Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Barevné deky z mikroflanelu 220 × 200 cm
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,zaručili jste doručení do vánoc při včasné platbě.Myslím že do vánoc deka nepřijde.Gadlenová St.
Dobrý večer, Stanislavo,
vidím, že vaše zboží se již chystá k vyzvednutí u Zásilkovny. Je tedy
vše v pořádku?
Hezký zbytek neděle. Míša
Dobrý den,prosim ta zelená už nebude? Děkuju
Dobrý den, nová kolekce dek se objeví na slevomat.cz v lednu 2017.
Dobrý den, zboží sice vypadalo malinko jinak než jsem očekávala (pouze barva, materiál jemňoučký), nicméně vyřízení reklamace a vůbec vstřícnost prodejce je bezkonkurenční :-). Děkuji :-)
Děkujeme za kladné hodnocení.
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
černá deka je spíše tmavě hnědá :-( S ohledem na výši poštovného
nebudu vracet, ale spokojená nejsem…
Dobrý den, prosíme o zaslání fotky deky, kterou jste obdržela,
s uvedením čísla Vaší objednávky na e mail: objednavky@rodinnybalik.cz.
Reklamaci vyřídíme na naše náklady.
Děkujeme
Dobrý den,
prosím Vás, jedná se o vodivý materiál – myslím tím, zda vodí
statickou elektřinu. (praská nebo jiskří při tření). Jsem poměrně dost
nabitá osoba a nerada bych si objednala něco, co bych nakonec nevyužila.
Dobrý den, u dek z mikroflanelu jsme se s tímto problémem nesetkali.
Dobry den, chtela bych objednat 2× bezovou a 2× hnedou?Ale nenabizi mi to ve volbe?To uz jsou vyprodané?Dekuji za info.
Dobrý večer, Lucko,
deky jsou stále k dispozici, stačí si vložit do košíku nejdříve jednu
barvu, poté se vrátíte zpět a vložíte druhou.
Pokud by bylo ještě cokoliv nejasného, neváhejte se na mě
obrátit. Míša
Dobrý den,lze zaplatit deky z mikroflanelu benefity?
Dobrý večer, Dano,
moc mě to mrzí, ale na spotřební zboží bohužel nelze Benefity
využít.
Děkuji a přeji vám hezký zbytek dne. Míša
Dobrý den, přítelkyně si objednala deky (z toho jedna v tmavě růžové barvě). Zjistili jsme, že se stačí jen přikrýt či položit ji na sedačku a všude zůstávají růžová vlákna. Mysleli jsme, že po vyprání to bude lepší, ale je to pořád stejné. Nechápu, proč píšete, že deky nepouští vlákna, přitom opak je pravdou! Jsem naštvaný, jelikož druhá deka měla být jako dárek k Vánocům, dále jsme zaplatili poštovné a nakonec přijde nekvalitní zboží. Jak máme dále postupovat? Doufám, že při vrácení nám uhradíte peníze včetně poštovného. S pozdravem Petr
Dobrý den , velice se omlouváme za dodání výrobku, který kvalitou
neodpovídá specifikacím uvedeným v inzerci na slevomat.cz. Kontaktujte nás
prosím e mailem (objednavky@rodinnybalik.cz),
uveďte číslo Vaší objednávky , stručný popis defektu a přiložte k e
mailu fotografii, která dokumentuje Vámi popsaný problém.K vyřízení
Vaší reklamace není tedy nezbytné, abyste nám zboží vracel (svoz
reklamací zajišťujeme my na naše náklady). Zboží Vám buď vyměníme (
odeslání na naše náklady) nebo Vám vrátíme peníze za Vaši
objednávku.
Děkujeme za pochopení
Tým AARYAN TRADE
Ted jsem u Vas objednala 2 deky,nepochopila jsem platbu.Zaskrtla jsem si zasilkovnu v Uasti nad labem ,deky chci zaplatit primo v zasilkovne pri prevzeti zbozi.Dekuji za odpoved a pochopeni
Dobrý den, Zdenko,
moc mě to mrzí, ale zatím není možné platit na dobírku. Je nutné si
zakoupit a poté vám bude zboží doručeno :-)
Hezký den. Míša
Dobry den,
na Slevomatu mam u vouchru uvedenou poznamku u objednavky, ze je zbozi
pripraveno k vyzvednuti a mam si ho nejpozdeji vyzvednout 4.11.2016 a pritom
jsem obdrzela mail, ze byla prijata elektronická data k zásilce. Čekáme na
její fyzické předání. (Očekáváme dodání obchodem) od Zasilkovny. Jak
je to tedy mozne ? Je tedy jiz pripraveno zbozi k vyzvednuti v miste
Zasilkovny?
Dobrý den, zašlete prosím požadavek s číslem Vaší objednávky na
náš e mail: objednavky@rodinnybalik.cz
, rádi termín dodání prověříme a odpovíme Vám.
S pozdravem
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,deku jsem před týdnem obdržela,vše bylo v pořádku jen původní cena rozhodně nen ta,kterou uvádíte jako původní.Tu samou s tím samým názvem prodávají v obchod Qanto za 299,–kč.Takže trošku lež z Vaší strany.S pozdravem Šnejdarová
Dobrý den, do pokoje potřebuji bílou. Není ve Vaší nabídce, ale bylo by jí možné objednat? Děkuji, Synková
Dobrý den, bohužel bílá barva není v nabídce dek z mikroflanelu.
S pozdravem
Tým AARYAN TRADE
Dobrý den,
právě jsem udělala objednávku přes Slevomat na 2 světle modrá froté
prostěradla na jednolůžko. Bylo by možné do stejného balíku (a za jedno
poštovné) objednat ještě oranžovohnědou deku z mikroflanelu?
Děkuji
Gabriela Došková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat,zdá bude tato deka k mání také v barvě hnědé a za tuto cenu.
Děkuji.
Dobrý den, nové nabídky tohoto sortimentu se objeví na slevomat.cz v období ledna a února 2017.