si můžete vybrat některý náš pobytový balíček. S pozdravem Lenka Umlaufová – rezervační oddělení
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li máte volný dvojlůžkový pokoj v termínu od 13.8 do 16.8. Děkuji Kubová
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Ve Vámi vybraném termínu je pobyt možný.
Dobrý den, máme zájem o 6-ti denní pobyt v termínu od 14.8. Máte, prosím, volnou kapacitu pro 2 dospělé osoby? Děkuji.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Ve Vámi vybraném termínu je pobyt možný.
Dobrý večer,je možný pobyt pro dva dospělé od 7.8.-9.8.děkuji za odpověď
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Ve Vámi vybraném termínu je pobyt možný.
Dobrý den,
chtěl bych se vás zeptat jestli máte volný dvoujlůžkový pokoj v termínu
11.8. – 13.8.2017? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Ve Vámi vybraném termínu je pobyt možný.
Dobry vecer. Chtela bych se zeptat, jestli mate volny pokoj od 22.8.do 24.8.Pro 2 dospeli a dve deti 7 a 11 let.Dekuji za odpoved.L.K.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Ve Vámi vybraném termínu Vám můžu nabídnout 2× dvoulůžkový pokoj (vedle sebe nebo naproti sobě). Celková obsazenost 2lůžkového pokoje s přistýlkou jsou max. 3 osoby včetně dětí. Větší a rodinné pokoje už jsou bohužel vyprodané. Pro děti by tedy bylo třeba také zakoupit 1× voucher.
Dobrý večer, chtěla bych se zeptat zda máte ještě volné pokoje v termínu 7.8. nebo 8.8 na 3dny/2noci pro dvě dospělé osoby a 2 děti(12let a 4,5roků). jedná se o nabídku na Slevomatu. Děkuji moc za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu
Špindlerův Mlýn ****. Ve Vámi vybraném termínu Vám můžu nabídnout 2×
dvoulůžkový pokoj (vedle sebe nebo naproti sobě). Celková obsazenost
2lůžkového pokoje s přistýlkou jsou max. 3 osoby včetně dětí.
Větší a rodinné pokoje už jsou bohužel vyprodané.
Pro děti by tedy bylo třeba také zakoupit 1× voucher.
Dobrý den,
chci se zeptat, jestli máte volný víkendový pobyt od
4. 8. –6. 8. 2017, s oddělenými postelemi.
Děkuji Hoffmanová
Dobrý den paní Hoffmanová,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn
****. V uvedeném termínu ještě máme volné pokoje.
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda mate voly pokoj pro 2 osoby v terminu od 25.7. do 30.7. (pripadne az do 1.8.). Dekuji za odpoved
Dobrý den, děkujeme zájem o ubytování na Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Bohužel v uvedeném termínu už nemáme volné pokoje. S pozdravem – Lenka Umlaufová – rezervační oddělení.
Dobrý den, rádi bychom k vám přijeli na dva dny v týdnu
7.-13. 8.2017
Máte prosím volno? Už jsme u vás byli a moc se nám u vás líbilo.
Nejraději bychom přijeli 7.8. a na dva /nebo i na tři dny/. Nabídka je
přes Slevomat. Moc děkuji. Lenka Provazníková
Dobrý den, děkujeme za zájem o ubytování na Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Ano v uvedený termín máme ještě volné pokoje. S pozdravem Lenka Umlaufová – rezervační oddělení
Dobrý den, bylo by volné místo pro last minute pobyt 2 dospělích + 1 dítě (2,5) tento týden, od úterý 4.7. do pátku 7.7. nebo od středy 5.7. do soboty 8.7.? Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Vaši poptávku pobytu v Clarion Hotelu
Špindlerův Mlýn****
Je mi líto, ale v termínu 5.7. – 7.7.2017 je náš hotel již bohužel
vyprodán.
S pozdravem Lenka Umlaufová – rezervační oddělení
Dobrý den, máme 2 děti (10 měsíců a 2,5 roku), chceme pouze 1 dětskou postýlku, druhou bychom si dovezli – kolik bychom za dítě připláceli? Nějak to z popisu voucheru nechápu. Děkuji
Dobrý den, za postýlku nepřiplácíte, maximální kapacita dvoulůžkového pokoje jsou však 3 osoby včetně dětí. V případě zájmu o rezervaci pobytu pro 4 osoby neváhejte kontaktovat naše rezervační oddělení.
Dobrý den, pokud bychom chtěli rezervovaný pobyt zrušit(samozřejmě dříve než 7 dní před počátkem pobytu), je možné dostat zpět peníze za voucher? děkuji za odpověď Mgr. J. Musílková
Dobrý den, zrušit nebo změnit rezervaci můžete nejpozději 7 dní předem. Zrušení nahlaste přímo na zákaznické centrum Slevomatu a peníze dostanete zpět. Recepce storno provést nemůže. S přáním pěkného dne Lenka Umlaufová – rezervační oddělení
dobrý den, je možnost pobyt pro tři dospělé osoby?
např: zakoupit poukaz pro dvě osoby a na místě doplatit třetí.
děkuji za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za zájem o ubytování na Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Nabídnout Vám můžeme dvoulůžkový pokoj s přistýlkou. Přistýlka = rozkládací křeslo, 180 cm dlouhé, doporučujeme pro děti do 15 let. Pro 3 dospělé osoby je lepší rezervovat 2 samostatné pokoje. Na přistýlce by třetí osoba doplácela 50 % z ceny voucheru. Kdyby jste chtěli rezervovat 2 pokoje, pak je potřeba zakoupit dva vouchery. S přáním pěkného dne. Lenka Umlaufová – rezervační oddělení
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobrý večer jakou máte nabídku pro pobyt na týden šest nocí pro jednoho zakaznika
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v Clarion Hotelu Špindlerův Mlýn ****. Pobytový balíček můžete s uvedenými službami můžete využít i pro jednu osobu, je ale potřeba zakoupit celý voucher. Slevu pro jednu osobu nemáme.