Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Chytrý fotorámeček ZOOM.ME – zůstaňte ve spojení se svými blízkými

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Petr Zápeca

Dobrý den,kupoval jsem 2 rámečky a mám stejný problém jako paní Eliška.Neustále padá wifi a píše to, že se nejde spojit ze servery atd.....Je už nějaké řešení?

chytryramecek.cz

Dobrý den,
Jak rámeček tak telefon , ze kterého se fotky posílají je závislý na internetu. Internet poskytuje třetí strana a může ho různě limitovat či omezovat (mohou být omezené služby či porty , dočasně či trvale ) případně mohou být technické problémy na zařízeních těchto třetích stran. V případě problému nás prosím mailem , či telefonicky kontaktujte a náš technik s Vámi situaci vyřeší.
S pozdravem Libor Poušek

Jabar

Preco nikto neodpoveda na otazky paní Terezy, Kateřiny a pana Filipa??
Odpoved je dolezita pre dalsie objednavky! Predsa nebudem kupovat nieco, co nefunguje.

chytryramecek.cz

Dobrý den, rámeček funguje a má již po světě více než milion spokojených uživatelů. S pozdravem Libor

Eliška

Dobrý den, mám stejný dotaz jako paní Tereza, Kateřina a pan Filip. Také jsem u Vás zakoupila 5× fotoramecek na Vánoce a vše krásně fungovalo, ale poslední dobou to pořád píše, že není nalezen server, pořád to vypadává, přitom nám vše přes internet běží…A dělá to na všech pěti rámečcích… Že by náhoda, nevěřím!!! Dokonce nám nejdou ani přijímat fotky z aplikace… Jediné, co funguje je, když fotky nahraji přes počítač…Ale jaký to má smysl,když jsme to kupovali schválně kvůli tomu, že můžeme novou fotku poslat přímo babičkám z výletu atd…🤔 Chtělo by to něco vymyslet, třeba pořádnou aktualizaci, která by vše dala do pořádku. Evidentně se to neděje jen na našich fotorámečcích. Opravdu se mi nechce brát všem vánoční dárek s tím, že to budeme posílat na reklamaci, kde je 30dní na vyřízení… Také nepomohly restarty!!! A to ani tvrdý restart… Děkuji

chytryramecek.cz

Dobrý den, Jak jsme se už níže pokusili vysvětlit, zařízení je samo o sobě dost komplikované a jeho chod ovlivňují i jiné faktory než samotný rámeček. Pokud by problém přetrvával prosím určitě se nám ozvěte a technici Vám pomohou situaci vyřešit. S pozdravem Libor Poušek

Katerina

Dobry den, ramecky jsme zakoupili do rodiny 3×, cca 4 dny jsme posilali vsem fotky, najednou se kolikrat do aplikace nejde ani prihlasit a odeslane fotky se v ramecku neukazuji, prosim o radu nez budeme odesilat na oficialni reklamaci. Dekuji

 Katka

chytryramecek.cz

Dobrý den, Může se stát , že servery dočasně vypadnou. Pokud by problém přetrvával více než pár hodin, prosím kontaktujte nás a naši technici s Vámi situaci vyřeší. S pozdravem Libor

Filip Vočka

Dobrý den, rámeček jsem koupil na podzim jako vánoční dárek, bohužel po prvním testovacím spuštění jsem zjistil, že není funkční, tj. vůbec nepřijímá a nezobrazuje fotky zaslané z aplikace. Po mnoha restartech jsem kontaktoval prodejce, kde mi byla velmi ochotně nabídnuta výměna zařízení, kterou jsem pochopitelně přijal. Dárek jsem tedy předal mamince pod stromeček, leč jaké bylo naše překvapení, když rámeček opět žádné fotky nezobrazil. Trapny moment jsem se snažil napravit tím, že rámeček bude fungovat s vloženou SD kartou a fotkami, které na ni budou nahrány. Před chvílí jsme tedy rámeček slavnostně spustili, ten bohužel nezobrazuje ani fotky z SD karty. Na reklamace bohužel nemám čas ani náladu, ale lidi, raději kupte osvědčený produkt za vyšší cenu – bude to bez starostí. Pěkný večer.

chytryramecek.cz

Dobrý den, Zatím nevíme o žádné jiné firmě která by tuto unikátní funkci rámečku měla. Přesto vzhledem k vice než milionu spokojených uživatelů a faktu , že Vám „nefungoval“ ani jeden ze dvou rámečků bude pravděpodobně chyba jinde než v rámečku. Prosím kontaktujte nás a technická podpora Vám určitě poradí a situaci pomůže vyřešit. S pozdravem Libor

Tereza Čámská

Dobrý den, rámeček zakoupen na podzim, v pohodě šly fotky posílat přes aplikaci odkudkoliv, nyní nejdou, přitom vše nainstalováno. Zkoušela jsem i restart. Kde může být chyba?

