Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Jaro u termálů v Tatrách: pobyt pro páry i rodiny na 3 nebo 4 dny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Ověření dostupných kapacit a rezervace provádějte předem na tel. čísle: +421 903 473 333 nebo mailem na sanktjohann@sanktjohann.sk
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko se snídaní: zdarma
- jedno dítě do 11,9 let: ubytování zdarma (doplatek za polopenzi: 10 € / noc)
- zapůjčení dětské postýlky: zdarma
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den,
Mate prosim Vas volny izbu pre 2 osoby (10.3–12.3)?
Vopred dakujem za Vasu odpoved,
S pozdravom, Bodorova
Dobrý deň pani Bodorová,
ďakujeme za Vašu správu.
V termíne 10.-12.3. máme k dispozícii dvojlôžkovú izbu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať.
Prajeme Vám krásny deň
Dobrý den, máte volný termín pro 2 osoby na 2 nebo 3 noci v období 22.-27.2.? Děkuji
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu.
Voľnú izbu máme v rozmedzí 25.2.-1.3. Ospravedlňujeme sa, ale
v termíne 23.-25.2, sme už plne obsadení.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať.
Prajeme Vám krásny deň
Dobrý den,
měli bychom zájem o pobyt ve Vašem penzionu v termínu 1.2 až
4.2. Rezervační systém slevomatu tento termín neumožňuje rezervovat. Je
možné se na tomto termínu s Vámi domluvit individuálně?
Děkuji za odpověď,
Hana Vondrová
Dobrý deň pani Vondrová,
ďakujeme za Vašu správu. 1.-2.2. sme už plne obsadení, preto pobyt nebolo
možné rezervovať.
Ako alternatívu Vám môžeme ponúknuť pobyt v termíne 2.-5.2.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať.
Prajeme Vám krásny deň
Dobrý večer, chtěl bych si koupit b 1 voucher na 4 dny a 3 noci.
Prosím kolik by byl doplatek pro 2 děti – 5let (bez nároku na lůžko) a
11 (na přistýlce)let prosím?
Děkuji.
Dobrý deň pán Kučera,
ďakujeme za Vašu správu.
Doplatok za jedno dieťa činí 10 eur/noc (ubytovanie s polpenziou). Doplatok
za druhé dieťa činí 20 eur/noc (ubytovanie s polpenziou)
Zabezpečili by sme pre Vás trojlôžkovú izbu s prístelkou. Prístelka má
klasický matrac a rošty, kvalita takmer ako u klasickej postele.
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať.
Prajeme Vám krásny deň
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat jestli k Vám do penzionu může i malý pejsek.
Děkuji za odpověd
Zýtová
Dobrý deň pani Zýtová,
ospravedlňujeme sa, ale pobyty s domácimi miláčikmi nie sú možné.
Ďakujeme Vám za pochopenie.
Prajeme pekný deň.
Dobrý den,
měla bych zájem o termín 10.3.-13.3.2018,máme jedno dítě které má
9 let a druhé dítě 15 let. Chtěla bych se zeptat jestli byste pro nás
čtyři v daném terminu měli volný pokoj , dále bych vás poprosila
o cenovou kalkulaci .A jestli bych měla tedy zakoupit 1 voucher a
zbývající doplatky za děti zaplatit na místě nebo předem?.Předem moc
děkuji za odpověď.
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu.
V požadovanom termíne máme k dispozícii štvorlôžkovú izbu, ktorá
pozostáva z dvoch izieb, v jednej je manželská posteľ, v druhej dve
oddelené lôžka.
Postačí zakúpiť jeden voucher, doplatok za 1. dieťa (9r.) činí
10 eur/noc (ubytovanie s polpenziou); doplatok za druhé dieťa činí
29,5 eur/noc (ubytovanie s polpenziou).
V prípade akýchkoľvek otázok nás prosím neváhajte kontaktovať.
S úprimným pozdravom a prianím príjemného dňa,
Tomáš Macko
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Kde je „Hodnocení podniku“? Nemáte?? Děkuji
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu správu.
Samozrejme, ako každé zariadenie disponujeme hodnotením.
Hodnotenie podniku nájdete po zadaní názvu penziónu do vyhľadávacieho okna.
Prajeme Vám krásny deň :)