Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Poznávací exkurze do Osvětimi a Březinky včetně prohlídky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od obdržení voucheru pokračujte online (na stránce úplně dole).
- Vyberte vámi zakoupený termín (kód): př.V-PZ513 – Osvětim a Březinka
- Vyplňte všechny potřebné údaje včetně nástupního místa.
- Do kolonky „Číslo kuponu“ napište kód voucheru.
- CK pošle smlouvu, tu je nutné podepsat a poslat obratem zpátky.
- Při nedodržení výše uvedených podmínek voucher propadá.
- CK2 je cestovní kanceláří, nikoli agenturou, je tedy řádně pojištěna proti úpadku.
- Dítě za cenu voucheru.
- Při zakoupení termínové varianty nelze voucher stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
podepsanou smlouvu je nutné zaslat obratem zpět – stačí poslat
elektronicky? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, smlouva u naší cestovní kanceláře CK2 má elektronickou podobu a její potvrzení se provádí taktéž elektronicky pomocí odkazu, který ve smlouvě naleznete (nemusíte tak již nic tisknout a podepisovat). Za cestovní kancelář CK2 Marek Jurička
Dobrý den chtěla bych se zeptat co je potřeba za doklad při překročení hranic. Zda stačí tedy občanský průkaz. Hlavně jak je to u dětí do 15 let. Děkuji
Dobrý den Veroniko, při překročení hranic je vždy nutné mít u sebe nějaký doklad totožnosti. Vám postačí občanský průkaz a u dětí do 15 let je nutné mít cestovní pas a nebo dětský občanský průkaz, o který je nutné zažádat na příslušném úřadě. Za cestovní kancelář CK2 Marek Jurička
Dobrý den chci se zeptat jestli je nějaký daný věk pro tento zájezd ? Jestli se musí jet např : od 15ti nebo tak. A jestli ano šlo by třeba udělat to že by sní jela osoba starší 18ti let.
Dobrý den, s osobou mladší 15 let musí jet dospělá osoba, ale zájezd nedoporučujeme pro děti do 13 let. Za cestovní kancelář CK2 Marek Jurička
Dobrý den, chtel bych se zeptat, jestli u vas funguje nějaký rezervacni system na mista v autobuse, chceme jet ve dvou a neradi by jsme jeli kazdy jinde, chteli by jsme sedet vedle sebe. Tak jestli je to nejak mozne rezervovat, nebo je to kdo driv prijde, ten driv mele. Diky za odpověď.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o naše služby. V případě, že vytvoříte jednu objednávku pro více osob, tak počítáme s usazením vedle sebe. V případě, že vytvoříte několik objednávek, tak je třeba uvést do poznámky, které osoby mají být usazeny u sebe. Popřípadě lze uvést i místo v autobuse a my se následně Vašim požadavkům budeme snažit vyhovět. Za cestovní kancelář CK2 Marek Jurička
dobrý večer chtěla bych se zeptat jak mám postupovat při koupi zájezdu když ho chci jako dárek pod stromek. Musím zadavat tel.číslo a email na konkrétní osobu? děkuji
Dobrý den, pro přihlášení je nutné zadat všechny údaje osob, které se zájezdu zúčastní. Pokud je v tuto chvíli neznáte, tak se přihlásíte pod svým jménem a po obdarování nám údaje skutečných účastníků zašlete emailem. My Vám následně účastníky vyměníme. Je ale důležité, nezapomenout účastníky změnit. Jinak by nebyli u autobusu odbaveni. Za cestovní kancelář CK2 Marek Jurička
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda máte v termínu 18.3.2017 volná
dvě místa.Taktéž chci zakoupit zájezd jako dárek pro dvě osoby,takže
potřebuji,aby obě osoby jeli spolu,ve stejný termín.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, v tomto termínu máme ještě dostatek volných míst. Za cestovní kancelář CK2 Marek Jurička
Dobrý den , jestli chápu dobře ,tak už v ceně je zahrnut i ten poplatek za vstup ?My by sme to chtěli dát tatovi k vánocům tak aby v autobuse nekoukal :)Na stankách cestovní kanceláře je , že se tam vybírá v autobuse poplatek za vstup .A vy tady na stránkách uvádíte ,že je v ceně zahrnutou i ten poplatek za prohlídku , tak kdyby náhodou :)
Dobrý den, cena za prohlídku s profesionálním průvodcem v Osvětimi je opravdu zahrnuta již v celkové ceně a není tedy třeba již nic doplácet. Za cestovní kancelář CK2 Marek Jurička
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat v kolik hodin je ranní odjezd, nejbližší možné nástupní místo je pro mě Praha a i tak bude pro mě složité se dopravit. Ráda bych se ještě zeptala kolik dní před uskutečněním zájezdu je možné objednávku stornovat s vrácením plné částky a jak by se postupovalo v případě, že bych tento voucher zakoupila pomocí cafeteria bodů. Děkuji
Dobrý den, Nikolo,
sraz při odjezdu je cca v 5:40 a návrat poté zhruba v 0:30. Bohužel v případě zakoupení termínové varianty nelze již voucher stornovat, pouze po domluvě s CK. Pokud budete chtít uplatnit Sodexo, tak si stačí připsat kredityy zde: https://www.slevomat.cz/sodexo a ty poté uplatnit na vaši objednávku.
Hezký den. Míša