Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Oslavte Silvestr v Amsterdamu: 1× ubytování, snídaně a sekt do páru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od zakoupení voucheru pokračujte na stránkyzajezd.expressbus.cz. Ve formuláři vyberte Nizozemsko, jako destinaci zvolte Holandsko a název zájezdu zní: „36H. Silvestr v Amsterdamu + dárek sektu do páru vč. ubytování 2016“a zvolte vámi zakoupený termín.
- Podpis smlouvy s CK je nutný do 3 dnů od obdržení smlouvy o zájezdu.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Dítě za cenu voucheru.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu.Vdobě kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat.
- Po registraci zájezdu (vyplnění a odeslání formuláře) a po podpisu smlouvy se storno řídíVOPCKMetal.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý večer, u zájezdu uvádíte: Pojišťujeme vás zdarma pro případ, že CK/CA není schopná vypravit zájezd. Stačí po objednávce vyplnit formulář..ale nyní mi přišlo vyúčtování pojištění 30 Kč za osobu na den..a také uvádíte snídani v ceně, ale v emailu je poplatek 5 € tak bych se jen chtěla informovat, děkuji.
Dobrý den,
ohledně pojištění si musíte vyřešit se slevomatem, není to stejné.
Ohledně snídaně máte v ceně, kolegyně udělala chybu, napište prosím na
email: toulova@ckmetal.cz a mě
prosím dejte do kopie na email: konvalinkova@ckmetal.cz
Děkuji
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________ Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Doporučujeme stránky wellnessy.cz www.wellnessy.cz , hotely@wellnessy.cz,
Dobrý den,
potřebuji mít pas?
Dobrý den,
nepotřebujete. Stačí jen OP.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________ Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Doporučujeme stránky wellnessy.cz www.wellnessy.cz , hotely@wellnessy.cz,
Dobrý den, mohu se zeptat, v kolik hodin je předpokládaný prijezd do Prahy, dne 1.1.17? Předem děkuji za Vaši odpověď.
Dobrý den,
předběžný příjezd bude v 14:00hod.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________ Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Doporučujeme stránky wellnessy.cz www.wellnessy.cz , hotely@wellnessy.cz,
Hezký dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat,
*zde u zájezdu je uvedeno že v ceně voucheru je i snídaně, ale
u registrace zájezdu je kolonka – zákazník platí v autobuse průvodci,
tak bych jen chtěla vědět jak to tedy je?
- jak je to s podpisem smlouvy, zda stačí doma smlouvu vytisknout podepsat
a oskenované poslat vám na zpět nebo jak to tedy funguje?
*jak se dá domluvit na nástupním místě odkud bychom chtěli jet?
- jakého partnera zvolit ve formuláři jestli Slevomat nebo vaši společost
CK Metal?
Moc děkuji
Dobrý den,
jsme domluveni se Slevomatem, že máte vše v ceně kromě pob. taxy a vstupů
do památek a lodě, ale to je volitelné. Smlouva se podepisuje po registraci,
kde uvedete svůj email. V registraci uvedete, z jakého místa budete chtít
odjíždět. Uvedete Slevomat. Cestovní pojištění můžete mít své.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________ Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Doporučujeme stránky wellnessy.cz www.wellnessy.cz , hotely@wellnessy.cz,
Dobrý den, zaujala mne vaše nabídka, ráda bych se zeptala jestli jsou návštěvy muzeí včetně dalších příplatků povinné nebo jestli je možné mít vlastní program?
Dobrý den,
záleží jen na Vás, jaké památky budete chtít navštívit.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________ Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Doporučujeme stránky wellnessy.cz www.wellnessy.cz , hotely@wellnessy.cz,
Dobrý večer přemýšlíme s partnerem, že bychom strávili Nový rok v Amsterdamu, tento voucher jsem si zamilovala a než ho koupím přála bych si pár info o hotelu popř. stránku nebo recenze děkuji, Hejduková
Dobrý den,
budete ubytování v síti premierre Classe.
Přeji hezký den
Bc. Alexandra Konvalinková
Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________
Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156
www.ckmetal.cz
Doporučujeme stránky wellnessy.cz
www.wellnessy.cz , hotely@wellnessy.cz,
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zaujala mě Váse nabídka, a chtěl bych vědět jestli máte ještě dosud volná místa? A taky bych chtěl vědět cca o kolik hodin budeme odjíždět z Amsterdamu 1.1.17?
Děkuji za odpověď
Hezký den
Dobrý den,
stále jsou volné místa, odjíždět budete po 01:00hod.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře ________________________________________ Cestovní kancelář Metal Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Doporučujeme stránky wellnessy.cz www.wellnessy.cz , hotely@wellnessy.cz,