Dobry den, mam zaplaceny voucher bankovnim prevodem, ale neprislo mi zadne
potvrzeni, takze nevim jestli to plati… dekuji za odpoved
Slevomat.cz
Dobrý den, platba bankovním převodem trvá několik pracovních dní.
Vaší platbu tak zřejmě obdržíme až v pátek, nebo příští pondělí.
Jakmile Vaše platba dorazí na náš účet, tak Vám pošleme vouchery. Hezký
den, Tereza, Slevomat.
Monika
Dobrý den,
měli byste tu uvést, že restaurace je až do 9.7.2017 zavřená. Chtěla
jsem si poukaz koupit a využít v sobotu. Naštěstí jsem tak neučinila.
Wasabi Sushi
Dobry den,
o uzavreni kvuli akcim jsme vas slusne informovali a nabídli nahradni
termin…
Dadýs Hurychová
Dobrý den,
šla by polévka vyměnit za polévku tom yam.
Děkuji
Wasabi Sushi
Dobry den,
s doplatkem za polévky to mozne je.
Pri objednavce vsak prosim o vcasne informováni.
Jakub
Dobrý den, zakoupím voucher na 44 ks, vezmu si sushi s sebou. Je možná
výměna – místo dvou polévek přidat pár kousků sushi navíc? Děkuji za
odpověď.
Jirka
Dobry den, je mozne prijit na obed s malym pejskem?
Wasabi Sushi
Dobrý den,
ano možné to je
Anna
Dobrý den, je možné vyměnit druh maki? Například místo okorky dát
avokádo?
Děkuji Anna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, mam zaplaceny voucher bankovnim prevodem, ale neprislo mi zadne potvrzeni, takze nevim jestli to plati… dekuji za odpoved
Dobrý den, platba bankovním převodem trvá několik pracovních dní. Vaší platbu tak zřejmě obdržíme až v pátek, nebo příští pondělí. Jakmile Vaše platba dorazí na náš účet, tak Vám pošleme vouchery. Hezký den, Tereza, Slevomat.