Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Letní wellness pobyt s polopenzí v srdci Balatonu. Děti do 5,9 let zdarma.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: ověření volné kapacity na tel. čísle: + 36–84 / 310–047, + 36–84 / 319–004 nebo e‑mailem: info@hotelmolo.hu (anglicky, německy nebo maďarsky).
- Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na podpora@slevomat.cz
- Děti do 5,9 let zdarma včetně polopenze a wellness.
- Děti od 6 do 13,9 let 14 € / noc (včetně polopenze a wellness).
- Děti od 14 let nebo 3. dospělá osoba 19 € / noc (včetně polopenze a wellness).
- Domácí mazlíčci: 10€/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 1000 Ft/noc (před hotelem: 15. 5. – 15. 9.: 360 Ft/h (0-24, každý den), 16. 9. – 14. 5. 200 Ft/h (mezi 7:00 – 18:00, Po-Pá))
- Při zrušení rezervace nejpozději 2 dní před dohodnutým termínem voucher zůstává v plné platnosti.
- Při zrušení rezervace v kratší lhůtě než 2 dní před dohodnutým termínem voucher propadá v plné výši.
- Změna rezervace je možná maximálně 1x po dohodě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chci se zeptat zda je volné od 8–10.9.2017? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, paní Andreo,
bohužel tento termín byl na poslední chvíli a hotel je v tuto chvíli zcela
obsazen.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda-li máte volný termín ubytování od 25.9. do 1.10. pro pobyt pro 2 osoby na 3 noci. Předem děkuji za odpověď.
Hezký den, pane Michale,
hotel nabízí volné pokoje na všechny noci v tomto termínu. Pokud si
přejete provést rezervaci, napište mi.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat
Dobrý den, je volný pokoj od 31.8 do 2.9? Děkuji
…
Dobrý den, když si sám rezervuji pokoj v hotelu pak už stačí jen zakoupit Váš voucher? Děkuji
…
Dobry den, mam dotaz na volny termin, a to v terminu 7–10.9.? Dekuji za odpoved :)
Dobrý den,
napsala jsem hotelu dotaz ohledně dostupnosti Vašeho termínu. Jakmile dostanu
odpověď, napíši Vám.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,
hotel nabízí volné pokoje až od 9.9. Pokud byste si přála rezervovat
pokoj, napište mi.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,
ráda bych s kamarádkami vyrazila na prodloužený víkend. Je nás ale 5 a
vouchery jsou většinou pro dvě osoby. Je možné třeba koupit dva a za jednu
osobu doplatit?
Dobrý den,
ano, v tomto případě je možné zakoupit dva vouchery a jednu osobu na
místě doplatit, avšak pokoje hotelu jsou většinou dvoulůžkové. Pokud
byste v hotelu tedy rezervovala pobyt pro 5 osob s tím, že pro 4 uhradíte
pobyt pomocí voucheru a za zbylou pátou osobu doplatíte, je to možné. Jen
třeba zjistit veškeré varianty pokojů, aby to páté kamarádce
vyhovovalo.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
dobrý den, chtěl jssem se zeptat zda máte volný termín v období od 3–6.9.2017
Dobrý den,
stále čekám na odpověď hotelu ohledně dostupnosti Vašeho termínu.
Jakmile dostanu odpověď, napíši Vám.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,
ve Vámi vybraném termíu nabízí hotel volné pokoje. Pokud byste si přál
rezervaci provést, napište mi.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, bylo by volno v termínu od 21.8? Chtěli bysme na týden, dají se koupit 2 vouchery a navázat na sebe. Děti 4 a 10 let, kolik by byl doplatek za ně? Děkuji Kuznikova
Dobrý den, paní Jano,
ohledně dostupnosti termínu Vám napíši až dostanu od hotelu odpověď.
Sčítání voucherů je samozřejmě možné. Děti do 5,9 let zdarma včetně
polopenze a wellness, děti od 6 do 13,9 let 14 € / noc (včetně polopenze
a wellness).
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, paní Jano,
ve Vámi vybraném termínu hotel bohužel volné pokoje nenabízí. Volné
termíny poskytuje až od 2.9.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, měli by jsme zájem o tento pobyt na 4 dny pro dvě osoby
v termínu od 2.9. Mohli by jste se nám zeptat v hotelu.
