Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Steaky z divokého lososa z volného moře: 100% maso bez chemie a přidané vody
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Přejděte do internetového obchodu www.bonfood.cz.
- Registrujte se nebo rovnou přihlaste.
- Vložte do košíku produkt DIVOKÝ LOSOS KETA STEAK – 2000G (pozn. můžete přikoupit i další zboží – doprava zůstává zdarma).
- Otevřete nákupní košík kliknutím na ikonku košíku v pravé horní části stránky.
- Do černého rámečku Slevomat v levém dolním rohu vložte kód voucheru a stiskněte tlačítko Použít slevový kód. Abyste mohli zadat slevový kód musíte být přihlášeni.
- Stiskněte zelené tlačítko Pokračovat v objednávce.
- Vyplňte svou fakturační adresu, stiskněte tlačítko Pokračovat.
- Vyplňte svou dodací adresu, stiskněte tlačítkoPokračovat.
- Z nabízených možností vyberte termín doručení zásilky.
- Vyberte způsob platby, pokud nemáte v košíku jiné zboží a cena objednávky je 0 Kč, není důležité, jaký způsob vyberete.
- Potvrďte objednávku.
Vzhledem k povaze zboží nelze stornovat ani vrátit.
Dobrý den,
dejte pozor, rozbilo se jim auto, měli nám to přivézt dnes, psali nám že
nám to možná přivezou ve čtvrtek, což je teda den před Štědrým dnem,
tak už si to hlavně neobjednávejte… :-(
Objednávky pro tento rok jsme uzavřeli už v neděli,lze objednávat jen
na příští rok, právě proto,abychom vše objednané stihli rozvézt,
zavážíme celou republiku,a nějak si všichni vzpomněli na poslední
chvíli, takže už nepřijímáme objednávky s doručením pro tento rok.
děkujeme za pochopení
Pavel Domkář
Dobrý den, mám též problém s pí Skotlasovou s vkladáním kód voucheru. za vašich stránkách jsem zadal ojednávku dle instrukcí. U voucheru tady mi to stále píše: Objednávka tohoto zboží ještě nebyla dokončena! Aby vám zboží mohlo být doručeno, postupujte prosím podle instrukcí na voucheru. Když jdu znovu na vaš stránky napíše mi to: " Tento kód nelze použít. " Psal jsem Vám e-mail a jsem bez odpovědi. Děkuji moc.
Dobrý den,
spojte se s Nellou na tel.722 498 454
Dobrý den,kolik kusů lososa je v balení? Děkuji
Dobrý den,
steaky mají asi 100–300 g jeden.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den, když jsou zmrzlé, lze vyjmout třeba jen jednu porci , nebo musím rozmrazit celé balení a tudíž jej spotřebovat ???
Ano,
není to problém,vyndat jednu porci
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den, loví se ryby způsobem „dolphin safe“? :) Muž mi jiné nejí. :D Děkuji.
Dobrý den,
zase je to složitější, pokud chce někdo používat certifikát dolphin
safe,musí mít certifikaci, to stojí peníze, my jsme zrušili na naší
výrobně všechny certifikace,MSC, IFS, apod, protože to stojí statisíce a
pokud ryby mají tzv catch certifikát, je to potvrzení,že jsou loveny
v režimu trvale udržitelného rybolovu. Čili my třeba používáme MSC
surovinu,ale protože neplatíme certifikační poplatky,nesmíme používat MSC
označení na produktu, to samé třeba u hovězího z naší farmy, máme Bio
chov a certifikovanou Bio výrobu,ale protože odmítáme vozit dobytek na
porážku na certifikovaná jatka přes 50 km, tak nesmíme označovat maso
jako Bio. Takže už nás tyhle certifikační tanečky unavují a vydali jsme
vnitřní předpis,že auditory okamžitě shazujeme ze schodů. Čili to,jestli
je zboží označeno nebo není jako dolphin safe, neznamená na stoprocent
jestli jsou nebo nejsou loveny šetrným způsobem. My to nesledujeme.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den, je možné dodat lososa nebo i jiné Vaše zboží do Čelákovic? PSČ: 25088
Zavezeme každé místo v republice.
