Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Jízda v novém Ferrari 458 Italia nebo v Lamborghini Gallardo vč. paliva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Termín jízdy si domluvte předem na prostřednictvím online rezervačního formuláře, nebo na tel. 702 840 841.
- Z kapacitních důvodů doporučujeme rezervaci co nejdříve.
- Termíny pro jednotlivá města naleznete na webu.
- Vouchery lze sčítat pro delší projížďku.
- Zní to neuvěřitelně, ale i vaše ratolesti si mohou zařádit Ferrari nebo Lamborghini.
- Za menší poplatek se mohou povozit ve zmenšených verzích Ferrari a Lamborghini (na fotky mrkněte v galerii). Děti tedy rozhodně vezměte s sebou, nudit se nebudou!
- Rezervaci je možné stornovat nejpozději 48 hodin před dohodnutým termínem, jinak voucher propadá.
- V případě nepříznivých povětrnostních podmínek (déšť, sníh, atd.) si provozovatel vyhrazuje právo změny rezervovaného termínuna termín náhradní.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak bude po zaplacení probíhat
doručení poukazu ? zda přijde na mail, či přímo domů.
děkuji
Dobrý den,
věk 10 let není problém?
Svadbíková
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. Věk 10 let pro spolujezdce není problém, pokud
však dítě nesplňuje požadavky viz odkaz, je nutné, aby jste na jízdu
vzali vlastní podsedák http://www.rozhlas.cz/zelenavlna/motoporadna/_zprava/dvanact-let-pro-deti-na-prednich-sedadlech-je-minulost--656633.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Dobrý den,
omlouvám se, ale … sekla jsem se v jeho výšce. Je problém 197 cm?
Děkuji
Vraná
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. 197 cm by neměl být problém, auta jsou
dostatečně prostorná.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Dobrý den,
ráda bych zakoupila poukaz pro anglicky mluvícího řidiče. Nebude problém
s komunikací ze strany instruktora? Dále bychom přijeli na daný zážitek
ze zahraničí – jaká je záruka v případě zrušení termínu na
poslední chvíli ze strany poskytovatele? Dojde v takovém případě
k navrácení peněz či prodloužení platnosti o rok?
Předem děkuji za odpověď.
Kateřina
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. S komunikací v angličtině nebude ze strany
instruktora problém. Doporučujeme však tento požadavek uvést do poznámky
k rezervaci. V případě velmi špatného počasí je možné, že se jízdy
můžou rušit až v den konání akce, není však problém ohledně
domluvení nového termínu a prodloužení poukazu.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Dobrý den, chci koupit příteli jízdu, která by měla být v Brně, nikde jsem ale nedohledala aspoň fotky, jak terén vypadá…můžete mi prosím napsat jak je fit4all areal velky? Nebo jako jízda bude vypadat? děkuji
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. V areálu fit4all je pouze startovní místo a dále
jízda probíhá po dálnicích a okresních cestách. Kontaktujte nás prosím
na e-mail info@sportdrive.cz,
zašleme Vám trasu k náhledu dle vybraného poukazu.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Dobrý den,
mám trochu nestandardní dotaz. Měla bych zájem o zakoupení varianty na oba
vozy – 2× 30 min. Manžel má ale 190 cm, vejde se do obou vozů? :)
Je pak možnost jet
Předem děkuji
Vraná
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. Výška 190 cm není problém, v obou autech je
dostatek prostoru.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Dobry den,
Jak je zaruceno, ze pojedu pozadovamym typem auta a ne jinym ?
Diky
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. Naše společnost je vlastníkem obou vozů, které
inzeruje – tedy Ferrari 458 a Lamborghini Gallardo. Po zakoupení poukazu si
vytváříte rezervaci přímo na našich stránkách, kde je nutné zvolit
vůz, ve kterém chcete jízdu uskutečnit. Není tedy možné, aby jste
uskutečnil jízdu v jiném voze, než na který si vytvoříte rezervaci.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
přítel byl z jízdy nadšený, ale dost mě mrzelo, že jsem mu koupila voucher v podobě dárkového balení, které jsme museli nakonec před jízdou odevzdat což nemáte nikde uvedené. Uvádějte prosím pravdivé a kompletní informace. Kdybych to věděla, tak bych se na dárkové balení vykašlala. Navíc nás mrzí, že záznam nebyl natočen po celou dobu jízdy. Jinak zážitek byl pěkný.
Dobrý den,
děkuji za zaslané informace. Poukaz ze slevomatu stačí předložit, pokud ho od Vás hosteska vybrala, tak se moc omlouvám. Kontaktujte nás prosím na e-mail info@sportdrive.cz a situaci vyřešíme.
S přáním pěkného dne
Utěšený