chytryramecek.cz

Dobrý den,
Jak rámeček tak telefon , ze kterého se fotky posílají je závislý na internetu. Internet poskytuje třetí strana a může ho různě limitovat či omezovat (mohou být omezené služby či porty , dočasně či trvale ) případně mohou být technické problémy na zařízeních těchto třetích stran. V případě problému nás prosím mailem , či telefonicky kontaktujte a náš technik s Vámi situaci vyřeší.
S pozdravem Libor Poušek

Mirka

Dobrý den, lze přímo z karty pouštět fotografie jako slide show nebo karta slouží jen pro kopírování fotografií z rámečku? Děkuji

chytryramecek.cz

Dobrý den, Fotky je vždy potřeba nakopírovat do rámečku aby bylo možné spustit slide show. S pozdravem Libor

Kateřina Houšková

Dobrý den, objednávala jsem 2× rámeček ted 15.12 s tím, že pokud budu platit kartou on-line a platba bude připsána nejpozději do 18.12 garantujete doručení do Vánoc. Zatím mi přijetí platby nikdo nepotvrdil a obj je ve stavu „přijata“. A v objednávce už i zmizela ta garance že zboží dorazí… Kde se dozvím jak to bude s mou objednávkou? Na mail zatím nikdo nereagoval. děkuji

chytryramecek.cz

Dobrý den. Je lepši dotaz směrovat přímo na slevomat nebo na naše obchodníky a ne do diskuze. Přesto už asi víte , že jsme všechny objednávky dodali bez problému před Štědrým dnem. S pozdravem Libor

Michal

Dobrý den, mam dotaz ohledně zasílání fotek jestli je možné, fotky zaslat přes aplikaci odkudkoliv a rámeček je zobrazí pokud je připojen k Wi-Fi. děkuji Michal

chytryramecek.cz

Dobrý den,
Je to přesně jak píšete. Fotku lze odeslat i z druhé strany zeměkoule a na rámečku se zobrazí (podmínkou je připojení rámečku k internetu prostřednícím WIFI).
S pozdravem Libor

Radka Havlínova

prosim o radu jak se spouští fotky

chytryramecek.cz

Dobrý den, Nevím přesně co máte na mysli. Návod jak rámeček používat naleznete zde: http://www.chytryramecek.cz/files/manual_cs.pdf Případně nám napište mail na info@chytryramecek.cz s bližším popisem toho co Vám nejde a my Vás nasměrujeme. S pozdravem Libor

Roman

Dobrý den,

musí být rámeček neustále připojen k wifi? Lze jej používat tak, že se do něj přes PC fotky nahrají a fotky se pak zobrazují bez připojení (zobrazení z paměti).

 Děkuji

chytryramecek.cz

Dobrý den, Rámeček nemusí být trvale připojený na WIFI. Fotky se dají nahrát po kabelu z PC a rámeček použít bez připojení jako běžný rámeček. S pozdravem Libor

Jirka

Dobry den, poprosil bych o potvrzeni/vys­větlení:

  1. lze použít zařízení jako standardní fotorámeček? Tzn, nakopírovat fotky z počítače a ty pak pouštět jako náhodné slide show?
  2. Vložení karty do zařízení slouží pouze ke zkopírování fotek ze zařízení na kartu jak je uvedeno v návodě na str. 6 nebo lze kartou rozšířit vnitřní paměť zařízení a přímo z karty pak pouštět i fotografie jako slide show?

Děkuji.
chytryramecek.cz

Dobrý den, Rámeček lze propojit s PC kabelem. Rámeček se pak chová jako externí disk a fotky lze bez problému nakopírovat z PC do rámečku. S pozdravem Libor

Filip

Dobrý den,je rámeček kompaktibilni s iphone

chytryramecek.cz

Dobrý den, Aplikace pro odesílání fotek do rámečku je dostupná také pro iOS. S pozdravem Libor

Libor

Dobrý den, při registraci v aplikaci zoom.me mi aplikace po zaregistrováni a při přihlašování hlásí „the inserted data is incorrect“ Přitom jsem použil stejný e-mail a heslo jako při registraci. Kde je problém?

chytryramecek.cz

Dobrý den, Táto hláška se zobrazuje v případě , že se data neshodují. Prosím tedy znovu o kontrolu zadaných informací, nebo zkuste celý proces registrace znovu. S pozdravem Libor

Alexandr

Dobry den, celou noc jsem nabijel fotoramecek a pak mi na baterku vydrzel bezet pouhych 15 minut. Chapu ze 1000 mAh neni na celodenni prohlizeni fotek, ale 15 minut mi prijde opravdu malo.

