Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
1denní výlet do Norimberku a místní ZOO s delfináriem s možnost prohlídky města
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Po obdržení voucheru rezervaci potvrďte co nejdříve prostřednictvím rezervačního formuláře.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Při zakoupení termínové varianty nelze voucher stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, jak zajistit pohlazení delfína?
Dobrý den,
ohledně tohoto dotazu se můžete obrátit přímo na norimberskou ZOO přes
kontaktní formulář https://online-service2.nuernberg.de/dodb/kontakt/default.aspx?addressid=%7B6AC253B1-14B0-41CE-BB0F-C9458CE5D40F%7D.
My tuto službu bohužel nezajišťujeme. Děkuji za dotaz.
Dobrý den, jak si rezervovat pohlazení,vyfocení a koupání s delfínem.Předem děkuji za vaši odpověd.
Dobrý den,
ohledně tohoto dotazu se můžete obrátit přímo na norimberskou ZOO přes
kontaktní formulář https://online-service2.nuernberg.de/dodb/kontakt/default.aspx?addressid=%7B6AC253B1-14B0-41CE-BB0F-C9458CE5D40F%7D.
My tuto službu bohužel nezajišťujeme. Děkuji za dotaz.
Dobrý den,mám dvě otázky.
1.pokud si zakoupím dva vouchery je možné na ně vystavit fakturu,abych mohla
čerpat příspěvek z fondu FKSP?
2.když pojedu se synem 11let,musí mít sebou cestovní pas nebo bude stačit
jen,že ho mám zapsaného v občanském průkazu?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, je možné vystavit fakturu abyste mohla čerpat příspěvek z FKSP. Po zakoupení voucheru nám stačí na email info@skytour.cz zaslat fakturační údaje společnosti která Vám bude z FKSP příspěvek hradit a my fakturu vystavíme. Co se týká dítěte 11 let, doporučuji, aby mělo vlastní cestovní pas a nebo občanský průkaz. Dítě zapsané v OP rodiče již bohužel není dostačující.
Dobry den, je moznost se na miste vyfotit za poplatek s delfinem?
Dobrý den, bohužel to možné není, plavání s delfíny v rámci kterého se můžete s delfíny i vyfotit je možné pouze několikrát do roka a to na základě speciální rezervace. Děkuji za dotaz.
Dobrý den,
omlouvám se, že nemohu oslovit dotyčnou osobu, nepodepsala se. Kde jste vzali
3 hodiny rozdílu? Časový rozdíl v programu nevidím téměř 3 hodiny,
ale jen max. 1 hodinu, píšete Plzeň 21.00 hod. CK INTERTRANS příjezd
20.00 hod., cestou tam jsou časy stejné.
Autobus klienty do centra nedopravuje, jedou tramvají s průvodkyní. Klienti
co zůstávají v ZOO, což je cca 80% lidí má tak zázemí v busu před
odjezdem u východu na parkovišti. Zájezdy s dětskou tematikou už jezdíme
hodně let k velké spokojenosti. Mluvíte o 50% rušení odhadem
u solidních CK, já mohu říci jen to, že za 10 let co běží slevové
portály už pár slevových firem krachlo, či zanechalo dluhy vůči klientům
či dopravcům. Určitě se chováme ke klientům a obchodním partnerům lépe
než k firmám co praktikují obchody typu nadsazených cen, jen proto, aby
mohla být poskytnuta fiktivní sleva 20–50%. Jinak já jsem nekritizoval ani
nepochyboval o kvalitě služeb zájezdu (teď už pochybuji), cenu máte po
slevě ještě vyšší, ale o té fiktivní slevě CA, kterou lidem
nabízíte. To celé pod křídly slevového portálu, který se dušoval, že
si to hlídá tak, aby to byla skutečná sleva, ne jen fiktivní sleva.
Na našich stránkách najdete ceny dopravních služeb, pokud jste zvyklý
smlouvat o cenách, u nás nesmlouváme. Arogantní dispečer? Proč lžete?
Níže přikládám text, zde jen krátce shrnutí – mailem jste poptal
dopravu a sdělení ceny, cenu Vám dispečer poslal, napsal jste že
potřebujete nižší cenu, dispečer napsal slušně, že to levněji za vaši
cenu nejde. Pak jste mu napsal, že to berete a že chcete rezervovat, odepsal
vám, že rezervuje. A dále nic, už jste se dále neozval, ani že rušíte
rezervaci!!! Už vám nevěřím pane Romane Vejmolo ani tu kvalitu služeb
!
S pozdravem Kamil Jíša
Doslovný text komunikace pan Homola a pan Kovařík:
Dobrý den,
v době adventu budeme pořádat zájezd pro jednu plzeňskou skupinu a rád
bych Vás poprosit, zda mi můžete udělat cenovou kalkulaci dopravy pro
následující program s autobusem kapacity 46 osob:
Dobrý den,
cena busu cca 17 000,– včetně poplatků a odvodu německé daně. Nabídka
je bez termínu.
Děkuji
Dobrý den,
o pronájem autobusu bych měl zájem. Je volný v termínu 7.12.2016? A je
možné se domluvit na ceně 15.500 Kč?
Dobrý den,
omlouvám se, ale cena z naší strany je cca 17 000,– včetně a snižovat
ji nebudeme. Pokud máte levnějšího dopravce ,tak ho využijte.
Děkuji
Dobrý den,
pokud je autobus stále volný, tak bych měl o něj zájem i za cenu
17.000 Kč. Prosím o případné potvrzení rezervace.
Děkuji.
Dobrý den,
bus je v rezervaci.
Děkuji
Pane Vejmolo, doporučuji se nad sebou zamyslet !
Pan Kovařík očekává omluvu mailem, povahově je to velice klidný a
slušný člověk, to jste přehnal.
Kopie: p. Kovařík, Slevomat.
Doufám, že si to nesmažete.
S pozdravem Kamil Jíša CK INTERTRANS
Dobrý den, nechápu význam tohoto komentáře u naší nabídky. Diskuze pod touto nabídkou slouží především pro dotazy zákazníků k této nabídce a nikoliv k bezplatné reklamě na služby jiných společností. Rozhodně odmítám, že by původní cena nabídky 899 Kč byla nadsazená. Největší přepravní společnost v ČR prodává JEDNOSMĚRNOU jízdenku do Norimberku za cenu 990 Kč, tj. cesta tam a zpět vyjde pouze za dopravu na cenu 1.980 Kč. My v plné ceně 899 Kč nabízíme taktéž dopravu tam a zpět (a to mnohdy přímo pronajatými autobusy této společnosti, ale není to pravidlem) a navíc zkušeného průvodce po celý den, zvýhodněné vstupné do ZOO za skupinové ceny a přepravu od ZOO do centra města naším autobusem. V rámci marketingové časově omezené kampaně tady na portálu Slevomat, jsem se rozhodl tento výlet nabídnout za cenu 649 Kč. Zakládám si na tom, aby služby, které poskytujeme klientům byly co nejvíce prvotřídní a za ty roky mám tým perfektních průvodců, kteří mají dlouholeté zkušenosti v oblasti cestovního ruchu, znají destinaci a mají vlídný přístup k cestujícím. Klienti se přímo na mě mohou obrátit téměř kdykoliv na telefonu, který je uvedený na stránkách www.skytour.cz a v době konání výletu jsem na tomto telefonu zpravidla přítomen vždy k řešení dotazů, apod. Nicméně hodnocení předchozích našich zákazníků si může každý najít mimo jiné i tady na Slevomatu a udělat si obrázek sám. Nedovolím si hodnotit Vaše služby, které jsem nevyužil, ale už jen tento Váš komentář mi přijde neprofesionální. Pokud jste se už rozhodl zveřejnit interní korespondenci, což mi přijde už trošku za hranou, budu na to reagovat, ale pouze velice stručně. Z mé strany byla Vaší společnosti odeslána poptávka po pronájmu autobusu, následně na Vaši cenovou nabídku bylo reagováno dotazem, zda je možné cenu pronájmu snížit. Možné to nebylo a napsali jste, že mohu využít služeb konkurence. O přepravu jsem měl nicméně i po tomto zájem a napsal dotaz, zda je autobus stále k dispozici, načež jste odepsali, že je autobus v rezervaci. Z toho jsem pochopil, že již je v rezervaci a tudíž není k dispozici, toť celé. Vaše odpověď nebyla formulována srozumitelně tak, aby se dalo pochopit, že jste mi autobus rezervovali. Pak jste se již naopak neozvali Vy a snažíte se navodit dojet, že chyba je na mé straně. Z konverzace je to patrné, každý si to může přečíst, když jste to zveřejnil. Pokud by byla chyba na mojí straně, samozřejmě se omluvím, nicméně chybu na mé straně nevidím.
Dobry den,ktery z uvedenych terminu je jeste volný?Dekuji
Dobrý den, zatím jsou volné úplně všechny termíny uvedené v nabídce. Děkuji za dotaz.
Dobrý den bude odjezd i s Ostravy
Dobrý den, bohužel nástupní místo v Ostravě neplánujeme. Děkuji za dotaz.
Dobrý den bude nástupní místo i Ostrava?
Dobrý den, bohužel nástupní místo v Ostravě neplánujeme. Děkuji za dotaz.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli mohou cestovat 2 neplnoleté slečny (věk 16,17) samy bez dospělé osoby? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, bez doprovodu s námi mohou cestovat osoby od 15ti let, tudíž v tomto případě není problém. Děkuji za dotaz.
Dobrý den,
jak mám rozumět tomu, že výlet do Norimberku se uskuteční v sobotu
20. 5. 2017 a Slevomat uvádí omezení uplatnění voucheru do 31. 3. 2017?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
do 31.3.2017 je třeba uplatnit voucher a to vyplněním rezervačního
formuláře, který je na voucherech uveden. Následně bude voucher uplatněn.
Toto je potřeba učinit do 31.3.2017. Na termín pak nastoupíte dle našich
pokynů k odjezdu dne 20.5.2017.
dobrý den, děti 7let platí stejný voucher a myslíte, že by vládli i prohlídku města?
Dobrý den, ano, děti platí stejnou cenu voucheru a vstupné do ZOO pak mají zlevněné za 6 €. Na prohlídku města s námi v minulých letech chodili i takto malé děti a nezaznamenali jsme nějaký problém. Děkuji za dotaz.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den je možné nastoupit na autobus někde blíž jak v Praze? Děkují za odpověď.
Dobrý den, nástup je možný pouze v nástupních místech, případně výjimečně po domluvě i někde mimo nástupní místo, ale vždy to musí být na trase autobusu. S tímto dotazem se na nás můžete obrátit přímo na emailu info@skytour.cz. Děkuji.