Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Dobrota do ruky: 2× fish&chips z restaurace NORDSEE v Praze i v Brně
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Rezervace není potřeba, kód voucheru uplatníte na místě.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Naše stravenka – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, chtěla jsem si objednat dva vouchery na vyzvednutí v Brně. Mezitím po mně stránky chtěly přihlášení atd. Jakmile jsem byla přihlášena, nebyla nabídka na Brně, ale skočila do původního stavu, tj. Praha, což jsem si všimla až po zaplacení a tisku. Kam se můžu obrátit, když je potřebuji uplatnit v Brně? Děkuji Eva B.
Dobrý den, uplatněte je v Brně. Budu informovat provozního restaurace a on to vyřeší. Dobrou chuť.
Dobry den,
lze voucher uplatnit na dvakrat nebo musim obe porce objednat soucasne?
Dekuji
Dobrý den, je třeba vyzvednout obě porce najednou. Dobrou chuť.
Dobrý den,
omylem jsem si objednala voucher na Smíchov, ale chtěla jsem na Pankrác, je
to možné nějak změnit, když jsem se dočetla, že nelze čerpat jinde, než
mám voucher (SmíchovXPankrác).
omlouvám se a předem děkuji za odpověď
Dobrý den, uplatněte je na Pankráci. Budu informovat provozní restaurace a ona to vyřeší. Dobrou chuť.
Dobrý den, jak často dostáváte tresky? Včera jsem si vůbec na Pankráci nepochutnal. Hranolky oschle a v obou porcich divné podlouhlé kousky tuhé ryby, zřejmě ocásky či jiné zbytky. Jelikož k vám chodíme často a Fish and chips známe , bylo to obrovské zklamání. Mám ještě jeden voucher a upřímně se bojím ho jít znovu použít. Tak že bych asi raději počkal na nové zásoby ryb.
Dobrý den,
je nám líto, že jste nebyl spokojen :-(. Prosím pošlete nám na info@nordsee.cz na sebe
kontakt. Pokusíme se Vám navrhnout řešení pro Vaší reklamaci. Ryby
i hranolky jsou připravovány několikrát denně a povinností obsluhy je
sledovat jejich stav v průběhu dne, aby Vámi popisovaná situace nikdy
nenastala. Hezký den.
Dobrý den, je nutné obě porce vyzvednout najednou, nebo se to dá
rozdělit a přijít na 2×?
Děkuji
Dobrý den, je třeba vyzvednout obě porce najednou. Dobrou chuť.
dobrý den, jedná se o rybu bez kostí?děkuji
Dobrý den, ano, jedná se o nakrájené vykostěné kousky tresky, takže v 99,9% na kost nenarazíte…ale je to přeci jen ryba a ta kostička se tam prostě může výjimečně objevit.
dobrý den,
prosím je jídlo bezlepkové či nikoliv, děkuji
Dobrý den, bohužel není. Kousky tresky jsou obalené v moučném obalu. V našem sortimentu ale naleznete mnoho jídel, která jsou připravována bezlepkově. Sdělte svůj požadavek naší obsluze a určitě Vám rádi nabídnou varianty jídel bez lepku. Dobrou chuť
Dobrý den,
chci se zeptat zda-li je možné jídlo konzumovat i v restauraci? Na voucheru
je napsáno pouze s sebou. Děkuji za odpověď
Dobrý den,
jídlo lze samozřejmě konzumovat i v restauraci. Jen při objednávce toto
prosím sdělte obsluze, aby Vám to nepřipravila v balení s sebou.
Dobrou chuť.
Dobry den – zajimalo by me jaka ryba je pouzita a jake je mnozstvi? V cene varianty mate napsano 150g a v popisu mate 180g ryby. Diky za odpoved
Dobrý den, Ondro,
omlouvám se za chybku, která se nám do textu vloudila. Gramáž je 150 g a
je to z tresky pesté.
Dobrou chuť :-) Míša
Dobrý den je nutné uplatnit voucher v provozovně, na kterou byl zakoupen
nebo je možné např. voucher na smíchov uplatnit i v arkádách?
Děkuji, Katka
Dobrý den, Káťo,
určitě je nutné uplatnit voucher vždy na povozovně, na kterou si ho
zakoupíte.
Děkuji a nechte si chutnat :-) Míša
Dobrý den,
tak ještě jednou pro upřesnění – Nordsee Palladium se nabídka netýká,
je to tak ? Děkuji.
Dobrý den, Mileno,
bohužel netýká, pouze Pankrác či Smíchov :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den v nabídce to máte napsané v Praze jako NC Smíchov a Arkády, ale v popisu fotek je Palladium místo Smíchova? Na Smíchově jsem je neviděla (mohla jsem přehlédnout) , ale v Palladiu ano. :-) Jak to tedy je? Děkuji
Dobrý den, Evi,
Moc se omlouváme za chybu, která se nám vloudila do nabídky, pobočku
najdete opravdu na Smíchově.
Mějte krásný den. Míša
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, udělala jsem chybu a objednala si voucher na Smíchov místo do Brna. Bylo by možné jej zítra v Brně uplanit? Děkuji
Dobrý den, uplatněte jej v Brně. Budu informovat provozního restaurace a on to vyřeší. Dobrou chuť.