Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Romantický pobyt v Krušných horách s vířivkou a polopenzí pro dva

4,2 / 5 Hotel Bohemia Excellent*** Severní Čechy (mapa) 188 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Kristýna Čiháková

Dobry den, je zde mozna privatni vířivka i na delší cas? Například i dalsi den, za jaky poplatek? Dekuji.

Hotel Bohemia Excellent***

Dobry den pani Cihakova,
vse zalezi na domluve s recepci a na volne kapacite- prednost maji vsechny „poukazove“ pulhodinky. Dekujeme za pochopeni.
Pro vice informaci nas kontaktujte na hotel@bohemiaexcellent.cz.

Kristýna Houžvičková

Dobrý den, máte volný pokoj od 10.-12.2.? Dva dospělí a 19 měsíční dítě. Děkuji

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
ano, pro tento termín máme zatím volné pokoje. Prosíme, kontaktujte nás na hotel@bohemiaexcellent.cz.
Děkujeme. Hezký den

Iva F.

Dobrý den, na mail hotelu nikdo nereaguje, prosím o informaci, zda je volný pokoj na 2 dny v týdnu od 3. do 7.dubna 2017. Děkuji

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
v tomto týdnu máme pár volných pokojů. V případě rezervace nás kontaktujte na hotel@bohemiaexcellent.cz. Děkujeme

PETRA

Dobrý den máte ještě volne terminy v obdobi od 25–5.3. 2017 dekuji Petra

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
prosíme o upřesnění datumů. Kontaktujte nás na hotel@bohemiaexcellent.cz. Děkujeme

Lenka Nepomucká

Dobrý den, dají se k zaplacení pobytu použít Uni šeky Sodex- ho?

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den paní Nepomucká,
s tímto dotazem se prosím obraťte na zákaznickou linku portálu Slevomat.cz, nevíme jak oni, ale my jako hotel tyto poukazy nepřijímáme.
Hezký den

Vladimír

Prosím o vyjádření jak postupovat, kdybych nemohl nastoupit objednaný pobyt. Díky.

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
máte pobyt již zarezervovaný? Pokud ano dá se termín změnit za nějaký jiný, který bude volný. Potřebujeme však znát podrobnosti, proto nás kontaktujte na hotel@bohemiaexcellent.cz, nebo na 733 383 313

Vladimír

Restaurace je také nekuřácká?
Zdraví vás Vladimír J.

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
celý objekt hotelu je nekuřácký-pokoje, restaurace, chodby, WC apod.
Kouření je možné pouze venku!
Hezký den

Alena

Dobrý den, je volný termín 2. – 4.12.2016 pro dvě osoby ?

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den Aleno,
kontaktujte nás na hotel@bohemiaexcellent.cz nebo na 733 383 313. Dě­kujeme-.

Jiří

Dobrý den,
je možné zakoupit pobyt na 3 noci tj. 4 dny . Měli bychom zájem o pobyt v dubnu 2017, termín bychom upřesnili. Děkujeme.

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
vouchery jsou pouze na dvě noci- není problém je sčítat tzn. koupit vouchery dva. Nebo si další noci můžete doplatit přímo u nás, ale bez slevy. Děkujeme
Hezký den

Petr Skořepa

Dobrý den,prosim Vás,lze využít a zajistit 3denni pobyt od 11.11.do 13.11.? Je to tedy víkendový pobyt a bylo by to pro dvě osoby.

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
bohužel tento termín je již obsazen. Volné termíny na víkend máme ještě v prosinci a pak až v roce 2017 do konce dubna.
Hezký den

Jana Klinerová

Dobrý den, je ještě volný termín 18.-20.11., resp.bylo by možné přijet dva dospělí a dítě (8 let)? Děkuji

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
bohužel volno již není.
Děkujeme za Váš zájem o nás a prosíme tímto o zvolení jiného termínu- nejlépe prosinec 2016 či rok 2017 do konce dubna. V případě dalších dotazů nás kontaktujte na hotel@bohemiaexcellent.cz
Hezký den

Markéta

Dobry den, mate volny termín 26.11–27.11.2016 Děkuji

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
pro termín 25.11.-27.11 máme poslední volný pokoj. V případě zájmu nás obratem kontaktujte na hotel@bohemiaexcellent.cz. Děkujeme

Renata Vaňková

Dobry den, prosim je mozny pobyt s mensim psem?
Dekuji Renata

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
ano pobyt se psem je možný za poplatek. Pokud pejsek není problémový.
Hezký den

Lucie Nováková

Dobrý den,
chci se zeptat jestli je možné po předchozí domluvě (při rezervaci)zajistit bezlepkové jídlo? Chceme to koupit jako dárek pro kamarádku a jejího přítele, ale kamarádka má celiakii, takže nesmí jíst lepek. Děkuji

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
toto je možné domluvit(dopředu)- kontaktujte nás na hotel@bohemiaexcellent.cz.
Děkujeme.

Katka

Dobrý den, mám jen dotaz myslíte že je to vhodné pro dva starší lidi ?

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
toto záleží jen na Vás. Hotel však nedisponuje výtahem. Samozřejmě máme i klienty v pozdním věku.
V případě dalších dotazů nás kontaktujte na hotel@bohemiaexcellent.cz. Děkujeme

Ester

Dobrý den, máte prosím volný dvoulůžkový pokoj v termínu 27.-30.10.2016?

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den,
bohužel tento termín je již obsazen. V případě zájmu o jiný termín nás kontaktujte na hotel@bohemiaexcellent.cz . Děkujeme

Vilém Plechinger

Dobrý den, mám dotaz. Voucher plánuji zakoupit jako vánoční dárek, je možný, aby si darovaný objednal termín pobytu až v lednu 2017 ?

Slevomat.cz

Dobrý den, Viléme,

voucher je platný až do konce dubna, určitě tedy v lednu rezervace stačí, doporučujeme však co nejdříve.

Ať se dárek líbí. Míša

Jakub Mašek

Dobry den, chtel bych se zeptat, ktery z kuponu si mam objednat, kdyz bych tel byt v hotelu od nedele do utery. Zda ten na vsedni dny nebo ten na vikend. Dekuji za odpoved

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den Jakube,
určitě poukaz s nástupem ne-pá. tzn. poukaz na všední dny. Hezký den

Michaela

Dobry den chtela bych se zaptat zdali b jste meli volny termin 18–20.11 pro 4 osoby pokoje s manželskou postelí. Dekuji za odpověd.

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den Michaelo,
kontaktujte nás na hotel@bohemiaexcellent.cz. Děkujeme.

Vaňatová Pavlína

Dobrý den,máte prosím volný termín od 20.4 do 22.4.2017
Děkuji Vaňatová

Hotel Bohemia Excellent***

Dobrý den Pavlíno,
rezervace k novým poukazům stačí provést v polovině prosince na hotel@bohemiaexcellent.cz. Hezký den

Bártová

Dobrý den,je možné je možné použít na zaplacení poukazu fakturu jako příspěvek od zaměstnavatele ?

Slevomat.cz

Dobrý den, paní Bártová,

v tomto případě si prosím vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté přepošlete platební údaje do hotelu s žádostí o zálohovou fakturu. Ta vám bude vystavena, zaměstnavatel to zaplatí a na vás je si pobyt užít :-)

Hezký den. Míša

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru