Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
90 minut dokonalé relaxace a masáží od rodilých Thajek v Thajském ráji
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Doporučujeme včasnou rezervaci.
- Termín si zarezervujte na rezervace.thajsky-raj.cz
- Od 30. 9. do 18. 10. je rezervační systém nefunkční, termín si rezervujte na telefonu konkrétní provozovny.
- Poukaz je přenosný, lze ho využít i pro více osob ve stejný termín.
- Voucher můžete vyměnit za originální voucher na webu Thajského ráje
- Po výměně za voucher Thajského ráje se akce řídí obchodními podmínky Thajského ráje.
- Změna či zrušení rezervace alespoň 24 hod. předem, jinak voucher propadá.
- Výměnou za poukaz bude voucher uplatněn. Poté již není možné voucher refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, my jsme absolvovali s manželem masáž ve Vaší provozovně na Staroměstském náměstí a chtěli bychom tímto vyslovit poděkování za nadstandardní a velmi příjemný přistup zejména Vaší zaměstnankyně na recepci a i k celkové masáži.
Děkujeme :-)
Dobrý den,proč je v nabidce napsano 90 minut relaxace,ale ve variantach
90 min.neni?
Děkuji za odpověd.
Dobrý den paní Marjano, celou proceduru tvoří 60minut masáž + 30minut rybičky Garra Rufa. V další akci jsou již i čistě 90minutové masáže s rybičkami připraveny, včetně permanentek.
Dobrý den, mohli byste si prosím najmout více telefonních asistentek, aby se nestávalo, že když se chce klient např.omluvit z objednané masáže, aby nemusel strávit celý den telefonováním. Zkouším volat opakovaně v průběhu celého dne, ale nikdo neodpovídá na telefony.
Dobrý den, děvčata na pobočkách jsou hodně vytížena, doporučujeme volat cca 15minut po celé hodině, kdy jsou klienti odevzdáni masérkám. Rádi Vám pomůžeme také na čísle podpory +420 778 082 225.
Další možnost je, napsat na pobočku zprávu formou SMS a jakmile to bude možné, z recepce se Vám sami ozvou.
Je dost trapne, ze Vasi zamestnanci nejsou dost profesionalni a ptáte se klientu jak mate tuto situaci resit. To byste měli vedět sami, jak si ošéfovat, aby Vaše masérky byly dostatečně profesionální, milé, vstřícné… Dříve jsme do Thaj.ráje chodili častěji, postupem času nás to však otrávilo a hledáme jinou možnost, nelze do nekonečna omlouvat, že masérky jsou v nenáladě a odfláknou masáž. A nejsme si jisti, zda úplatky (spropitné) tuto situaci může kvalitně vyřešit.
Dobrý den, klientko,
děkujeme vám za zpětnou vazbu. Nabídka má spoustu spokojených
zákazníků, o čemž svědčí také hodnocení. Moc nás mrzí, že máte
takovéto zkušenosti, nicméně věřím, že když jim dáte ještě šanci,
proběhne vše na jedničku. Pokud ne, můžete si samozřejmě vybrat něco
jiného k vaší spokojenosti.
Mějte krásný den. Míša
Dobrý den. První myšlenka se k Vám objednat ať s voucherem, nebo bez něj byla po přečtení Vašich odpovědí okamžitě zamítnuta. Vaše odpovědi jsou arogantní, naznačujete, že personál bez tuzéra je bez nálady…to snad nemyslíte vážně ?! Jen doufám, že u všech zájemců zvítězí zdravý rozum a navštíví konkurenci. Naštěstí je z čeho vybírat !
Dobrý den, Inko,
děkujeme vám za zpětnou vazbu. Velice nás mrzí tato vaše zkušenost. Pokud
chceme nabídku zopakovat, vždy je pro nás rozhodující hodnocení
zákazníků. Tato nabídka má 4,5 hvězdiček z 5 a zákazníci se sem tedy
rádi vrací. Určitě tedy nebudete litovat, pokud sem zavítáte :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den ! Rád bych se zeptal na zprovoznění online rezervacniho systemu. Je dost trapne, ze z dotazu před 18 dny vyplývá, ze se „momentalne“ předělává a 14.10. informujete o rezervacich do 10.10. Jaké se řeší problémy, vždyť systém již byl funkční? Děkuji .
