Dobrý den, koupila jsem dárek k Vám na wellnes a je nevhodný, dá se
voucher stornovat? Předem děkuji za odpověď.
Sportovní klub Véska
Dobrý den,
tuto situaci musíte probrat přímo se Slevomat.cz jelikož jste voucher
platila jim.
Doporučujeme kontaktovat jejich zákaznické centrum.
S pozdravem
Hotel S-PORT
Jan Pospíšil
Dobrý den, chci se zeptat: Musí být člověk u vás ubytován aby mohl
voucher uplatnit?
Sportovní klub Véska
Dobrý den,
ne není to nutné. Wellness a bazénová hala jsou dostupné i pro
veřejnost.
V případě dalších dotazů kontaktujte přímo recepci hotelu na tel.
čísle 585 11 00 11.
Děkuji
S pozdravem Recepce Hotelu S-port
Jiří Kolář
Dobrý den, chci se zeptat: ty dvě hodiny jsou privátní nebo je tam
veřejnost. A vstup do vířivky je v plavkách nebo bez. Díky.
Sportovní klub Véska
Dobrý večer, v rámci balíčku 2 hodiny wellness nejsou privátní.
Bezplavková zóna je pouze ve wellness. Vířivka je součástí bazénové
haly /vstup v plavkách/.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, koupila jsem dárek k Vám na wellnes a je nevhodný, dá se voucher stornovat? Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
tuto situaci musíte probrat přímo se Slevomat.cz jelikož jste voucher platila jim.
Doporučujeme kontaktovat jejich zákaznické centrum.
S pozdravem
Hotel S-PORT