Před zakoupením voucheru: pokud chcete mít 100% jistotu dostupnosti v daném termínu, ověřte si aktuální volnou kapacitu na tel. 511 444 355 (Po–Pá 8.30–17.00).
Do 24 h od obdržení voucheru kontaktujte CK na tel. 511 444 355 nebo e‑mailu brno@ceskekormidlo.cz
Sdělte název hotelu, střediska a termín zájezdu. Jména, příjmení, data narození cestujících osob, adresu, telefonní kontakt, nástupní místo a kód voucheru.
CK vám pošle smlouvu, tu je nutné podepsat a poslat obratem zpátky.
Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
CHECK IN/CHECK OUT: K převlékání a uschování zavazadel v den příjezdu a odjezdu slouží u některých hotelů společenská místnost. V případě hotelu Ambassador je to v hotelu – mohou ale nastat výjimky.
Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu a před uzavřením smlouvy s CK. V době kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat.
Po podpisu smlouvy se storno řídí VOP CK České kormidlo.
V případě, že lyžařské středisko bude zcela uzavřeno z důvodu nedostatku sněhu, nabídne CK náhradní termín do stejného střediska nebo stejný termín do jiného střediska, popř. bude klientům vráceno 100 % zaplacené částky.
Na začátku a na konci sezóny nemusí být otevřeny zcela všechny vleky v rámci lyžařského střediska. Tato skutečnost neopravňuje klienty k poskytnutí jakékoliv slevy ze zájezdu. Začátkem a koncem sezóny je omezen provoz skibusů. Skibusy jsou čistě v režii lyžařského střediska.
Dobrý den,chtěl bych se zeptat kolik bývá obvykle sněhu v tomto období??
Děkuji Běťák
Dobrý en, sněhové podmínky lze opravdu těžko odhadnout.