Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Multifunkční hřejivá kapuce s kožíškem

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Edit Kiss

Zrovna jsem objednala, ale jak mne nechtělo vzít vybraný obchod, nevím proč, skočila tam barva černá. Já prosím rozhodně chci šedivou barvu a už jsem zaplatila. Bude tato výměna možná? Posílám prosbu i mailem. A prý to dojde 3/1. Je to pravda?

Módní šperky

Dobrý den, jak jsem Vám odepisoval, zboží jsem okamžitě vyexpedovali a už nebyla možnost změnit objednávku

Jana

Dobrý den, proč není v kapuci návod na údržbu, ani přiložený v zásilce a na Vašich stránkách jsem ho také nenašla. Díky za odpověď

Módní šperky

Dobrý den,

omlouvám se Vám, snažíme se lepit štítky, museli jsem to přeskočit, můžeme Vám štítek doposlat.

Lucie Sailerová

Dobrý den, dens jsem u vás objednala hřejivou kapuci a rukavice. Zmátl mě termín dodání, který se objevil při dokončení objednávky – 27.12. Prosím dojde zboží do Vánoc? (před objednáním jsem se řídila Vašimi obchodními podmínkami, podle nichž by do Vánoc mělo dorazit) Děkuji

Módní šperky

Dobrý den, zboží budeme dodávat do Vánoc, zaplacené do 18.12.

Blanka Konrádová

Dobrý den nikde jsem nenačetla tabulku velikostí kapucí.Jsou pro dospělé osoby,nebudou na dětské hlavě moc volné

Módní šperky

Dobrý den, kapuce je pro dospělé osoby

Barbora

Dobrý den,
ráda bych se zeptala,zda je možné objednat zboží na dobírku?
 Děkuji

Módní šperky

Dobrý den, bohužel pravidla Slevomatu to nedovolují.

Klára

Dobrý den tak se mi povedla nová objednávka a vše vloženo do jednoho košíku pokud by to bylo možné a tu starou objednávku zrušit děkuji a příjemný večer Klára

Slevomat.cz

Jasně Kláro, objednávku jsem zrušila a správná čeká na zaplacení :-)

Krásný den. Míša

Klára

Dobrý večer děkuji za odpověď už jsem objednala ale musela jsem někde udělat chybu udělala jsem dvě objednávky a u každé se mi zobrazilo poštovné tak teď nevím jestli to půjde nějak napravit

Módní šperky

Dobrý den, zkuste napsat na podpora@slevomat.cz jestli Vám s tím nepomůžou

Slevomat.cz

Dobrý den, Kláro,

pokud chcete zaslat na jedno poštovné, je nutné si vše vložit do košíku společně. Zkuste tedy vytvořit novou objednávku a já vám tyto dvě mohu zrušit.

Hezký den. Míša

Klára

Dobrý den ráda by jsem objednala kapuci 2× každou jiné barvy,ale když chci objednat druhou barvu musím zase na začátek.A když objednám budu platit jedno poštovné? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý večer, Kláro,

děláte to naprosto správně a bude vám účtováno jedno poštovné :-)

Hezký den. Míša

Lucka Becková

Dobrý den,
proč nelze vybrat výdejní místo Zásilkovna vestibul metra Prosek? Zásilkovna, zde je.

Módní šperky

Dobrý den, problém může být v neaktualizované nabídce zásilkoven na Slevomat. Můžete si zboží zakoupit a následně nám napsat pobočku kam si přejete zboží zaslat

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru