Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejné firmy.
Odpočinek a výlety v hotelu s panoramatickým výhledem na Špindlerův Mlýn
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Před zakoupením voucheru si můžete ověřit dostupnost volného termínu na e‑mailu sales@hotelklik.cz nebo telefonicky na 499 433 242.
- Termínová varianta:Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Děti do 2,9 let jsou zdarma bez nároku na lůžko a stravu
- Další osoba na pokoji s přistýlkou včetně stravy:
- 2 noci: 800 Kč
- 3 noci: 1000 Kč
- 4 noci: 1200 Kč
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/ noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/ auto/ noc
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá.
- Termínová varianta:Změna rezervace je možná nejpozději 8 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máte prosím ještě volný termín pro dvě osoby mezi 2.- 6.10.? Děkuji
Hezký den, chtěla bych se informovat zda máte volný termín od 29.9 –
1.10. Pro dva dospělé a jedno osmileté dítě.
Děkuji Bartošová
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na volné termíny v měsíci říjnu pro variantu
balíčku 3 dny / 2 noci za 2 390 Kč.
Děkuji Vesecká
Jak daleko je akvapark?
Děkuju, Martino. A jak by to bylo cenově? Tři osoby v apartmanu?
Dobrý den, paní Kotková,
další osoba na pokoji s přistýlkou včetně stravy:
2 noci: 800 Kč
3 noci: 1000 Kč
4 noci: 1200 Kč
Baru ze Slevomatu
Ješště dodávám termín – 3.-5.9. děkuju
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše služby. Ve Vámi vybraném termínu 3.-5.9.17 můžeme nabídnout v hotelu Venuše buď dvoulůžkový pokoj s přistýlkou a balkonem nebo rodinný apartmán ale bez balkonu. V případě zájmu o rezervaci nás prosím kontaktujte na mail sales@hotelklik.cz. Děkuji Martina
Dobrý den, byl by možný třídenní pobyt pro 3 osoby (v apartmánu
s balkonem) a jaká by byla cena?
dekuju
RK
volny termín od 11.-15.9. 2 osoby plus pes s polopenzi pokoj ze socialnim zařizením tv plus wi-fi.......děkuji
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše služby. V termínu 11.-15.9.17 Vám můžeme nabídnout 1× dvoulůžkový pokoj v hotelu Venuše s polopenzí, sociálním zařízením, TV, Wi-Fi . Cena za pobyt 3990,– Kč + ´poplatek za psa 100,– Kč/ den. V případě zájmu o rezervaci nás prosím kontaktujte na mail sales@hotelklik.cz. Děkuji Martina
Dobry den byl by volny termin od 14.7.do 17.7.?
Dobrý den, chci se zeptat zda máte volný pokoj pro dvě osoby v termínu od 17.8.-20.8.? Děkuji
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, co zahrnuje obědový balíček. Děkuji.
Dobrý den, byl by volný 2-lůžkový pokoj v termínu 4. – 6. 8. 2017 ?
Dobrý den, bohužel ve vybraném termínu je již kapacita hotelu plná. Mohu Vám nabídnout termíny od 18.08. Pro přesný termín nás prosím kontaktujte na sales@hotelklik.cz
Dobrý den, co prosím obsahují obědové balíčky? Děkuji, Michaela
Je možné rezervovat 2. lůžkový pokoj v horním patře s výhledem na město?
Máme zájem s manželkou o pobyt na 5 dní (4 noci) v termínu od
13.8.
Děkuji
Frantisek Brandalik
Dobrý den, máte volný termín od 31.7–4.8., 2 dospělí a 2 děti?
Dobrý den, Radko, možnosti hotelu v tomto termínu nejlépe ověřte
společně s recepcí. Tady na ni zasílám kontakt:
Hotel Venuše
Horní 23, Špindlerův Mlýn
www.hotelklik.cz/cz/hotel/17/Hotel…
sales@hotelklik.cz
+420 499 433 242
Dobrý den,
máte prosím volné ubytování v termínu 20.7.-23.7. pro 2 dospělé a
2 děti (6 let a 1 rok)? Děkuji za odpověď. Novotná
Dobrý den, byl by volný termín od 28.7. do 30.7.2017 ? Děkuji. Dan
Dobrý den, ve vybraném termínu máme hotel již plně obsazen. Mohu Vám nabídnout srpnové termíny.
Je možno změnit dny rezervace a pokud ano jak dlouho před nástupem je
možno?
Děkuji
Chci koupit na 3–5.9 ale možná to budeme muset posunout na 4–6.9
Dobrý den, pobyt je možno změnit 8 dní před rezervací. Poté již musí být termín jasně daný, a v případě nenastoupení na pobyt voucher propadá. S pozdravem Gabriela
Dobrý den, máte nějaké volné termíny prvních 14 dní v srpnu? Děkuji Horčičková
Dobrý den,
více méně ještě máme volno jakkoli v srpnu. Pro rezervaci nás prosím
kontaktujte na sales@hotelklik.cz .
S pozdravem Gabriela
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu
23.7.-27.7.2017?
Moc děkuji za odpověď.
Pavla Olšáková
Dobrý den,
ve Vámi vybraném termínu máme ještě volné ubytovací kapacity. Pro
rezervaci nás prosím kontaktujte na sales@hotelklik.cz .
S pozdravem Gabriela
dobrý den volný termín pro 2 dospělí+ 2 děti 4 a 7 let od cca 22–30.7,2017 na 5–6 dní.Děkuji za info
Dobrý den,
ve Vámi vybraném termínu máme ještě volné ubytovací kapacity. Pro
rezervaci nás prosím kontaktujte na sales@hotelklik.cz .
S pozdravem Gabriela
Dobrý den, je sauna v ceně pobytu?
Dobrý den, sauna není v ceně pobytu.
Dobrý den, je možno se u vás stravovat bezlepkově? Děkuji. Jitka
Dobrý den,
byl by volný termín od 20.7. do 23.7.2017 ? Děkuji
Dobrý den,
ve Vámi vybraném termínu máme volné ubytovací kapacity. Pro rezervaci nás
prosím kontaktujte na email sales@hotelklik.cz nebo
telefonicky +420 499 433 242. S pozdravem Gabriela
Dobry den chtela jsem se zeptat proc se neda vase nabidka vyuzit v terminu 4.-9.7.2017… zaujala nas Vase nabidka ale chceme jet presne v tomhle terminu :(…Dekuji Novotna..
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den prosím vás měli bychom zájem o pobyt na tři dny pro dva jak je ten balíček za 2390 kč. Máte ještě volný termín?
upřesním termín který by se nám hodil 19.8–21.8. Děkuji