Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Osladí vám život: Jogurtový dort s lesním ovocem nebo tvarohový Míša od Kolbaby
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Dort objednávejte od 1. 12. 2016, alespoň 4 dny předem výhradně přes online formulář.
- Vyzvednutí je možné od pondělí do čtvrtka od 11.00 do 17.00, v pátek a v sobotu od 12.00 do 17.00 nebo v neděli od 11.00 do 17.00 hod.
Po rezervaci, přes rezervační fromulář nelze rezervace zrušit, pouze nejhůře 48 hodin dopředu lze přesunout datum rezervace.
v jiných případech voucher propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
To je super, pokud bude tedy akce nekdy v dubnu, urcite koupime. Diky za superrychlou odpoved Agacova :)
Dobrý den, opět mám problém se rezervací i když už je dnes 1.12. Prosím, je to nějaký větší problém nebo pouze u mě a zadávám něco špatně? Děkuji
Dobry den, zavolejte mne prosim na čislo: 732131592 ať zjistime oč jde. Děkuji. Zdeněk Kloc
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli tato nabídka platí pouze pro Ostravu, nebo se dá dort vyzvednout i v Brně? Děkuji
Dobry den, tato akce je platna pouze pro Ostravu. Brno ma akci svoji.
Děkuji.
S přanim pěkneho dne, Zdenek Kloc
Zdravím,
kdy prosím objednat dortík na 7.1., stačí v úterý 3.1. anebo raději
před svátkama? Díky
Dobry den, objednat mužete kdykoli od spuštěni objednavkového systemu,
což bude od 1.12. Objednavky si zakaznik provadi sam a to on-line. Takže
podle mě idealně hned jak to pujde a nemusite na to už myslet:-)
Děkuji. Zdeněk Kloc
Dobrý den,
na adrese Čs. Legií 145/18, Ostrava jsem žádnou cukrárnu nenašla. Když si
objednám dort a chci si jej vyzvednout v Ostravě, je to vůbec možné?
Dobry den, Ostrava bude ptevřena 5.12. V tuto chvili jsou polepene vylohy
jen našim logem.
Děkuji.
S přanim pěkneho dne,
Zdenek Kloc
Dobry den, Ostrava bude ptevřena 5.12. V tuto chvili jsou polepene vylohy
jen našim logem.
Děkuji.
S přanim pěkneho dne,
Zdenek Kloc
Dobrý den,
je nějaká možnost využít tuto nabídku s datem převzetí již na
3.12.2016?
Děkuji
Potřebuji dort 31.12. Kdy by bylo možno jej vyzvednout?
Dobry den, zavolejte mně prosim na telefoni čislo: 732 131 592 a zkusime vymyslet.
Dobrý den, mám dotaz ohledně rezervace vyzvednutí dortu.
Myslela jsem, že si jej půjde přes online formulář již nyní rezervovat na
termíny od uvedeného 5.12. dále. Také je uvedeno, že je nutná rezervace
dortu 4 dny předem. Tedy jestli tomu rozumím dobře, není možné si
objednat dort na 5.12. protože až tehdy se otevře systém objednávek? Je
možná nějaká individuální domluva?
Děkuji
Dobry den, pravě řešime aby se objednavkovy system spustil hned a bylo
možné zadavat objednavky, ale i přesto od 1.12. by byl aktivni a lze
objednat na 5.12.
Děkuji.
S přanim pěkneho dne,
Zdenek Kloc
Dobrý den, u nabídky mi chybí zásadní informace – v jakém stavu je dort předáván? Je čerstvý nebo zmražený? Jak ho skladovat? Pokud je zmražený, za jak dlouho po předání dortu bude bez ledových kousků a nerozbředlý a je vhodný k servírování? Jakou má trvanlivost? Předpokládám, že krabice na dort je v ceně, když neuvádíte, že by se měla připlácet. Tak nevím, ale takové informace by se snad měli uvádět primárně a ne až po vyzvání. Aby pak nebyli všichni překvapeni, že si objednali čerstvý dort a dostali zmražený a do toho jim byla ještě účtována krabice, o které na voucheru není ani zmínka. :(
Dobry den, naše vyroba je šlehačkova. Vyrobek tedy musi projit mrazem aby se mohl dohotovit. Funguje to tedy nasledovně: den předem se připravy korpusy a krem a druhy den rano se dort doděláva do hotova. Dorty nevydavame zmrzlé. Pokud by se tak stalo, dort nebude určitě ,, rozbředly,, krabice se doplaci na mistě, při vyzvednuti. Myslim, že pokud naš dort ochutnate, budete určitě spokojena a nezustane jen u toho jednoho:-)
Dobry den, naše vyroba je šlehačkova. Vyrobek tedy musi projit mrazem aby se mohl dohotovit. Funguje to tedy nasledovně: den předem se připravy korpusy a krem a druhy den rano se dort doděláva do hotova. Dorty nevydavame zmrzlé. Pokud by se tak stalo, dort nebude určitě ,, rozbředly,, krabice se doplaci na mistě, při vyzvednuti. Myslim, že pokud naš dort ochutnate, budete určitě spokojena a nezustane jen u toho jednoho:-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobty den, je nejaka sance,bze se bude akce opakovat? Urcite bychom dort koupili, ale az koncem dubna. Mate v planu akci opakovat? Diky za odpoved Agacova
Dobry večer, v Brně se akce konaji pravidelně a myslim, že v Ostravě budou taky.
Děkuji.
Zdeněk Kloc