Rezervaci proveďte minimálně 48 hodin před požadovaným termínem, a to buď online přes rezervační formulář, telefonicky 702 840 841, nebo e‑mailem info@sportdrive.cz. Rezervaci je nutné provést nejpozději 30 dnů před koncem platnosti poukazu. Při pozdější rezervaci již nemůžeme garantovat volný termín ve Vámi zvoleném městě.
Chci se zeptat, zda je možnost si vybrat ferrari nebo Lamborghini?
SportDrive.cz
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. Vozidlo si zákazník vybírá při rezervaci.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Sabi
Zdravím,
chci se zeptat jak je to s rezervacemi na termín jízdy. Dalo by se vouchuru
využít v prosinci nebo v lednu ? Díky za odpověď :)
SportDrive.cz
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. Poukaz je možné využít pouze v měsících, kdy
probíhá sezóna, a to od začátku dubna do konce října.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Tereza Kašová
Dobrý den,
mám otázku, kdybych teď koupila voucher a chtěla bych to pro přítele
k narozeninám, které má 3. 11. Ovšem koukala jsem na vaše oficiální
stránky a tam máte termíny jizd jen do 2. 10. Takže teď již není
možnost si objednat jízdu třeba na 12. 11.?
SportDrive.cz
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. Bohužel sezóna končí 6.11.2017. Poslední volné
termíny máme pro Prahu viz www.sportdrive.cz/rezervace.
Další sezóna startuje v dubnu.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Lenka Svobodová
Dobrý den,
je třeba skládat před jízdou nějakou kauci? Případně v jaké výši?
Děkuji. Lenka
SportDrive.cz
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. Před jízdou neskládáte žádnou kauci, stačí
Vám poukaz a řidičský průkaz. Před jízdou se podepisuje smlouva. Všechny
informace naleznete na našich stránkách www.sportdrive.cz.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Denisa
Dobrý den, a termíny v Ostravě na rok 2017?
SportDrive.cz
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. Termíny na sezónu 2017 budou zveřejněny
začátkem roku 2017. V každém měsíci sezóny (duben – říjen) bude
vyhrazen jeden týden pro jízdy v Ostravě.
S přáním pěkného dne
Utěšený
Barbora
Dá se tato jizda hradit take uniseky+ nebo cadhoc? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Barčo,
i když do budoucna nevylučujeme změnu, akceptujeme nyní pouze Benefity,
Benefity plus či elektronické Sodexo.
Děkuji a přeji vám krásný den. Míša
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Chci se zeptat, zda je možnost si vybrat ferrari nebo Lamborghini?
Dobrý den,
děkuji za zaslaný dotaz. Vozidlo si zákazník vybírá při rezervaci.
S přáním pěkného dne
Utěšený