Dobrý den, za technickou divizi Thajského ráje vás tímto chci informovat, že se nám změny v rezervačním systému protáhnou do 18.10. Musíme to hold udělat :-( rychleji to nejde.
Vážený Thaský ráji, vznesla jsem regulérní a řádný dotaz: : Co myslíte zařízením dražší masáže?" jelikož Vašemu vyjádření nerozumím a ráda bych něj dostala od Vás odpověď, jelikož toto téma může být nejasné i ostatním účastníkům diskuse. Nechápu, proč nazýváte regulérní dotaz spamem. Pokud Vám vadí, že jsem se ptala opakovaně, pak se hluboce omlouvám, ale klienti mají právo ptát se. Pokud by vše bylo v pořádku a Vaše masérky byly vždy milé a ochotné,nebyli bychom nuceni plýtvat čas vyjasňováním, to se ale bohužel říci nedá. Chápeme, že jsou to take jen lidé, avšak nechápeme, proč bychom si kvůli náladovosti masérky měli nechat zařídit dražší službu, vstřícnost a maximální vyhovění klientovi by mělo být u těchto služeb automatické. Děkuji
Dobrý den, je tím myšleno že zdražením bychom mohli připlatit masérce místo klientů spropitné a doufat že bude milejší. Pracujeme s lidmi , není zde žádné otrokářství a tím pádem krom peněz nemáme jiných možností jak donutit zaměstnance k lepší náladě. Pokud mate napad jak dosahnout aby lidi byli na sto procent mili ,budeme radi za napad
Dobrý den, nechápu, co myslíte zařízením dražší masáže?
Dobrý den, prosím přestaňte spamovat tuto rubriku, slouží pro řádné dotazy. Rádi Vám pomůžeme na emailu: podpora@thajsky-raj.cz. Děkujeme za pochopení! P.S: Pokud se nepletu, tak na Vaše dotazy jsme Vám již několikrát odpověděli mailem.
Dobře, že se na otázku spropitného paní ptala. Já jsem totiž sama několikrát zažila situaci, kdy masérka nebyla příjemná, pokud jsem jí nedala dýško min.150 Kč. Pokud chodim k 1 maserovi pravidelne, je nutne davat spropitne pokazde? Chodim totiz casto a pokazde dat navic 150 – 200 Kč me zruinuje rozpocet (kdyz pominu,ze za masaz regulerne platim 400,– Kc, tak tato akce mi neprijde prilis vyhodna).
Jak sami dobře víte, masáž je o lidech a nezaleží jestli thajských českých nebo jakékoliv národnosti, náš nový kontrolní systém který jsme uvedli do provozu se vice zaměřuje na jednotlivce, kteří se nechovají k našim zákazníkům tak jak by jsme si představovali, sice chápeme ze lidi nejsou stroje ale náš zákazník, hlavně český, taky nic neodpouští a pak nám píše do diskuze a ničí nám pak hodnoceni, tak pravé kvůli tem par jedincům kteří mají spatně zkušenosti s masérkou či s masérem, kteří jsou také jen lidi jako my všichni, jsme nuceni zvedat nároky na thajské masérky i když to vždy nejde, thajská kultura je jiná než ta evropská a člověk co nenavštívil Thajsko to ani nemusí pochopit. Dýško je pro thajské masérky důležité skoro tak stejně, jako pochopeni toho, ze člověk je odloučen od domova, děti, rodiny (i když dobrovolně za vidinou lepšího výdělku a šance na lepší život pro své blízké). Tím že cílíme naše DOTOVANÉ!!! Masáže i na lidi, kteří zatím thajskou masáž neznali a thajskou kulturou jsou nepolíbeni, tím se nám vyvstává tento drobný problém, a cítíme ze to je naše chyba, že našeho zákazníka nevzděláváme v teto problematice. Bohužel thajských kvalitních masérů a masérek není na našem trhu nadbytek a tak nemůžeme účinné zasahovat pokaždé, když má masérka svůj den, ale snažíme se, to nám prosím věřte. Pokud vyvstane nějaký problém, prosíme vás, aby jste jej řešili hned na miste s recepční, protože to můžeme okamžitě vyřešit, a jisté pochopíte ze v teto době, kdy člověk nevěří člověku, a konkurence se nezdráhá používat jakékoliv pošpiňující se taktiky, schovávajíc se za zákazníka, musíme byt s řešením citliví na obě dvě strany, jelikož všichni jsme jen lidi, mile rádi vám zařídíme dražší masáž. Vážíme si našich stálých i nových zákazníku a doufáme ze zákaznici přihlédnou k ceny masáže a sami si uvědomí ze cena je pod nákladová a ze se snažíme seč můžeme, abychom takovou cenu pro české klienty mohli udržet
Dobrý den, mohu se prosím zeptat, jaký změn doznala Vaše firemní politika, o kterých se zmiňujete v jednom z příspěvků?
