Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Tropický ráj Miami Beach: letenka, 7 nocí v hotelu a průvodce pro malou skupinu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od obdržení voucheru kontaktujte CK na mailu booking@wisnar.cz nebo tel. 739 367 502. Nahlaste jména, data narození, adresu, telefon a kódy voucherů.
- CK vám pošle smlouvu, kterou podepište a zašlete obratem zpět.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Dítě cestuje za cenu voucheru.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu a před uzavřením smlouvy s CK. V době kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat.
- Po podpisu smlouvy se storno řídí VOP CK Wisnar.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den jak se postupuje v případě nevpuštění do U.S.A? Řešili jste už tento problém někdy?
Dobrý den paní Lucie,
zatím jsme takový problém neřešili. Naši klienti byli zatím
zodpovědní – přihlásili se jen ti, co věděli že nemají žádný
„vroubek“ a nic jim nebrátní pro vstup do USA.
Pěkný den přeje team CK WISNAR
Dobrý den, upřímně občas si tu v diskusi pod pěknými nabídkami připadám jako exot a obdivuji Vaší trpělivost. Také si umím koupit akční nebo chybovou letenku, hotel za super cenu a Lonely Planet do kabelky, ale přijde mi směšné s tímto porovnávat Váš produkt. Měla bych ale dotaz k letenkám. Bude možné si pro let vybrat konkrétní preferovanou aerolinku? Můžete mi prosím sdělit, jaké má průvodce zkušenosti s danou destinací? Děkuji.
Dobrý den paní Petro,
vzhledem k tomu, že vždy letí celá skupinka společně s průvodcem, není
možné, aby si každý klient vybral leteckou společnost , tuto vybere CK tak,
aby let byl v souladu s programem zájezdu. Můžeme Vás ubezbečit, že se
bude jednat o renomovanou leteckou společnost a zkušeného průvodce.
Přejeme pěkný den, team CK WISNAR
Za 35.000 jen letenka a ubytování? Bez stravy a vstupů…to snad
nééé…Párkrát jsem tam již byl, tak jsem trochu v obraze…Za ty prachy
je týden v Karibiku s all inklusive…
A toto je ještě ve Slevomatu??? Děláte si legraci?
Dobrý den pane Kloučku,
v podstatě se všechno dá udělat levně 😉, hlavně pokud nevyžadujete
služby … levně se dá postavit i dům, pokud si ho postavíte sám… Na
Kubě si dokonce umí sami smontovat i auto… Pokud si doma uvaříte sám,
taky Vás to vyjde levněji než v restauraci. Také kávu můžete pít jen
tu, co si připravíte doma, bude jistě levnější než v Costa Coffe. CK
poskytují služby, platí daně, zaměstnance, reklamu, pojistky…
Zdraví team CK WISNAR
Dobrý den, asi jsme se špatně pochopili, myslela jsem jakou formou bude strava jestli polopenze, all inclusive… Pokud tedy je strava v hotelu zajištěna.
Dobrý den paní Báro, jak jsme Vám již odpověděli…
Jídlo si každý zajišťuje sám, dle vlastních představ. Možností a
příležitostí ochutnat z široké a pestré nabídky této multikulturní
společnosti bude nespočítaně. Každý bude mít příležit ochutnat
speciality kuchyně kubánské, haitské, karibské, francouzské, španělské,
anglické a či jiné …, podle toho, na co bude mít nastaveny své chuťové
pohárky… Věřte, že výběr je velký😊…, náš znalý průvodce, bude
k dispozici a rád všem poradí co vyzkoušet😊.
Krásný den přeje team CK WISNAR
Dobrý den, jsem jedna z těch, kteří chápou význam služeb cestovních kanceláří :-) a musím uznat, že zájezdy nabízíte velmi lákavé. Jen bych ještě ráda zjistila jak je to s příplatkem, pokud bych jela sólo. Děkuji za odpověď. Renata
Dobrý den paní Renato,
jednolůžkové pokoje jsou pouze na vyžádání a bohužel hotely si za
takové pokoje účtují příplatek. Pokud budete mít zájem, volejte ohledně
tohoto dotazu naše rezervační oddělení tel. 603 564 598, PO-PA 9–17,
kde Vám sdělí bližsí informace.
Přejeme pěkný den, team CK WISNAR
S tou slevou 5% si děláte legraci? Chápu správně, že v ceně je jen letenka, ubytko a „delegát“, který mi řekne to samé, co si během letu můžu přečíst v průvodci Lonely Planet nebo Rough Guide? Letenka stojí 12.000,–, ubytko 10.000,–, průvodce 500,–. Proč bych měl připlácet 13.000,– za „služby“ CK? Pokud si někdo tady zvládne koupit voucher, tak určitě zvládne i nákup letenky a rezervaci ubytka (o koupi průvodce v knihkupectví ani nemluvě) a ušetřených 13t může utratit na místě. Nebo v čem je tady výhoda?
Dobrý den Lukáši,
s radostí Vám můžeme oznámit, že námi nabízený zájezd, je
bezkonkurenčně nejlevnější ve srovnání s nabídkami jiných CK 😊.
Ceny se pohybují až o desetiticíce více.
Jen pro Vaši informaci: zájezdy si kupují lidé, kteří chtějí mít
zajištený komplexní servis, včetně průvodcovských služeb. Vyhovuje jim,
že se nemusí o nic starat, že mají vše zajištěno po organizační
stránce, a také v případě jakýchkoliv nesnází je jim k dispozici
česky mluvící průvodce. Jsou to lidé, kteří netouží poznávat na
vlastní pěst, i když jak píšete, ušetří jisté finanční prostředky.
A právě takoví lidé tvoří klienty CK. Tito lidé netouží poznávat
nová místa na vlastní pěst s knížkou v ruce. Zkušený průvodce jim
poskytne mnohem více informací, než je psáno v knížkách a je připraven
odpovědět na všechny jejich dotazy 😊…
Každý má právo volby… nikoho nenutíme nic kupovat, každý tak činí na
základě vlastní vůle a svobodného rozhodnutí😉…
Zdraví team CK WISNAR
Dobrý den, mohla bych se zeptat jak je to se stravou, už je započítána v ceně voucheru?
Dobrý den paní Báro,
jídlo si každý zajišťuje sám, dle vlastních představ. Možností a
příležitostí ochutnat z široké a pestré nabídky této multikulturní
společností bude nespočítaně. Každý bude mít příležit ochutnat
speciality kuchyně kubánské, haitské, karibské, francouzské, španělské,
anglické a či jiné …, podle toho, na co bude mít nastaveny své chuťové
pohárky… Věřte, že výběr je velký😊…, náš znalý průvodce, bude
k dispozici a rád všem poradí co vyzkoušet😊.
Krásný den přeje team CK WISNAR
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, strava je v ceně zájezdu? Děkuji
Dobrý večer pane Ladislave,
strava není v ceně zájezdu.
Zdraví team CK WISNAR