Děkuji Hanzl
Dobrý den, pane Libore,
jakmile dostanu odpověď hotelu ohledně dostupnosti Vašeho termínu, budu
Vás kontaktovat.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, pane Libore,
hotel nabízí volno od 2.9. Pokud byste si přál rezervaci provést, napište
mi.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, mohla by jste nám prosím provést rezervaci od 2.9. Děkuji Hanzl
Dobrý den, pane Libore,
nyní jsem Vám napsala email, na který mi, prosím, napište potřebné
informace pro vytvoření rezervace.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, měli bychom zájem o tento pobyt na 4 dny. Je v hotelu nějaký volný pokoj pro 2 dospělé osoby v termínu 21–30.8? Děkuji moc za zjištění
Dobrý den, paní Kláro,
jakmile dostanu odpověď hotelu ohledně dostupnosti Vašeho termínu, budu
Vás kontaktovat.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, paní Kláro,
bohužel ve Vámi vybraném termínu hotel volné pokoje nenabízí. Volné
termíny jsou možné od 2.9.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den. Máme zájem o ubytování v hotelu od 28.9. do 1.9. Prosím o rezervaci. Děkuji.
Dobrý den, paní Evo,
nyní čekám na odpověď od hotelu. Jakmile dostanu odpověď od hotelu, budu
Vás kontaktovat.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, paní Evo,
bohužel ve Vámi vybraném termínu hotel volné pokoje nenabízí. Volné
termíny jsou možné od 2.9.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, chtěl bych si zakoupit poukaz na 4 dny.. Ale můžu jen v termínu od 1–9.9… Mohli by jste mi zjistit, jestli tam mají volný pokoj pro dvě osoby…Děkuji
Dobrý den, pane Lukáši,
jakmile dostanu odpověď od hotelu ohledně dostupnosti tohoto termínu,
napíši Vám.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, pane Lukáši,
od 3.9. hotel nabízí volné pokoje. Pokud byste si přál, mohu rezervaci za
Vás vytvořit.
S přáním hezkého dne, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den. Je volný termín pro dva dospělé a dvě děti (1, 3) v termínu od 7. 9. do 9. 9. 2017? Petr S.
Dobrý den, pane Petře,
nyní čekám na odpověď hotelu ohledně dostupnosti Vašeho termínu. Jakmile
od hotelu dostanu odpověď, napíši Vám.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, pane Petře,
ve Vašem termínu hotel nabízí volný pokoj. Každý pokoj zahrnuje
dvoulůžko s možností přistýlky. Pokud byste si přál provést rezervaci,
napište mi :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,chci se zeptat jestli je na pokojích klimatizace,nebo čím jsou pokoje vybaveny v případě vysokých teplot. Děkuji
Dobrý den,
hotel bohužel není klimatizován.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den měla bych zájem o pobyt v hotelu Molo a chtěla bych se zeptat zda by byl volný termín 25.-27.8. 2017. A bylo by to pro 8 lidí. Děkuju
Dobrý den, paní Veroniko,
napsala jsem nyní hotelu dotaz ohledně dostupnosti Vašeho termínu. Jakmile
dostanu odpověď, budu Vás kontaktovat.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,
v hotelu je nejbližší dostupný termín od 3. září na 2–3 noci. Pokud
byste si přála rezervovat termín, kontaktujte mne.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobry den, mela bych vazny zajem o tuto nabidku, psala jsem email jak primo do Hotelu Molo, tak i vam na podpora@slevomat.cz, avsak ani z jedne strany zadna odezva. Chtela jsem se informovat, zda jsou jeste volne terminy v poslednim srpnovem tydnu pro dve osoby..? dekuji mnohokrat, s pozdravem Petra
Dobrý den,
v hotelu je nejbližší dostupný termín od 3. září na 2–3 noci. Pokud
byste si přála rezervovat termín, kontaktujte mne.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je v hotelu ještě volný pokoj pro 2 osoby
v termínu 14.8–17.8.? Děkuji.
…
Dobrý den, prosím je volný pokoj v termínu 22–24.8. pro dva dospělé a dvě děti 8 a 10 let? Děkuji Hrubá
…
Dobrý den. Potřebovala bych pomoc s rezervací weelness pobytu v Hotelu
Móló v Maďarsku. Woucher už mám zaplacený a jestli by bylo možné a byl
by volný termín ještě v období od 29.8. 2017 do 31.8.2017 pro
2 dospělé osoby a jedno dítě ve věku 2,5 roku. Bylo by to na jména Ivana
Pelikánová a Pavel Pelikán, jméno dítěte je Aleš Kocourek.
Děkuji mockrát za odpověď.
S pozdravem a přáním hezkého zbytku dne.