Vnitřní politika není veřejná, doufáme však, že se odrazí na vylepšení přístupu zaměstnanců ke klientům.
Kolik je adekvátní spropitné, aby byla masérka spokojena? Když chodím k jedné pravidelně, musím dýško dát pokaždé? Někdy se prostě stane, že člověk u sebe hotovost nemá nebo je před výplatou… Odrazí se to na kvalitě masáže? Díky.
Dobrý den, výše spropitného dána není, berte to spíše jako formu poděkování, nikoliv povinnost. Na kvalitě masáže se to odrazit nemůže, jelikož masérky jsou placeny výplatou.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda je možné chodit opakovaně k jedné masérce /masérovi? Chodila jsem opakovaně k jedné paní masérce v Celetné, přičemž moje zkušenost je taková, že při mých dalších návštěvách nebyla tato osoba příliš nadšená, že k ní chodím opakovaně. Jakým způsobem řešit problém, když jsou maséři nevlídní a neochotní? Na doplnění ještě uvádím, že pokud jdu k českému masérovi vícekrát, je rád, že má kšeft, u Thajek to zřejmě neplatí…
Dobrý den, je běžné že se klienti objednávají k jedné a té samé masérce, klienti vstřícnost opětují, ale stává se že klient svou masérku urazí, většinou to bývá buď žádným nebo hodně malým spropitným. Momentálně naše vnitřní politika doznala změn a věříme že se tím i zlepší pozice klienta , a nevlídní zaměstnanci budou bud vlídní nebo nebudou :-), nicméně 20 korun spropitné jak jsem již někdy viděl je spíše výsměch, nežli poděkování své masérce,
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat zda musíme být s kamaradem při masáži zcela nazí
nebo zda je možné si ponechat spodní část prádla.
Děkuji
Pavlina
Dobrý den Pavlíno, spodní část prádla se ponechává při masáži vždy.
Dobrý den, je možné využít poukaz 3× 60min. relaxační olejová masáž, pro 3 osoby v jeden čas? Děkuji
Dobrý den Lucie, ano, je to možné. Rezervaci však proveďte přímo na pobočce nebo podpoře Thajského ráje. Online rezervační systém se momentálně předělává.
Dobrý den, mám dotaz. S masážemi ve Thajském ráji mám již nějaké zkušenosti z předchozích akcí, je nutné dávat masérkám spropitné? Protože jsem se setkala s tím, že masérky bývají velmi otrávené a neochotné a zřejmě očekávají spropitné, ale když jsem dala 50,–Kč nebo 100,– Kč nekoukali o moc lépe. Když nakonec přičtu toto dýško k ceně masáže, tak za takovou cenu mohu jít na masáž kamkoliv jinam, kde budou ochotnější a stálého zákazníka si víc vážit…
Dobrý den, paní Terezo. Mrzí nás pokud máte tuto zkušenost, ale výše spropitného záleží opravdu zcela na Vás. Thajské masérky jsou vděčné za jakoukoliv částku, těší je, když tímto gestem dá zákazník najevo svou spokojenost s jejich dobře odvedenou prací.
Dobry den, pisete, ze je poukaz přenosný, znamena to, ze kdyz koupim jeden, mohou ve stejny cas prijit dve osoby za cenu jednoho poukazu? Dekuji
Dobrý den Christine, ano, když zakoupíte permanentku (3× 60min), můžete dorazit dva ve stejný čas ;-)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Ráda bych Vás zde podpořila, paní „klientka“ níže zdá se neměla dobrý den. Já v Thajském ráji nikdy problém neměla. Všichni zaměstnanci se chovají mile a poslední olejová masáž od šikovné masérky na Václavském náměstí mne velice zpříjemnila večer. Zeptám se, budou zde nabízeny také masáže lávovými kameny?
Dobrý den Eliško, to nás těší. Masáž lávovými kameny do konce roku určitě ve variantách naleznete!