chytryramecek.cz

Dobrý den,
Rámeček je primárně určený pro provoz s trvalým připojením k síti. Proto má baterie nízkou kapacitu. Rámeček pár krát nabijte do plna a nechte úplně vybít. Baterka se „naformátuje“ na plnou kapacitu.
S pozdravem Maroš

Eliška

Dobrý den,

chtěla jsem se zeptat, zakoupila jsem 3 fotorámečky. Dnes došly, ale jeden z nich nejde vůbec zapnout a na zbylých dvou se objeví na sekundu ZOOM.ME, a hned to zhasne. Chtěla jsem se zeptat, zda dělám někde chybu nebo je něco špatně s rámečky… Máme to jako dárek na vánoce, tak bych byla ráda, aby to fungovalo, popřípadě se to stihlo do vánoc vyměnit. Děkuji. S pozdravem Eliška

chytryramecek.cz

Dobrý den,
Zkuste prosím nechat rámečky nabíjet přes noc, nebo celý den a pak je zkuste zapnout znovu. Velice pravděpodobně se jedná pouze o vybité baterky. Jestli by problém přetrvával napište nám prosím obratem na mail.
S pozdravem Maroš

Adam Krbílek

Dobrý den,
rámeček jsem si koupil, nahrál kvalitní fotky pomocí usb kabelu z pc do rámečku, ale fotky se mi zdají v rámečku úplně bez kontrastu a vypadají dost nevzhledně. Přitom fotografie, které jsou v rámečku nahrány jako demo od výrobce, jsou v pohodě. Chtěl jsem se zeptat, kde by mohla být chyba?

chytryramecek.cz

Dobrý den, V tomto případě bude nejspíše problém v použitých fotkách. Kontrast LCD vašeho PC může být velice odlišný od kontrastu LCD rámečku. Doporučuji zkusit nahrát fotky z mobilu přes originální aplikaci a pohrát se s možnostmi filtrů. Určitě naleznete vhodné nastavení.
Hezký den. Libor

Tomáš Slavík

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat jestli se dají v tom fotorámečku vytvářet složky na ukládání fotek a jestli přehrává i video.
Díky TS

chytryramecek.cz

Dobrý den, Bohužel , rámeček používaní složek nepodporuje.
Hezky den. Libor

Terezka

Dobrý den, ráda bych se zeptala…
Dají se přehrávat i videa v rámečku?

Slevomat.cz

Dobrý den, Terezko,

moc mě to mrzí, ale obávám se, že rámeček je pouze na fotografie :-( Nicméně obrázky se mohou měnit, tak když je uděláte za sebou, tak to bude vypadat jako video :-)

Hezký den. Míša

Adam

Dobrý den, rád bych se zeptal jestli jde poslat fotografii i z jiného zařízení než je mobilní telefon. Na příklad z tabletu nebo počítače. Děkuji Krbílek

chytryramecek.cz

Dobrý den,

Jak z tabletu tak z počítače jdou fotky odesílat. Do tabletu použijete stejnou aplikaci , která je pro mobil. Z PC se dají fotky na rámeček poslat přes email (emailem jdou fotky odeslat i z tabletu).

S pozdravem
Libor Poušek

Lucie Balogová

Dobrý den, jedná se prosím o rámeček, kdy je stále zarámovaná jedna fotka a nebo lze, aby se nahrané fotky postupně prolínaly? Jako např. spořič monitoru na pc? Děkuji za info.

chytryramecek.cz

Dobrý den, Paměť rámečku je na cca 4000 fotek. Na rámečku je možné volit různé nastavení jako počet fotek které se mají zobrazovat , animace které se má při přepínaní fotek použít a mnoho dalšího. Pro detailnější popis různých funkcí doporučuji přečíst manuál k produktu : http://www.chytryramecek.cz/files/manual_cs.pdf

S pozdravem
Libor Poušek

Petr Oláh

také mě zajímá velikost paměti

chytryramecek.cz

Dobrý den,
Rámeček má vestavěnou paměť 4GB kterou lze rozšířit použitím microSD karty o dalších až 32GB
S pozdravem
Libor Poušek

Jitka Rozsivalova

Dobrý den. Má rámeček nějakou vnitřní paměť ? Děkuji

chytryramecek.cz

Dobrý den,
Rámeček má vestavěnou paměť 4GB kterou lze rozšířit použitím microSD karty o dalších až 32GB
S pozdravem
Libor Poušek

Toumi

Dobrý den,
rád bych si upřesnil o jaký typ rámečku se jedná, o zoom.me 3G nebo o zoom.wifi? Ptám se z důvodu, že někteří prodejci nerozlišují název ale pouze uvedou ve specifikaci. Tady to není patrné.
Děkuji za Vaši odpověď a jsem s pozdravem
 Toumi

chytryramecek.cz

Dobrý den,

Jedná se o verzi rámečku bez 3G (pouze WIFI)

S pozdravem
 MK

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru