Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Drážďany busem: nákup dárků v Primarku nebo prohlídka města v době adventu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od obdržení voucheru vyplňte objednávku zde.
- Zaškrtněte, zda máte zájem i o cestovní pojištění (hradí se v autobuse). Pokud nebude zaškrtnuto, nebude vám moci být vystavené, i když vyplníte data narození.
- Do poznámky vyplňte kódy voucherů a požadavek na místo v autobuse.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Pokyny k odjezdu budou zaslány e‑mailem minimálně 5 dnů před odjezdem.
- Cena zájezdu je jednotná pro děti i dospělé a nelze z ní poskytnout další slevu.
- Při zakoupení termínové varianty nelze voucher stornovat ani refundovat.
- V případě nemoci je možné u CK uzavřít po zakoupení voucheru i cestovní pojištění proti stornu.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda by ještě byla volná 2 místa na čtvrtek 15.12.?
A zda stihne dojít platba včas, když ji pošlu dnes večer?
Děkuji, Radka
Dobrý den, v tomto termínu již máme plně obsazeno.
Děkuji Lucka / Benadus travel
Dobrý den,
Máte 2 volná místa na 22.12.? Děkuji
Dobry den, dekujeme za dotaz. Ano mame 2 volna mista na termin 22.12.
Tesime se na Vas Lucka / Benadus travel
Dobrý den,
Ještě máte ještě 2 volná místa v autobuse na sobotu 10 12 2016 ?
Děkuji David
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. V termínu 10/12/2016 máme již pouze 1 poslední volné
místo. Kvůli velkému zájmu ale doplňujeme místa ještě v termínu
17.12. a proto doporučuji místa zakoupit co nejdříve, je o ně velký
zájem. Děkuji Lucka / Benadus travel
Dobrý den, rád bych věděl, kolik volných míst ještě máte v termínu 17.12. Děkuji za odpověď.
Dobry den, ano mist je dostatek protoze v terminu 17.12 naplnujeme dalsi autobus, nicmene prosime zakoupit co nejdrive, mista se rychle vyprodavaji. Tesime se na Vas Lucka / Benadus travel
Dobrý den, máte ještě volná místa na sobotu 17/12? Jindy jet nemohu. Děkuji.
Dobry den, ano mist je dostatek protoze naplnujeme dalsi autobus, nicmene prosime zakoupit co nejdrive, mista se rychle vyprodavaji. Tesime se na Vas Lucka / Benadus travel
Dobrý den, dne 28.9.2016 jsme objednávali dva kupony na termín 9.12, stále nám ale nepřišli vouchery.
Dobry den, toto ale musite resit se slevomatem. Ten vouchery po platbe zasila. Dekuji Lucka / Benadus travel
Dobrý den, jsou volná dvě místa v termínu 17.12.?
Děkuji
Dobry den, ano jsou, muzete zakoupit!
Tesime se na Vas David, Benadus travel
Dobrý den, můžu se zeptat jestli jsou volná ještě 3 místa na termín 17.12.2016? Děkuji Marie Ř.
Dobrý den,
ano můžete zakoupit. Máme zde ještě nějaké volná místa. Nicméně je
potřeba co nejdříve, protože se nám místa rychle plní :-)
Děkuji Lucka / Benadus travel
Dobrý den,
byly by volné ještě 4 místa na 2.12.?
Pokud ne, kolik je ještě volných míst na 9.12.?
Dobrý den, bohužel na termín 2.12. máme obsazeny všechny 3 autobusy.
Na 9.12 máme ještě 3 volná poslední místa.
Doporučit mohu ještě termíny 6.12., 16.12., 17.12. v nich máme ještě
kolem 10 míst na každý termín.
Těšíme se na Vás! David / Benadus travel
Dobrý den, sraz by byl na Metro Strašnická nebo na autobusové zastávce. Jsem z Ostravy. Prahu neznáme moc. Děkuji
Dobrý den, autobusová zastávka a metro Strašnická je stejné. Zastávka je ihned naproti východu z metra. Autobus právě vždy stojí ihned naproti vstupu do metra. Takže pokud jedete vlakem, tak využijete jen metro a před metrem poté stojí autobus a pokud pojedete autem, tak je zde dobré parkování zdarma ihned vedle metra. Těšíme se na Vás Martin / Benadus travel
Dobry den, chtela bych se optat kolik priblizne zbyva mist na 9.12?
Dekuji.
Dobrý den, děkujeme za dotaz. V tomto termínu máme ještě dostatek volných míst a to kolem 7. Nicméně pro velký zájem budeme naplňovat ještě jeden autobus. Těšíme se na Vás! Mějte se krásně! Lucka / Benadus travel
Dobrý den, chci se zeptat, když je napsaná parkování zdarma u metra
Strášnická, musíme si místo nějak rezervovat. Nebo jde to, alespoň
nějako tak udělat ?
A je volný termín 2.12 ? Děkuji za jakoukoliv odpověď s pozdravem
Zámečníková.
Dobrý den, parkování zdarma je uvedeno proto, protože přímo u odjezdového místa jsou parkovací stání bez jakýchkoliv zón a zdarma a také jsou v blízkosti panelové domy s obchodem BILLA, kde je další veliké parkoviště zdarma po celý den. V termínu 2.12. máme aktuálně kolem 10 posledních volných míst ale upozorňujeme, že naplňujeme již druhý autobus a místa se rychle plní. Proto doporučujeme udělat rezervaci. Těšíme se na Vás! Mějte se krásně! Lucka / Benadus travel
Dobrý den, uvádíte návrat do Prahy 20:30, je reálné stihnout vlak Praha Blansko z hl. nádraží, který odjíždí 20:55. Je to jediný spoj, kterým se můžeme vrátit, jinak časově by to bylo nereálné přepravit se z Prahy. Helena
Dobry den,
ano realne to je. Vice klientu vyuziva posledni vlaky. Zpozdeni u zajezdu do
Drazdan v 90% neni ale nemuzeme Vam to zarucit na 100% (kolony, nehody byt
mohou). Tesime se na Vas! Lucka / Benadus travel
Dobrý den,
Potřebovala bych na Vás kontakt, chci se zeptat ohledně vyplnění
objednávky.
Děkuji, Pacourková
Dobrý den, paní Pacourková,
kontakt na CK je: info@benadus.cz,
+420 216 216 806. Pokud bych mohla nějak pomoci, neváhejte se na mě
obrátit.
Hezký pátek. Míša
Dobrý den,
prosim Vás jsou volná místa na 19.11, odjezd z Prahy?
Děkuji,
Anna
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Termín 19.11. máme aktuálně naplněn a
bude u akce vypnut. Nicméně máme ještě pár míst v termínu
12.11.2016 a také 26.11.2016 + všechny ostatní. Doporučím určitě co
nejdříve zakoupit, protože se rychle vyprodává.
V případě dotazů nebo předběžné rezervace nás neváhejte kontaktovat
na info@benadus.cz
Děkuji Martin / Benadus travel
Jak dlouho jede autobus tam? A kolik casu je na nakup?
Dobrý den, cesta tam trvá kolem 2,5 hodin včetně přestávky cestou 20 minut. Na nákupy máte opravdu hodně času a to cca. od 10:30 do 18:00 hodin. V případě dotazů mě neváhejte kdykoliv kontaktovat! Krásný den Lucka / Benadus travel
Dobrý den,
co znamená, když mnou vybraný termín by byl so 10. 12. 2016, ale pod tím
je napsáno: Uplatněte voucher do 9. 12. 2016?
Dobry den, to znamena ze po obdrzeni voucheru je potreba u nas udelat rezervaci. Je to proto aby nekdo nezapomnel voucher rezervovat a 10.12 pro nej nebylo misto. Jakmile Vam vouchery dorazi, rezervujete si misto a vse je v poradku! Tesime se na Vas! Krasny den Lucka / Benadus travel
Dobrý den bude někdy možné jet z Jihlavy Praha je pro nás celkem daleko a rádi by sme se také zúčastnily děkuji za odpověď
Dobrý den, bohužel máme odjezdy pouze z Prahy. Nicméně jsme schopný přes naše partnery zajistit svoz do Prahy. V případě informací nás neváhejte kontaktovat na info@benadus.cz. Děkujeme a přejeme krásný den Lucka / Benadus travel
Dobrý den, je možno si během dne odložit nakup do busu?
Dobrý den, během dne autobus parkuje na vzdáleném parkovišti a bohužel
to není možné. Autobus nemůže stát v centru celý den.
Nicméně od pana průvodce dostanete výborný tip na úschovné skříňky
zdarma. Dříve jsme umožňovali, že autobus přijel během dne a lidi si
mohly odložit nákupy, jenže toto využívalo velice málo klientů, protože
raději nakupovali než aby se vraceli k autobusu. V případě dotazů se na
nás neváhejte kdykoliv obrátit! Těšíme se na Vás! Lucka /
Benadus travel
Dobry den,
Kamaradka zarezervovala sedadel pro nas 2. ale kazda zvlast jsme si koupily
voucher. Otazka je, jestly musime zvlast zarezervovat sedadel / dokoncit
objednavku, nebo staci to co udelala jenom ona?
S pozdravem
Vesna
Dobrý den, pokud udělala již objednávka rezervaci a napsala, že chcete sedět spolu, tak to stačí. Nicméně ale prosím ověřte ještě raději na info@benadus.cz, že spolu sedíte, protože pouze podle jména Vesna Vás nedohledáme. Děkuji a Těšíme se na Vás! David / Benadus travel
Dobrý den, máte pro zamluvení sedadel v autobuse nějaký plánek
sedadel?
Děkuji. E.
Dobry den, autobusu mame vice a pro kazdy je jiny zasedaci poradek. Nicmene spolecne s objednavkou staci napsat v jake casti nebo rade byste chteli sedet a my Vam to radi splnime. Tesime se na Vas! Lucka / Benadus travel
A kdy je předpokládaný návrat
Dobry den, dekujeme zadotaz. Jak je uvedeno u akce tak v 20:30
v Praze.
Dekuji a tesime se na Vas!
Lucka / Benadus travel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Jsem trochu zmatená, nedaří se mi dokončit objednávku.
Vouchery mám zaplacené, vyplnila jsem jména cestujících a objednala zájezd, nyní to po mně chce vyplnit údaje o cestujících pro pojištění zdarma – když vyplním, píše mi to, že zadaná rodná čísla jsou již využita.
Dobrý den, v tomto případě je potřeba se obrátit přímo na telefonickou podporu slevomatu aby Vám pomohly.
Je to pojištění, které poskytuje slevomat ve spolupráci s pojišťovnou.
Děkuji Lucka / Benadus travel