s pozdravem
Pavel
Dobry den,dal jsem si zpusob doravy na sobota 17.12. , 8–16h – jindy nestiham.Chci se zeptat v kolik asi tak muzu ocekavat (asi budete volat) ze dojede zbozi? Ideal by byl aspon do 15:30 h ,jelikoz mame na 16h domluveny bowling..... :-)
Dobrý den,
v pátek odpoledne dostanete sms s přibližným časem závozu.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den, za vašich stránkách jsem zadala bjednávku dle instrukcí,
žádné potvrzení o objednávce do mailu mi nedorazilo. U voucheru tady mi
to stále píše: Objednávka tohoto zboží ještě nebyla dokončena! Aby vám
zboží mohlo být doručeno, postupujte prosím podle instrukcí na
voucheru.
Když jdu znovu na vaš stránky napíše mi to: Tento kód nelze použít.
Kde je chyba? Jak mám postupovat?
Děkuji.
Dobrý den, buď kod kopírujete a omylem jste označila i jedno prázdné
místo za kódem nebo před, nebo ho píšete do špatné kolonky. Zkuste kód
vypsat ručně do kolonky Slevomat a klikněte na Použít slevový kod. Pokud
to nepůjde, netrapte se s tím a vložte ho do poznámky,my to upravíme
ručně.
s pozdravem
Pavel Domkář
platbu mam zaplatit vam slevomatu nebo az mi dorazi zbozi
Dobrý den, voucher zakoupíte a zaplatíte na Slevomatu, poté objednáte zboží na www.bonfood.cz – kde zároveň v košíku použijete kód z voucheru, který obdržíte na email a poté Vám ve vybraný termín bude doručené zboží. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den,
v pořadu pana Vaňka na internetu byl díl, jehož téma byly ryby. Dosti se
tam zabývali parazity, které ryba může mít. Jakou můžu mít jistotu, že
Vaše ryby nemají tyto parazity? Rád bych si koupil voucher, ale z parazitů
mám obavy.
Děkuji
Dobrý den, i u ryb se samozřejmě mohou parazité vyskytovat, stejně tak jako u drůbežího, králičího nebo u hovězího masa… Po usmrcení ryby může dojít k přesunu parazitů ze střev do svaloviny, proto je velice důležité okamžité vykuchání a zpracování (zamražení) po odlovu, tím se riziko eliminuje. Ryby, především ty, které jsou určeny ke kuchyňské přípravě za syrova, by se neměly konzumovat bez toho, aby prošly mrazem- mráz parazity, pokud nějaké ryba obsahuje, zničí. Také je velice rozšířená představa o tom, že sushi se třeba v Japonsku nebo v Americe připravuje z čerstvých ryb, ale drtivá většina, právě z techto důvodů, se připravuje ze suroviny, která prošla mrazem. S pozdravem, Nella Domkářová
Dobrý den, chtěla bych si to vyzvednout na jednom z míst osobního odběru. Je to možné?
Dobrý večer,
bohužel, zboží ze Slevomatu nelze vyzvedávat na odběrných místech,musela
byste si doobjednat zboží ještě za 1000 korun,aby se vám otevřela
nabídka míst osobních odběrů.
s pozdravem
Pavel Domkář
Jaká je cena za dovoz
Doprava je v ceně produktu
s pozdravem
Pavel Domkář
dobry den,jak ziskam kod voucheru
Dobrý den,
to jste mně trošku doběhnul. Musíte si ho koupit na Slevomatu, potom ho
u nás uplatníte. Ale přesné způsoby a možnosti platby na Slevomatu
neznám.
s pozdravem
Pavel Domkář
Proč je nyní akční cena o 100Kč vyšší než minule (cca před měsícem)? Omlouvám je, jestli se pletu, ale tehdy toto balení vyšlo tuším na 539,–
Dobrý den,
ceny ryb nejsou fixní,čím delší doba od sezony,tím vyšší cena. Ceny se
prostě mění při každém nákupu můžeme dostat jinou nákupní cenu.
Obecně platí, že před Vánoci a Velikonocemi jsou ceny suroviny nejvyšší,
snažíme se zajistit surovinu dopředu,ale naše možnosti jsou
omezené,nemůžeme si nakupovat na rok dopředu.
děkujeme za pochopení
Pavel Domkář
Dobrý den, objednám dnes, 26.11., lze očekávat doručení do 29.11.?
dekuji
Dobrý den,
to nevím, záleží to na tom,odkud jste. Otevřete si naši stránku www.bonfood.cz, nahoře je zelený
rámeček,vložte do něj PSČ doručovací adresy a zobrazí se Vám kalendář
závozů pro vaše místo.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den. Chci vložit kod, ale nechce jej akceptovat.
Dobrý den,
nejčastější příčiny jsou dvě. Buď ho vkládáte do špatné kolonky, je
nutné použít černou kolonku s nápisem Slevomat, nebo, v případě
kopírování, si někdy zákazníci označí při výběru příliš dlouhý
kod, přiberou si ještě jedno prázdné místo před nebo za kodem.Obvykle se
to vyřeší manuálním přepsáním kodu. Jestli Vám nefunguje ani jedno
řešení, vložte svůj kod do poznámky a my kod vložíme za Vás.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den,mohu z divokého lososa připravit tatarák,Předem děkuji za
odpověď.
Iveta
Dobrý den,
samozřejmě,jen ho nemelte, musí se řezat na drobné kousky,aby neztratil
strukturu. Potom přidejte sůl,trochu cibulky a kvalitní sojovou omáčku,
Před podáváním posypte pepřem. Vyhněte se obloukem přidávání
kečupu,hořčice,vajíčka apod, to není hovězí.
s pozdravem
Pavel
Dobrý den, také se přidávám k zájemcům o filet bez kostí.
Losos filet zcela bez kostí bude, ale bude to ještě chvilku trvat.
s pozdravem
Pavel
Dobrý den,
kupovala jsem tuňáka a byl výtečný, CHtěla bych se zeptat jestli
neplánujete tako lososa filet, chtěla bych pro malé děti, které lososa
milují, ale steaky jsou přeci jenom s kostmi.
Dobrý den, filety z lososa bez kostí poptáváme, ale v prvotřídní kvalitě je to poměrně problém sehnat. Do Vánoc to s největší pravděpodobností, bohužel, nebude. Děkujeme Vám. Hezký den, Nella
Zatím máme na eshopu porce filé z lososa pro děti bez kostí, filety
řešíme, jakmile budou,určitě se objeví i na Slevomatu.
s pozdravem
Pavel Domkář
Dobrý den, když jsem kupovala v minulé akci tuňáka a ještě ho neobjednala, půjde koupit teď lososa a uplatnit oba vouchery zároveň v objednávce? Děkuji
Dobrý den, ano půjde. Do jednoho košíku vložte oba produkty a postupně použijte kódy z voucherů. V případě dotazů nás kontaktujte, děkujeme Vám! Přeji hezký den, Nella
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, když je zde uvedená platnost voucheru do 26.12.2016 a píšete, že objednávky přijímáte až na příští rok, nepropadne mi voucher, který jsem dnes objednala na Slevomatu? Co přesně znamená ta platnost voucheru do 26.12.2016? Děkuji
Dobrý den, znamená to, že nejpozději 26.12.2016 musíte objednat a uplatnit voucher na našich stránkách, přičemž objednávat můžete až na leden 2017. Děkujeme Vám. S pozdravem, Nella Domkářová
P.S. termín doručení objednávky bude až v lednu