Ivana Pelikánová
Dobrý den, paní Pelikánová,
v tomto termínu je v hotelu volno. Již jsem Vám napsala email, napište mi
do něj, prosím, kód voucheru, abych jej mohla hotelu zaslat pro potvrzení
rezervace :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den , chtěla bych se zeptat jestli je možné využít tuto nabídku dříve než je napsané např 18.8–20.8. Pokud ne tak jestli by bylo volné od 25.8–27.8 děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Martino,
jakmile dostanu odpověď od hotelu, hned Vám napíši. Voucher je možné
uplatnit až v době jeho platnosti, tedy od 21.8.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Ještě jednou dobrý den, paní Martino,
ve Vámi vybraném termínu je hotel bohužel obsazen.
Hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je v hotelu výtah do pokojů, manžel má omezenou
pohyblivost, děkuji za odpověď.
Pěkný den
Renata Handlová
Dobrý den, paní Renato,
jakmile dostanu odpověď od hotelu, budu Vás kontaktovat.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Ještě jednou dobrý den, paní Renato,
v hotelu je klasický výtah s výstupem na každém patře, avšak pokoje
nejsou od výtahu daleko.
Hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobry den,
bylo by,prosim,jeste volno pro dva dospele a miminko v terminu 28.8.-30.8.?
Dekuji
Dobrý den, paní Andreo,
omlouváme se za pozdní odpověď. Nyní čekám na odpověď od hotelu. Budu
Vás následně kontaktovat.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Ještě jednou dobrý den, paní Andreo,
dostala jsem odpověď od hotelu a ve Vámi zvoleném termínu mají volno.
Napište mi, prosím, co nejdříve, pokud si budete přát udělat
rezervaci.
Hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobry den,
Prosim o provereni jeste jednoho terminu a to 25.-27.8., pro dva a rocni
miminko.
Dekuji
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možný 4-lůžkovy pokoj – s voucherem pro 2 + 3.osoba za 19eur/noc a 13-lete dítě 14eur/noc..nebo poslední 2 budou za stejných podmínek bydlet na dalším pokoji??? Predpokladam, že i pro tyto dvě osoby je cena za ubytování, polopenzi, wellness a vůbec vše jako pro „voucherove“ osoby.. Děkuji
Dobrý den, paní Moniko,
omlouváme se za pozdní odpověď. Čekám na odpověď od hotelu a pak Vám
hned napíši. Ano, i doplacené osoby bez voucherů budou mít v ceně pobytu
polopenzi i wellness :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, byl by prosím volný termín pro dvě osoby od 11.8.-13.8.? Děkuji za pomoc.
Dobrý den, paní Šťastná,
hotelu jsem nyní napsala email ohledně dostupnosti Vašeho termínu. Napíši
až dostanu odpověď od hotelu.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, paní Šťastná,
dostala jsem odpověď od hotelu, že ve Vašem termínu mají volné 3 pokoje.
Bohužel nemohou zaručit, zda budou volné i v nadcházejících dnech, proto
pokud chcete provést rezervaci, napište mi a já Vám pokoj zarezervuji.
Přeji hezký večer, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den.
Vouchery mám koupené,ale s hotelem komunikace otřesná.Již
24.6.2017 manžel zamlouval pobyt od 21.8.-25.8. pro dva dospělé a
1 dítě/mluví maďarsky/ a stále žádný potvrzující e mail o rezervaci.
Vždy když voláme,chtějí pokaždé poslat čísla voucherů znovu
a znovu.
Dobrý den, paní Gáborová,
tyto komplikace mne mrzí. Již jsem napsala email hotelu, abych se ujistila,
zda Vaše rezervace je v pořádku a zda si poznamenali kódy Vašich
voucherů. Jakmile obdržím odpověď, budu Vás kontaktovat.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Ještě jednou dobrý den, paní Gáborová,
od hotelu jsem dostala odpověď, že s Vaší rezervací počítají, email od
Vás s kódy voucherů obdrželi.
Přeji hezký den a užijte si pobyt :)
Monika, Slevomat.cz
Teď mi přišlo potvrzení o rezervovaném termínu,ale pobyt jsme měli od 21.8.-25.8. a na potvrzení je na obouch stejné 21.8.-23.8.
Dobrý den, paní Gáborová,
mrzí mne tyto komplikace v komunikaci s hotelem. Hotelu jsem opět napsala
email, aby chybu napravili a potvrdili Vám celý Váš termín pobytu. Pokud
byste od nich do dvou dnů nedostala potvrzovací email, napište mi. Snad již
bude vše v pořádku.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, paní Gáborová,
dostala jsem odpověď od hotelu, že Vám dnes ráno zaslali potvrzení
rezervace pro celý termín pobytu. Již by mělo být vše v pořádku :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Děkuji za pomoc. Už je vše v pořádku. Přeji hezký den.
Jsem ráda, že je již vše v pořádku.
Mějte se krásně :) Monika, Slevomat.cz
Dobrý den. I já bych poprosil o pomoc při rezervaci, kdy na základě možností zakoupíme vyucher. Měl bych zájem o pobyt termínu od 24.8.2017–27.8.2017, dva dospělí a dvě děti (pět let a půl roku). Byla by možnost zjistit obsazenost? Děkuji Martin Žídek.
Dobrý den, pane Martine,
hotelu jsem již dotaz ohledně Vašeho termínu napsala. Jakmile dostanu
odpověď, ihned Vám napíši.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Ještě jednou dobrý den, pane Martine,
ve Vámi vybraném termínu bohužel v hotelu nejsou volné pokoje.
K dispozici by mohly být ještě pokoje v termínech 21.-24.8. nebo
11.-14.9.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, je pobyt v tomto hotelu vhodný pro osobu na invalidním vozíku?
Dobrý den, paní Skybová,
odpověď od hotelu jsem ještě nedostala. Napíši Vám ihned, jak budu
vědět více. Prosím o strpení. Děkuji.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Ještě jednou dobrý den, paní Skybová,
z hotelu jsem dostala odpověď, že hotel bohužel není zařízen pro
bezbariérový přístup.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, byl by volny nějaký termin v obdobi od 1.8– 13.8. Na 3 dny? 2 dospělý a jedno dítě 9 let. Děkuji
Dobrý den, paní Němčíková,
ještě čekám na odpověď od hotelu ohledně dostupnosti termínu, následně
Vás budu kontaktovat. Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, paní Němčíková,
v hotelu by byl volný termín 6.-9.8. Budete-li si přát rezervovat pokoj,
kontaktujte mne :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,prosím o pomoc při rezervaci,pobyt pro dva,4 dny(3 noci)21.8.-24.8.vocher jsme ještě nezakoupili.Děkuji Hradilová.
Dobrý den, paní Hradilová,
stále ještě čekám na odpověď hotelu ohledně Vašeho termínu. Jakmile
dostanu odpověď, obratem Vás kontaktuji. Přeji hezký den, Monika,
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Hradilová,
dostala jsem odpověď od hotelu, že ve Vašem termínu jsou ještě volné
pokoje. Budete-li si přát rezervaci provést, napište mi :)
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den,tak prosím o rezervaci,pokoj pro dva,termín 21.8.-24.8.Děkuji.Hradilová.
Dobrý den, pokud pojedu s detmi 4 a 10mesicu. Budu neco doplácet?dekuji mala
Dobrý den, paní Zdeňko,
děti do 5,9 let jsou zdarma včetně polopenze a wellness. Přeji hezký den,
Monika, Slevomat.cz
Dobrý den, mam deti 2,7 let a 5 let, a dva dospělí, na 4 dní, kolik budeme doplácet za deti?
Dobrý den, děti do 5,9 let jsou zdarma včetně polopenze a wellness. Hezký den, Tereza, Slevomat.
Dobrý den, byl by volný pokoj od 11.9 na 3 noci tj do 14.9?
Děkuji
…
Pomoc při rezervaci 2.dospělé osoby od pátku 25.8 – 27.8.2017..díky za info
Dobrý den, pane Radime,
hotel v tomto termínu nabízí volné pokoje. Pokud máte o rezervaci zájem,
napište mi a pokoj Vám zarezervuji. S přáním hezkého dne, Monika,
Slevomat.cz
Dobrý den, je možné zakoupit a sečíst 2 vouchery a rezervovat pobyt
rovnou na 8 dní?
Děkuji
Dobrý den,
sčítání voucheru je možné.
Přeji hezký den,
Domča
Dobrý den. Prosím o pomoc při rezervaci, termín 28.8. – 30.8.2017 pro 3 dospělé a 1 dítě (12 let ). Děkuji.
Dobrý den, v hotelu je tento termín volný, avšak v každém pokoji je pouze jedno dvoulůžko + jedna postel navíc, ve Vašem případě by se tedy doporučovaly 2 pokoje. Pokud byste o rezervaci měl zájem, co nejdříve mi napište. S přáním hezkého dne, Monika, Slevomat.cz
Dobrý den. Prosím o pomoc v rezervaci. Termín 26.8 – 29.8. pro 2 dospělé a 1 dítě ( 9 let ). Děkuji.
Dobrý den, paní Margarito,
dostala jsem odpověď od hotelu, že od 21.8. mají v hotelu volné pokoje.
Pokud máte o rezervaci zájem, napište mi a já Vám pokoj zarezervuji.
S přáním hezkého dne, Monika, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu od 12.9.- 16.9.2017 ? Děkuji
Dobrý den, paní Romano,
v hotelu jsou volné pokoje až v posledním zářijovém týdnu.
Přeji hezký den, Monika, Slevomat.cz